En son: Sonra içindeki fotoğrafa bakar. Gözünden bir yaş gelir ve dışarı bakar camdan.
Serkan'da o sıra çıkmıştır bir havlu vardı belinde.
S: günaydın karcığım
Eda ise elinde zarfla ve fotoğrafla dışarı bakıyordu. Ne düşüneceğini ne yapacağını bilmiyordu.
Ve Serkana döner zarfı arkasına alarak.
S: uyanmışsın!
E: hihi(gülümseyerek)
Serkan edaya yaklaşır. Öpmek için yaklaşır ama eda konuşur
E: sen çıktığına göre bende duşa gireyim. Rahatlamam lazım
S: öpseydim
E: gece yeterince öptün ya
S: tmm sıkmıyorum
Eda duşa gider. Ve toplanmış göz yaşlarını akıtmaya başlar.
E:(içindeki düşünceleri) nasıl olabilir böyle birşey. Bu kız ? O kız mı? O gün Serkana yazan? Birlikte mi oldular. Ama kim bu? Kim gönderdi bunu? Belkide yalan. İnanmamam lazım. Olmaz. Serkana güveniyorum bana demişti kimseyle birlikte olmadı diye hayatında kimsenin olmadığını. G-güveniyorum evet. Ama bu kız kim? Bu Selin kim?
Eda duşa girer. Sonra zarfı çantasına koyar ve kahvaltıya iner. Serkan hazırlamıştı bile
Serkan edaya sarılır ve kokusunu içine çeker.
S: och dünyanın en güzel kokusu
E: alt tarafı duş aldım serkan
S: biliyorum
E: eee kahvaltı hazır mı?
S: hazır
E: çok güzel görünüyor. Çok açım
S: bende hadi
Kahvaltı ederler güzelce. Edada bir soru ortaya atar.
E: serkan,
S: efendim karıcığım
E: birşey sorucam
S: istediğini
E: beni çok seviyorsun değil mi?
S: nerden çıktı şimdi o?
E: söylesene
S: eda biz dün evlendik ben sana evet dedim. Sana kaç kere haykırıcam daha sana deli gibi aşık olduğumu? Yanlış birşey mi yaptım ben?
E: hayır...(konuyu değiştirir) sakin tmm özür dilerim sormamalıydım böyle bir soru biliyorum özür dilerim(öpücük verir)
S: peki. Yani birşey yapmadım
E: yapmadın. Hadi kahvaltımızı edelim boşver unutalım
S: tmm
Kahvaltı edip bal ayı yapacaklar mı onu konuşurlar
E: bence başka zaman gideriz şimdi gerek yok
S: ozm erteleyelim. Benimde iş de çok şey birikti
E: tmm olur bana uyar. Gitmeye bile gerek aslında hiç
S: ozm öyle yapıyoruz.
E: tmm bende hazırlanim terapim var
S: tmm bende çakarım yolda bırakırım seni olur mu
Eda ve serkan çakarlar. Serkan işe gider. Eda ise terapisine değil çünkü yoktu zaten. Aydan'a gider. Çünkü mektubu aydan hanımın yazdığını yolladığını düşünüyordu.
Kapıyı çalar ve aydan açar. Aydan beklememiştir.
Aydan edanın parmağındaki yüzüğü farkeder
Ay: ne istiyorsun ?
E: konuşucaz
Ay: benim seninle konuşacak birşeyim yok.
Kapıyı kapatacakken eda ayağına araya koyar
E: konuşucaz dedim
Eda içeri dalar
Ve içeri geçer aydan da takip eder
E: sen yaptın
Ay: neyi yapmışım
E: Serkan'la bizi ayırmaya çalışıyorsun
Ay: doğru
E: o mektubu sen yazdın
Ay: ne mektubu?
E: benimle oyun oynama!!!
Ay: oynamıyorum.
E: sen kendin söyledin bizi evlendirmeyecektin ama bak yine de evlendik. Bizi bu zarfla ve bu iğrenç fotoğrafla da ayrışmayacaksın.
Eda gitmeye başlar
Ay: ne o? Kıskanmadın mı?
Eda durur
E: kimi?
Ay: serkan sonuç olarak o gece bir başka kozla yattı. Hemde senin karşına Kanada da çakmadan önce ki gece. Beraber oldular.
E: Yinede. Eminim siz Serkanı kandırdınız.
Ay: neden ? (Edaya yaklaşır) senden başka başka bir kadına dokundu.
Eda sinirlenir
Ay: hiç birşey hissetmiyor musun?öfke yok mu? Serkan sana yalan söyledi. Kimseyle yatmadım demişti değil mi?ama yattı... ve benden saklamamı istedi. Sana söylemeyecekti. Hiç bir zaman.
E: se-rkan öyle birşey y-yapmaz. Bana anlatır. Aramızda hiçbirşey gizlemeyiz
Ay: ama bunu gizledi. Ve gizleyecek de. Git test et. Git de gör.
E: benim Serkana güvenim sonsuz
Ay: çok iddialı. Ama gerçeği değiştiremezsin. Serkan sana bunu hiç anlatmazdı. Bana da aramızda sır olarak mezara kadar gidecek dedi.
E: dememiştir
Ay: istediğini düşün. Ben sana gerçeği söylüyorum. Ve evet o zarfı sana ben gönderdim Serkanın yüzünü gör diye. Gerçeği bil diye. Hakkın.
E: iğrenç bir insan oldunuz aydan bolat. Bir yıl önce hiç böyle değildiniz bize anne olmuştunuz şimdi ise düşman gibisiniz . Neden?!
Ay: ben seni çok seviyordum meleği de öyle. Senin oğlumu bırakmayacağından çok emindim mutlu edeceksin diye çok emindim ama sen onu hiçbirşey demeden terk ettin. Neler yaşadığını ben biliyorum. Her gün hastalandı. Çocuk yılda bir kere hasta olurdu ondan önce sen terk ettikten sonra her ay hasta oldu. Uykusunda seni sayıkladı her gün seni aradı. Gülmedi benim oğlum hiç sen gittikten sonra. Sence ben sana nasıl daha iyi olabilirim.
E: nasıl barışabiliriz
Ay: ben barışmicam seninle. Senin yerinde olsam bende barışmak istemezdim. Çünkü serkan dan ayırmaya çalışan kişiyim.
E: peki siz nasıl isterseniz öyle olsun.
Ay: Serkana şimdi git de bi test et bakalım. Anlatacak mı? Test et bakalım sana olan güvenini.
E: ne yapacağımı ben karar veririm. Kimseden emir almam.
Ay: iyi öyle olsun
Eda arkasını döner. Gidecekken kapı çalar ve içeri bir kadın girer.
Aydan şok olur.
Sırıtarak
Ay: Selin......
Eda duyduğu isimle şok olur(içinden:mesajdaki gibi Selin. Bu o Selin mi?)
Fotoğrafdakine çok benzediğini anlar eda. Ve selinle yüz yüze gelir
......Şimdi ne olacak?
Eda ne yapacak?
👻👻👻👻👻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şansım👻
RomanceEda yıldız: Psikoloji bölümünü birincilikle bitirmiş. Aynı zamanda kötürüm yada yardım isteyen iyileşmek isteyen inşalara elinden geldiğince yardım etmeye çalışır. Ailesi yok. Yalnızdır. Serkanı iyileştirmeye çalışacaktır. Bir gün bir kız (Melek) Ç...