Sabah uyandığımda kendimi tuhaf hissediyordum (burda siz güçle alakalı sanıyorsunuz) meğer gece altına yapmışım. O gün annemle babamın alayından kurtulamadım. Sonra bide yatağı değiştirmek var anneme fatma yapar dedim (bizim hizmetçi kendisi yanlış hatırlamıyorsam hikayede yeni geçti) annem ise direk şunları söyledi .
- KENDİN YAPTIN ! KENDİM TEMİZLE ! dedi.
Neyse o temizleme faslını size hiç anlatmıyım çünkü orda biz katliam oldu. Kahvaltıdan sonra bizim mal Emir in tekrar ediyorum mal tam annem oda dan çıkarken gel uçarak camdan gir neyseki tam camın altında bir top havuzun vardı içine düştüğü gibi bende üstüne atladım ki annem anlamasın ama düşündüğüm gibi olmadı annem geri döndü beni havuzdan çıkardı ama yokbabayn yani Emir yoktuuuu.
Annem Emir i görmeyince gitti ama ben hayla şok içindeydim meğer bizim kisi ben oyun oynarken görünmez olmayı bulmuş.
Ama tabiki ipnelik olsun diye bana öğretmedi ama ben tam bir haftamı vererek görünmez olabildim ama söyle bir açık buldum tam bunu Emirle Umuta gösterecekdim ( Umumda görünmez olabiliyor) hepimiz görünmez olduğumuzda onlar kimseyi göremez ken ben ikisininde görüyor dim (bu gelecekte onlardan daha güçlü olduğunun bir kanıtıydı)
Ama şunuda fark ettim akşam evde kimse yoktu bende görünmez oldum fakat bir süre sonra burnumun kanamaya
başladıgını gördüm hemen normal olduğumda kana bitmiş di sanırım buda güç ile alakalı artık güçede isim vermeliyiz ( adını bluspac blue=mavi ve space=uzay kelimelerin birleşimi.Gece yatarken sanki artık hayatım değiştiğini düşündüm çünkü arkadaşlarımla görüşmüyor hiç ders çalışmıyor dum. Telefonu alıp Öyküye mesaj attım (biliyorum sevgilisi var ama olsun) naber diye o beni görüntülü aradı yüzü mahvolmuştu gözleri şişmişti Bellini çok ağlamış nedeni ise annelerinin onlarla birlikte yurt dışına çıkmasına izin vermemesiymiş . Bende istersen size geliyim kafan dağılır dedim lütfen gel dedi . Eve uçarak gittim kapıyı açtığı gibi sarıldı . Muhabbet ettik sonra bana o süper haberi verdi sevgilisinden ayrılmış ve sanırım beni m onu sevdiğimi biliyormuş ve ona hemen ardından benimle çıkarmısın dedim o da döndü ve dediki .