24 Mart 2022
(Dorukhan Trabzonspora 2022-23 sezonunda transfer olmus gibi dusunun.)
"Hoca neden sokmadi Dorukhani ya!"
Milli takimin macini izlerken kendi kendime soyleniyordum.Ustumdeki 8 Dorukhan yazili beyaz A Milli Takim formasiyla maci dikkatli dikkatli izliyordum.Macin son dakikalari oynanmis ama Dorukhan oyuna alinmamisti.Mac bittikten sonra Dorukhani aradim defalarca kez caldi ama bakan olmadi.Morali bozuktur diye pek ustelememistim ama aklim ondaydi.Dorukhanla tesadufen bir Besiktas macinda tanisip haftalar sonra sevgili olmustuk.
"Nerede bu lavabo ya?"
Elimdeki telefona bakarak ilerliyor,lavaboyu bulmaya calisiyordum.Onume bile bakmiyordum-umarim birine carpmazsin diye icimden geciriyordum-tam bunu bir kez daha tekrar ederken hic ummadigim bir anda birine baya sert bir sekilde carptim.Carptigim kisinin boyunun benden uzun oldugunu ve erkek oldugunu dakikalar sonra anladim.Carptigim kisinin kim olduğuna bakmak icin kafami kaldirdigim an gordugum manzara ile soka ugradim.Dorukhan Toköz..Yasadigim sokun etkisinden cikamamistim."Cok ozur dilerim,farkedemedim sizi."dedi Dorukhan.Hemen kendime gelip cevap verdim.
"Asil siz kusura bakmayin benim hatamdi,telefona bakmak yerine onume bakmaliydim."diye cevapladim.Ona bakarken soyledigi seyle durtuldum."Adın ne?"tam olarak bunu demisti. "İrem adim İrem."diye cevapladim.Anlamadigim bir sekilde birbirimize numaramizi vermistik.
Hersey o gun baslamisti iste.
O gunun uzerinden 1.5 sene gecmis Dorukhanla iliskimizi doya doya yasiyorduk.Maclara gider,bulusur,eglenirdik.Cogu arkadasini tanirdim hatta hepsini.Sadece bilmedigim bir isim bir suredir Dorukhani ariyordu.Dorukhana ne zaman sorsam gecistiriyordu.Bu dusuncelerle kafam tika basa dolmusken çalan telefon sesiyle irkildim.Telefonu elime aldigimda arayanin Dorukhan oldugunu farkettim.
-"İrem,guzelim neden acmiyordun telefonu?"
*"Telefonun caldigini yeni farkettim Doru,iyiyim merak etme.Sen nasilsin,iyi misin canim?"
-"İyi olmaya calisiyorum guzelim malum macta yedekte oturmak uzdu beni biraz."
*"Sikma canini,diger maclarda elbet 11 oynayacaksin.Sen neden bakmadin telefonuma benim."Yerinde bir soru sordum,bakalim ne diyecek pasamiz.
-"S-sevgilim farketmedim telefonu yani yeni gordum aramayi."
Dorukta bir haller vardi,bu haller beni iyice gerdi.
-"İrem orda misin guzelim?"
*"Buradayim canim sacimi topluyordum konusamadim."
-"İyi tamam sevgilim iki gun sonra gorusuruz opuyorum seni cok cok."
*"Bende seni canim,iyi geceler."
-"İyi geceler guzelim ararsan goremem,uyuyor olacagim endiselenme olur mu?"
*"Tamam bitanem."
-"Optumm."
Telefonu kapattigimda icimdeki en buyuk duygu endise idi.Dorukhanin kekelemesi,erken uyumasi baya garip gelmisti.
Saat 03.01
"cevrimici" Bu yaziyla bakisiyordum.Dorukhanin bana uyuyacagim diyeceginden saatler gecmis onu aktif gormek icime bir suphe dusurmustu.Dorukhan uyudugunda biri onu uyandirmadigi surece-sadece ben uyandirdigimda uyandigini soylerdi hep-uyup uyanmasi imkansizdi.Tamda arama tusuna basarken ustten gelen bildirime baktim.İnstagramdan gelen takip istegi bildirimiydi.İnstagrama girip baktigimda istek yollayanin adina baktim isim kisminda Tayyip Talha Sanuc yaziyordu.Biraz stalkladigimda gercekten yakisikli biri oldugunu fark ettim.Fotograflarini incelerken bir bildirim geldi ustten.
"Artik uyu."
Bunu yazan kisi Talhaydi.Anlik bir soka ugramamla cevap verdim sonunda.
*"Uyku saatimi sana mi soracagim."
Gordu sonrasinda hemen cevap yazdi.
"Uyu iste kumral saat gec oldu."
Bu cocuk beni delirtecekti.
*"Talha,uyumak istedigimde uyurum.Uyku saattime karisma."
Gayet guzel bir uslupla cevapladim mesajini bakalim ne diyecekti.
"Sen bilirsin İremcim,iyiligini istedim alti ustu."
Gercekten delirecektim cok az kaldi.
*"Neyim olarak iyiligimi istiyorsun?"
Durdu ve hic beklemedigim seyi yazdi.
"İlerde gorecegiz kumral."
Goruldu atmaktan baska birsey yapmadim daha dogrusu yapamadim.Dorukhanin cevrimici olmasi aklima geldi.Hâlâ aktifti ve suphelerim artiyordu.Dorukhanin tanimadigim bir kizi takip ettigini farketmis ona farkettirmeden kim oldugunu bulmaya calisacaktim.
26 Mart 2022
Kumral saclarimi toplamis mac izliyordum.Televizyonu kapatacagim an ekranda Adana Demirsporun maci cikti.Bu milli takim arasinda girilmeden onceki maclari olmaliydi.Once macin skoru belirdi ekranda 2-0 yaziyordu.İzleyemeye karar verdim golü atan kisiyi gorunce ekrana bakakaldim.Spiker aynen sunu tekrarliyordu;
"Tayyip Talha ile Adana Demirspor 1-0 onde sık bir gol atti genc yildiz."
İkinci golü tam izleyecekken kapi caldi.Televizyonu kapattim ve kapiyi hemen actim.Karsimdaki kisi bekledigim gibi Dorukhan'di.Hemen bana sarilmasiyla soka ugradim,ustune farkli bir koku sinmisti.Elindeki cantasini kapiyi kapattiktan sonra banyonun onune koydum.Biraz sohbet ettikten sonra,ev isi yapacagimi soyledim.Dorukhanin cantasindaki esyalari makineye yerlestirecekken gordugum seyle sok oldum.Beyaz tisortte bulasmis hafif ruj lekesi ve cantadan cikan kucuk bir takma tirnak...
İste tam o an jeton dustu bende.Gunlerdir supheme sebep olan seyde yanilmamistim.Aldatiliyordum.
Hemen Dorukhanin yanina gittim,elimdeki beyaz tisort ve takma tirnakla karsisinda durdum.Hicbir seyin farkinda degildi.
"Guzelim neden karsimda boyle duruyorsun?"
Derin bir nefes aldim ve ona "Sana birsey soracagim ama durust olacaksin."dedim
Kendini hemen toparladi,gozlerindeki endiseyi farkedebiliyordum.
"Tamam guzelim sor bakalim."
Hemen kendimi toparladim ve tek nefeste ona "Beni aldatiyor musun?,Baska biri mi var Dorukhan?"diye sordum.İnkar etmesini bekledim,gercek olmadigini soylemesini bekledim ama hicte oyle olmadi.
"Aldatiyorum."
Kafamda yankilandi dedigi.Yaptigim ilk sey tokat atmak oldu ve sunu dedim,
"Siktir git evimden,hayatimdan."
Karsimda hafif bir tebessum etti ve,
"Benden baska kimse seni sevmez İrem"dedi.
Verdigim cevap netti;
"Senin gibi biri sevecekse sevilmem daha iyi siktir git simdi bu evden Dorukhan."
Birsey yapmadigini farkettim.Hemen yanimda olan esyalarini bir cop posetine topladim ve ona dogru firlattim.Piskin piskin sırıtıyordu karsimda.
"Beni asla unutmazsin İrem,sadece beni seversin."dedi ve artik ofkemi kontrol edemedigimi anladim ve bacak arasina tekmeyi gecirdim.
"GİT LAN BURDAN!" diye bagiriyordum.Dorukhan bana bakip "Unutamazsan ben hep varim" diyip goz kirpti.
"Siktir git gercekten agzina sicarim"diye bagirdim.
Saatler sonra;
Aldatildigimi ogrendigimin üstünden saatler gecmis oturup sarki dinleyip dans ediyordum.Aldatilan birine gore gayet neseliydim.Aniden telefon caldi.Dorukhan oldugunu sandim telefonu elime alip kufur ederken isim kismina bakinca yazan ismi farkettim.
Tayyip Talha Sanuc.
-"İrem kapatma,sadece dinle olur mu?
Sesi gercekten guzeldi,ictendi.
*"Tamam,Talha kapatmiyorum dinliyorum."dedim.
Ardindan telefondan bir ses gelmeye basladi,bir sarki sesi.
Sarkinin sozlerini dinlemeye basladim.
-Yormadan,sormadan
sevecegim seni sadem
Gonlume sormadan
ya buna var mi musaaden?
Hic durmadan,yorulmadan
seni bekleyecegim zaten.
Ardindan sunu dedi,
-"Dinlemek istersen,Soner Sarikabadayi-Sadem sarki."
dedi ve aniden kapatti.
O sirada farkettigim sey gulumsedigimdi.hepinize merhabalar,
ilk kitabim,ilk bolumum.yazarken cok duygulandim umarim guzel olmustur,begenmenizi cok isterim.oylariniz ve yorumlariniz benim icin cok ozel.ikinci bolum yakin zamanda gelir.
İrem'i pek tanitmadim zamanla taniyacaksiniz zaten.
satir arasi yorumlarinizi lutfen eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadem~tayyip talha sanuc
Ficção Adolescentecikmaz bir yola girsen bile tum yollarin ona cikar.'