-33-

270 18 66
                                    

Talha Dorukhan'a yumrugu gecirdikten sonra attigi yumrugu bana armagan etmis isler iyice buyumustu.
Samet ve Talha beraber Dorukhani dovuyordular ve kafedeki kimse ayirmaya tenezzul bile etmiyordu.
Elimdeki cantami hemen masaya attim ve onlara dogru kostum.O sirada tuvaletten cikan Miray bizi saskinlikla izliyordu.
Talha tam Dorukhana bir yumruk daha atacagi zaman kolunu tuttum ve konusmaya basladim.
*" Sevgilim sakin olur musun nolur?"
Talha oldukca gergindi.
Henuz olayi bilmiyorduk ama Dorukhan soz konusu olunca Dorukhanin hakli olma ihtimali yoktu.
Talhayi durdurmayi basarsam bile Samet durmuyordu.Bizi izleyen Miraya seslendim.
*"Kanka hemen gec sakinlestir sevgilini öldürecekler adami."
Miray hemen kendine geldi ve kosa kosa yanimiza geldi ve Sametin yuzunu kendine cevirerek konusmaya basladi.
•"Sametim sakin ol sakin."
Samet ilk defa bu kadar sinirliydi onu tanidigim gunden beri.
Samet sakinlesmek yerine Miraya cevap verdi.
-"Ne sakinligi Miray adam sacma sapan konusacak bende susacagim oyle mi?"
Sameti sinirlendirmis konusma neydi.Elini sımsıkı tuttugum Talha konusmaya basladi.
~"Kardesim benim ne dedi bu pic?"
Samet derin nefes aldi ve konusmaya basladi.
-"Yok isteseymis bizi ayirirmis.Yok İrem yenge onunmus.Yok İrem yenge hâlâ onu seviyormus."
Samet bunlari bize soylerken yerde oturan Dorukhan bizi izliyordu.
Talha sinirli bir sesle hemen konusmaya basladi.
~"İrem onun muymus?Sicarim agzina oglum senin."
Bunu demesiyle Dorukhana bir yumruk daha atti.Talha vurduktan sonra hemen elini tuttum ve konusmaya basladim.
*"Sevgilim sakin ol kimse icin degil benim icin lutfen."
Benim icin dedigim an Talha hemen duraksadi ve gozleriyle gozlerimi bulusturdu.Bu bakismanin ardindan hemen ona dogru ilerledim ve ona simsiki sarilip sadece onun duyabilecegi sekilde konusmaya basladim.
*"Kim ne dersin Talham dunumle,bugunumle ve her gunumle yalnizca seni sevecegim.Bu kalp sadece senin icin atacak sevgilim sadece senin."
Talha sakinlesmisti bu dediklerime karsilik kollarini belime sarmis,basima opucukler birakiyordu.
O sirada yerde oturan ve bizi dikizleyen Dorukhani farkeden Samet Dorukhana tekme atti ve konusmaya basladi.
-"Siktir git lan pic!"
Dorukhanin hâlâ kalkmadigini farkedince Talhadan ayrildim ve konusmaya basladim.
*"Ya sen dayak arsizi misin Dorukhan?Bin kere dovuyoruz seni yine uslanmiyorsun.Sal beni artik evleniyorum ben evleniyorum!"
Dorukhan dediklerimi saskinlikla duydu ve konusmaya basladi.
-"Evleniyor musun,ne zaman?"
Allah'tan sabir diledim ve konusmaya basladim.
*"1 Hafta sonra Dorukhan bir hafta."
Dorukhan bize saskinlikla bakti ve konusmaya basladi.
-"Cidden evleniyor musunuz?"
Talha derin bir nefes aldi ve konusmaya basladi.
~"Yok sakaciktan evleniyoruz amina koydugumun salagi."
Dorukhanin kalkmadigini farkedince masaya firlattigim cantama dogru ilerledim.
Cantami actim ve icinden telefonumu aldim.
Hepsi beni merakla izliyordu.Telefonumu aldim ve polisimi aradim.Hepsi beni dinlemeye basladi.
*"Alo,Merhaba ben bir sikayette bulunacaktim.Eski sevgilim tarafindan rahatsiz ediliyorumda hem beni hem nisanlimi hemde arkadaslarimi rahatsiz ediyor.Oldugumuz yer Yane Kafe.
Tamam cok tesekkur ederim."
Hepsi bana saskinlikla bakiyordu.Dorukhana dondum ve konusmaya basladim.
*"Artik muhattabin biz degil yetkililer."
Dorukhan tam kalkacagi anda bu sefer iceri girenler Yunus ile Seymaydi.Yunus Talha ve Sametin Adana Demirspor'dan takim arkadasiydi mevzu oldugunu o bile anlamisti.Dorukhan kalktigi an Yunus onu oturttu ve konusmaya basladi.
-"Hayirdir birader sen?"
Talha ile ayni anda birbirimize baktik ve konusmaya basladik.
"Yunus sakin mi olsan?"
Talhanin elini tutmus ona dogru yaklasip konusmaya basladim.
*"Sevgilim olaylar buyumesin polis gelecek simdi."
Talha Yunusu durdurmaya calisirken Seymaya Mirayla birlikte kas goz yapiyorduk Yunusu sakinlestirmesi icin.
Seyma en sonunda anladi ve Yunusa yoneldi ve konusmaya basladi.
-"Askim sakin mi olsan?"
Yunus Seymanin konusmasiyla hemen sut dokmus kediye dondu ve susup Seymaya sarildi.
Tam o sirada polisler iceri girdi ve Dorukhani gorduler.Ben ve Talha ayni anda konusmaya basladik.
"Memur Bey biz sikayetciyiz."
Polis bize dogru geldi ve konusmaya basladi.
-"Beyefendi adiniz soyadiniz?"
Talha hemen cevap verdi.
~"Tayyip Talha Sanuc."
Polis memuru bu sefer bana dondu ve konustu.
-"Hanimefendi adiniz soyadiniz?"
O an dalginlikla hemen polisi yanitladim.
*"İrem Sanuc."
Talha bana dondu ve konusmaya basladi.
~" Sevgilim biz daha resmî olarak evlenmedik ki?"
Sok olarak Talhaya baktim ve konusmaya basladim.
*"Ben İrem Sanuc mu dedim?Polis bey İrem Demir."
Talha ve bizimkilerin hepsi tabiki de bu halime cok gulmuslerdi.
Miray hemen konusmaya basladi.
•"İremim sakin ol kralicem!"
Dediklerine karsi ofkeli bakislar attim ve olanlari izledim.
Dorukhani karakola goturuyorlardi.
Kahvalti yapmamiz icin oldukca gec oldugundan eve gecmeye karar vermistik.
Seyma-Yunus ve Samet-Mirayla vedalastiktan sonra Talha ile el ele kafeden ciktik.Talha aniden durdu ve bana yaklasip konusmaya basladi.
~"İrem Sanuc cok yakisiyor be sana sevgilim."
Talhaya gulumsedim ve konusmaya basladim.
*"Simdiden Sanuc olmak icin heyecanlaniyorum."
Talha yuzunu yuzume yaklastirdi ve konustu.
~"İrem Sanuc online sevgilim."
Buna karsilik cevap verecekken dudagimda hissettigim baski ile gulumsedim.

herkese merhabaa,
otuz ucuncu bolumumuzu umarim begenmissinizdir.oylariniz ve yorumlariniz benim icin cok onemli.lutfen oylarinizi ve yorumlarinizi eksik etmeyin.
saglikla kalin, seviliyorsunuz!

sadem~tayyip talha sanuc Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin