Ertesi Gun,
Yaklasik bes dakikadir calan telefonuma bakmamaya yemin etmis gibi bakmiyordum.Sabahin on birinde kim ariyorsa uykumu bolemezdi.
Telefonumun calmasi susunca Talhaya dogru dondum ve ona biraz daha yaklastim tam uykuma devam edecekken bu sefer Talhanin telefonu calmaya basladi.
Allahim sen sabir ver yarabbim!
Talha telefonu aldi ve bana dogru donup kisik sesle konusmaya basladi.
~"Sevgilim Tamay ariyor demin de seni o aradi galiba."
Talha'nin elinden telefonu aldim ve aramayi yanitladim.
*"Efendim Tamayim?"
Tamay fisildayarak konusmaya basladi.
-"İremim cabuk bize gel.Daha dogrusu Seymalara."
Anlamayarak konusmaya basladim.
*"İyi de ne alaka Tamayim niye geleyim?"
Tamay hemen bana cevap verdi.
-"Ya İremim bir mevzu var gelmen lazim.Talhayla gelin iste."
Tamayi onayladim ve Talha'ya donup konusmaya basladim.
*"Sevgilim kalk Seymalara gidiyoruz."
Talha gozlerini saskinlikla acarak konusmaya basladi.
~"Bu saatte mi sevgilim?"
Hemen cevap verdim Talha'ya.
*"Yok askim yarin gidecegiz tovbe tovbe.Ya Talha kalksana!"
Talha hemen guldu ve kolunu belime sarip konusmaya basladi.
~"Kalkmazsam ne olur balim?"
Hemen gulumseyerek Talha'ya cevap verdim.
*"Elinin koru olur askim haydi kalk."
Bu romantik konusmamizdan sonra hazirlanmak icin ikimizde kalkmistik.
Son bir kac gundur devamli yorgun hissediyordum kendimi.
Cikardi kokusu bir kac gune.Ustume giydigim beyaz tisortun altina kot mom jean giymistim.Saclarimi serbest birakmis Talha'nin hazirlanmasini bekliyordum.
Talha'nin hazirlanmasini beklerken Talha'nin telefonundan sarki acmaya karar verdim.
Kilit ekranindaki duvar kagidini benim gulerken cekilmis fotografim yapmisti.
Ana ekraninda ise ikimizin beraber fotografi vardi.
Ben bu cocuga gercekten bosu bosuna sevdalanmamistim.
Actigim sarki Olan Olmus'tu.
Bu sarki son gunlerde tabiri caizse kafamin icinde caliyordu.
Sarkiya eslik ederken kendi kendime ritim tutuyordum.
"gel biraz,biraz daha yakinima
yak hadi beni yalaninla
olan olmus zaten
kalbim de anlar zamanla,zamanla
zaman zaman bi' hirsizsin
sinirlarin bir zincir
gidip gelen hic bitmeyen
yalnizligimsa zindan."
Talha gelip basini dizlerime koymasiyla gozleri actim ve dinledim.
~"Geldim biraz daha yakinina haydi cikalim sevgilim."
Talha ile el ele tutusarak ciktik.
Arabaya vardigimizda ise her zaman oldugu gibi Talha kapimi acti ve iceri gectim.
Talhaninda gelmesiyle yola ciktik,yola cikmadan once bir kac fotografta cekmistik tabii.
Yolda giderken bu sefer actigim sarki ise Ne Zamandir Sendeyim'di.
Gidecegimiz yere olan mesafe kisa oldugundan hemen varabilecektik.
Talha ile ikimizde sarkiya eslik etmeye basladik.
"sordum seni hep yagmura,yildizlara aya
gezdim tozdum,belki uyarsin diye durgun dalgalara
ceza gibi,
histerili ruh halim
bu son degil
ne zamandir sendeyim?
asmis boyum,derdi tozu
gecmisim kendimden."
Vardigimizda hemen arabadan indik ve Seymalarin evine dogru ilerlemeye basladik.*"Ne demek Berke seni aldatiyor Tamay."
Gun gecmiyor ki bizden kaos eksik olsun.Aldatilanlar kervanina bu seferde Tamay katilmisti cidden yasamadigimiz sey kalmadi.
Talhayla evlendigimiz gunden beri once Miray sonra Tamay.Arkadaslarim teker teker aldatiliyordu.
Talha icimden gecenleri sozlere dokerek konusmaya baslamisti.
~"Ulan sizde aldatilmaya doymadiniz.Vallahi yeter artik."
Nursima Talhaya donerek konusmaya basladi.
-"Bilerek aldatilmiyorlar ya Talha Eniste."
Tamay olaylari bize anlattigi an basimin dondugunu hissettim.
Oyle boyle degil basim gercekten donuyordu.
Gozlerimi kapattim ve oturdugum yere sıkıca tutundum.Talha bunu farketmis olacak ki hemen konusmaya basladi.
~"İremim iyi misin?"
Muhtemel suretle hepsinin bakislari bana donmustu.Gozlerimi acip baktigimda yanilmadigimi gordum.Talhaya donup hemen konusmaya basladim.
*"Basim donuyor sadece."
Miray hemen bana donerek konusmaya basladi.
•"Yemek yediniz mi siz?"
Talha kaslarini havaya kaldirdi ve konusmaya basladi.
~"Yok baldiz yemedik bisey geldik hemen.İremin acken basi donmez ki ayrica."
Ellerimle basimi ovusturdum ve konusmaya basladim.
*"Bir kac gundur asiri yoruluyorum birde stres eklendi ustune toparlarim simdi.Tamayim anlatmaya devam et sen."
Tamay bana emin misin dercesine bakariyordu.Basimi salladim ve onu dinlemeye basladim.
-"Simdi demin o kiz bizim eve gitti.Karsisi oldugu icin zaten rahatlikla gorebiliyoruz.Miraya yaptigimiz gibi dayakli islere gerek yok.Ben ona siddet uygulamadan da siddeti yasatabilirim."
Ellerimi iki yana actim ve konusmaya basladim.
*"Yani Tamayim sen nasil istersen.İstersen biz kiz ekibi olarak gidelim.Erkekler burada otursunlar mumkunse baslarinda da Nursima olsun."
Nursima'nin itiraz edecegini anladigim an tam konusmaya baslayacaktim ki konusan Esma oldu.
-"Nursimacim canim benim sen hamilesin ya bunlara sahip cik.Bizi durdurursun gelirsen bunlari tut yeter bize."
Nursima bu sefer itiraz etmeyip kabul etti ve konusmaya basladi.
-"Bir sartla yaparim."
Seyma Nursima'ya dondu ve konusmaya basladi.
-"Neymis sartin Nursim?"
Nursima Arda'ya dondu ve konusmaya basladi.
-"Bize cocuk muamelesi yapmaktan vazgecin ya.Anne ve baba olacagiz biz,siz bize hâlâ cocuk muamelesi yapiyorsunuz."
Yunus hemen ayaga kalkti ve Arda'nin yanaklarini sıkıp konusmaya basladi.
-"Amanda aman Ardacik babacik mi oluyormus.Oy sen buyudun de baba mi olacaksin senn!"
Hepimiz Yunus'a gulerken Nursima Yunus'a kotu kotu bakiyordu,ardindan konusmaya basladi.
-"Ya Yunus Eniste napiyorsun Allah askina benim sevgilime."
Hepimiz gulerken Esma konusmaya basladi.
-"Bu guzel sohbetimizi boluyorum ama biz gitsek mi kizlar?"
Kizlarla hepimiz kalktik kalkar kalkmaz konusmaya basladim.
*"Bana bakin Yunus,Arda,Altay ve Talham Nursimayi delirtmeyin gelecegiz tamam mi?"
Talha hemen ayaga kalkti ve kosa kosa gelip bana sarildi ardindan dudagima minik bir opucuk kondurup konusmaya basladi.
~"Sans sizinle olsun sevgilim."
Gulerek cevap verdim.
*"Sansa intiyacimiz yok Talham."*"Acin ulan kapiyi Berke pici ve yanindaki yelloz!"
Kapiyi caldigim gibi bagirmaya baslamistim tabi.Sozde hepimiz sakin olacaktik basta da ben.
Benim daha demin basim donuyor ayilip bayilmiyor muydum?
Kapi caldigi gibi karsimizda yari ciplak Berke vardi.
Hepimiz kafamizi ayni anda egdik ve konusmaya basladim.
*"Dinsiz,imansiz git ustune bisey giy oyle gel."
Berke gittiginde kafami Tamaya cevirdim ve konusmaya basladim.
*"Tamayim sakin ol askim."
Tamay bana bakti ve konusmaya basladi.
-"Askom ben zaten sakinim sende sakin ol."
Seyma beni hemen kendine dogru cekti ve konusmaya basladi.
-"Gel İremim senin sinirini ofkeni papatya cayi bile dindirmez sana papatya tarlasi lazim."
Berke geldiginde Tamay bir adim one cikti ve Berkeye okkali bir tokat atti,ardindan konusmaya basladi.
-"Sana verdigim sevgiye ilgiye yazik.O kadar uzun suredir kizlarin basinin etini sisiriyorum Berke diye degseydi keske.Allah senin belani versin.Sen kimsenin sevgisini hak etmiyorsun. Suan icerde olan kizin bile sevgisini haketmiyorsun.Karaktersizsin,sevgiye muhtac kal.Gozumun onunde ölsen bir yudum su vermem sana.En yakin zamanda sonunu gorelim insallah!"
Tamayin bu guzel konusmasindan sonra Seymayla birbirimize bakip begeni isareti yapmistik.
Tamaydan sonra konusan ise Esma olmustu.
-"Seni zaten sevmezdim dangalak Berke.Hic hayir gelmeyecegini biliyordum ama anlatamadim bu salak Tamay'a.Umarim Allah belani verir senin."
İcerden gelen kadin sesiyle hepimizin bakislari iceri donmustu.
-"Siz ne diyorsunuz Berkeme ya?"
Miray hemen yuzunu eksitip konusmaya basladi.
•"Sen kimsin lan amina koydugumun salagi!"
Kiz ustundeki gomlegin dugmelerini iliklerken konusmaya basladi.
-"Ben Livanur sen kimsin?Ah pardon gecen gun aldatilan sendin di mi?Sende suan evli olan ama Dorukhan tarafindan aldatilan.Sende canim muhtemelen onceki ilişkililerinde aldatildin ama haberin yok.Senin zaten aldatilmana sebep olan biziz Tamaycim.Esma miydin sende henuz bir haberim yok seninle ilgili?"
Derin bir nefes alip bir adim one attim kendimi ve konusmaya basladim.
*"Sende sey olmalisin canim."
Kiz anlamayan gozlerle bana bakiyordu.
*"Kiz kardeslerime laf eden ve elimde kalacak olan."
Bunu diyip kizin ustune atlamistim ve kizi resmen dayak manyagi yapiyordum.
Tamaya dogru donup hemen konusmaya basladim.
*"Tamayim gel vur bir iki tane icin rahatlasin."
Tamay hemen yanima coktu ve benimle birlikte kizi dovmeye basladi.
O sirada Esma Seymaya donmus konusmaya baslamisti.
-"Seyma kos Talhaya haber ver İremi sakinlestirse sakinlestirse o sakinlestirebilir."
Seyma muhtemelen kosa kosa gitmisti.Bu sefer konusan Miraydi.
•"Basimiza bela almadan gunumuz gecmiyor Allahim.İrem yana kayin bende geliyorum."
Mirayda yanimiza cokmus ucumuzde kizi dovuyorduk baya baya.
Binadaki kosan ayak seslerini duymama ragmen kafami kaldirmamistim bile cunku kizi dovmek gibi islerimiz vardi.
Talha kosa kosa gelmis beni belimden tuttu ve tabiri caizse uçurdu.
Belimden tuttugu gibi kendine dogru cekti ve konusmaya basladi.
~"Ofkeli civciv dehset saciyor.İremim iki saniye basimiz belaya girmesin be!"
Talhaya dondum ve konusmaya basladim.
*"İrem Sanuc'um ben basim beladan eksik olmaz hayatim."hepinize merhabaa,
kirkinci bolumumu umarim begenmissinizdir.oylariniz ve yorumlariniz benim icin cok onemli.lutfen oylarinizi ve yorumlarinizi eksik etmeyin.
saglikla kalin, seviliyorsunuzz!
iyi bayramlaaar<3bolumde gecen sarkilar;
olan olmus-kofn
ne zamandir sendeyim-madrigal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadem~tayyip talha sanuc
Teen Fictioncikmaz bir yola girsen bile tum yollarin ona cikar.'