ÖEZL GÜÇ (YENİ BAŞLANGIÇ)

65 6 3
                                    

Uyandığımda gözlerimi hissetmiyordum. Ama Emir ve Umut hayla uyanmamışlardı. Onları uyandırcam diye canım çıktı ama Emir'in kafasını görünce aklım fırladı Emir'in kafasından oluk gibi kan akıyordu. Hemen yan tarafta bi mavi ışık var ışığa yaklaşdıkça daha çok halsizleşi yorduk. Sonunda başda Emir Umut ve ben sıra sıra bayıldık. Uyandığımızda deliğin tam üstündedik sabah olmuşdu ama deliği artık bulamıyorduk. Annemler kızmadan hemen eve gitmeliyim dediğim gibi evde biti verdim. Annelerin benim kafa kırıcaklarını düşünürken beni çok merak ettikleri için hiç kızmadılar. Ama telefonunu niye açmadın dediklerinde telefonuna baktım ve Umutla Emirin mesajını gördüm ve beni eski arsaya çağırıyorlamış bende annelerden izin isteyip hemen çıktım. Arsa ya gittiğimde hiç kimseyi görmüyordum taki yukarı bak mesajı gelene dek. Havaya baktığımda Umutala Emir uçuyorlardı. Nasıl olduğunu sorduğumda meğer indiğimiz delikde doğa üstü güçler kazanmışız en az 1 hafta uğraştım ama sonunda bende uçtum ama hep Umutla Emir benden dahas hızlı öğreniyorlardı bende kendimi zorlasamda onlardan daha iyi öğrenmeye başladım. Akşam olmuşdu bende günün yorgunluğuyla hemen uyudum.
Ama yarın neler olacağını hiç tahmin etmezdim...

DOĞA ÜSTÜ (SUPERNATURAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin