Bab 1: Syok Nak 3some

2K 12 0
                                    

[CERITA BENAR KENA 3SOME DENGAN MELAYU]

WATAK UTAMA:

1. REMY [Budak Uni berumur 21 tahun kacukan Melayu + India]
2. AZMIR [Lelaki Melayu berumur 28 tahun, berpasangan dengan Saufi]
3. SAUFI [Lelaki Melayu berambut panjang, 25 tahun berpasangan dengan Azmir]

Bermula la cuti semester yang ketiga pada tahun 2022.

Selepas balik kampung, ayah saudara saya sakit, ibu dan ayah saya balik ke Kuala Lumpur selama seminggu untuk menziarahi dan jenguk dia.

Cuti sem saya dahlah 2 minggu je, jadi terpaksa la saya habiskan cuti ini bersama tuk saya.

Nama saya Remy, saya berasal dari satu bandar diraja di Perak. Yang mana tahu tahu la.

Saya ni kacukan Melayu dan India sikit. So nak panggil Mamak kulit saya tak de la hitam gitu. Tapi saya tak sunat. Kulit sawo matang. Kurus ja penampilan saya. Tahun 2022 saya berumur 21 tahun. Ye lah budak uni kan. Saya nie bukanlah orang orang kuat main tapi desakan umur saya begitu.

Jadi, saya boring la masa cuti semester. Hari bersama tuk 2-3 hari je best, pastu tuk pun buat kerja masing-masing. Kawan saya tak berapa ramai. So bersendirian la saya. So ada satu hari ini, saya install aplikasi GRINDR tak la letak gambar saya. Letak gambar badan je pakai spender. Ye lah, mana semua letak gambar sendiri kan. Pastu ada la seorang Melayu muda mesej saya jom fun.

Saya pun ok lah sekadar balik kampung nie kita lepaskan nafsu kita. Lama tak kena tusukan batang Melayu. Melayu nie nafsu kuda. Diorang punya permainan handal dan bersih je batang diorang. Sebab dah sunat kan. Hahahah

So saya pun ok lah, lepas tu dia mesej la ada partner dia jugak. So kena main threesome dengan partner dia. Saya pun mula2 tak ok lah sebab takut kan kena dua batang sekaligus naya la lobang kita. Tapi dia hantar la gambar dia dengan partner dia, partner dia handsome sial. Serupa Melayu kampung, kulit hitam manis, badan sado gitu. Mesti kena pekena batang melayu macam nie sekali dalam kehidupan saya. So saya pun ok lah, yang laki lagi satu tu, dia boleh2 je Melayu kampung tapi rambut panjang, saya teringatkan dia bottom kepada lelaki yang satu lagi tapi rupanya dua dua pun top.

So, saya mesej kepada diorang yang saya takde transport dan tuk saya tegas dia tak membenarkan saya keluar malam. So mereka bagitahu nak book hotel berdekatan nak meratah saya dan akan ambil saya dari rumah. So apa lagi, saya pun ok lah, tawaran hebat dapat transport, bilik hotel, 2 batang Melayu kampung. Belum tahu rasa air mani mereka macam mana sebab diorang nie kerja macam kebun kebun makan banyak. So, air mani meraka mesti sihat, pekat likat camtu.

Jadi pada hari itu, tuk saya masak lauk kegemaran saya, kari udang. Saya pun tak makan banyak pada malam tu, sebab habit saya nak bottom saya tak suka makan berat nanti masa abang top henjut kita habislah semua kekuningan dan kerempahan semua keluar. Petang tu, I dah basuh dah kawah i bersih2 dan mandi siap2.

Dah pukul 10 malam camtu, mereka mesej balik dalam GRINDR dah nak gerak dah. Sebab mereka baru habis kerja, entah kerja kat mana. So I ingatkan tak jadi la kan plan, tapi tiba tiba excited sangat. Jadi i mandi lagi sekajap, pakai perfume semua, pakai spender seksi sikit dan berseluar pendek. Lepas tu, I pakai jaket dan topi sebab x nak masa check in hotel nanti ada orang kenalan saya tengok.

[Akan Bersambung.............]

KISAH BENAR 3SOME DENGAN COUPLE MELAYU (GAY, PLU)Where stories live. Discover now