Eve geldiğimde çok yorgun ama bi o kadarda sevinçliydim çünkü okul
bitmişdi karnem çok iç açıcı olmamasına rağmen annemler beni
tebrik etmişlerdi. Hemen duşa girdim çıkdığımda elbiselerin için annemden yardım istedim. Sevdiğim kız olan Öyküye güzel görünmek istiyordum. Elbiselerimi giydikten sonra hemen banyoya koştum saçıma fön çektim ve Öykünün bana geçen doğum günümde hediye ettiğin parfümü sıktım kokusu güzel olmamasına rağmen onun hediyesi olduğu için umrumda değildi. Partiye daha 1 saat olduğu için alarm kurup uyudum. Ama alarm değilde Umutun aramasıyla uyandım uyandımki ne göreyim parti 10 dk önce başlamışdı. Umutla 5 dk ya ordayım dediğim le evden çıkmam bir oldu. Parite gittiğimde herkes sanki beni bekliyormuş gibi önümde bitiverdiler. Arkadaşlara Öyküyü sormamla dünyam başıma yıkıldı. Bana erkek arkadaşıyla başka bir yere gitmişler dediler. O andan sonra bütün şevkim kırıldı içimden "lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgim ben seni çok sevmişdim sen neden bana böyle yaptın " dedim . Benim için partinin tadı kalmamışdı artık. Biraz takıldıkdan sonra bahçeye çıkdım. Ama gördüklerim beni çok şaşırttı. Umutla Emir çömelmiş bir deliğin içine bağırıyorlar. Benim bağırmamla Emirin irkilip deliğe düşmesi bir oldu.
İkimizde titriyorduk korkudan ben dayanamayıp Umutu tuttuğum gibi deliğe atladık atlamamızla bayılmamız zaten bir oldu