Bau badan kedua dua lelaki Melayu nini menusuk hidung saya dan menambah lagi horny saya pada malam itu. Fikiran saya satu sahaja, bontot saya kena diratah oleh dua orang itu sepuas-puasnya. 🤤🤤🤤
Kemudian, saya bergilir gilir menghisap batang Azmir dan Saufi. Tetapi tekakku paling kena dengan kehangatan batang Azmir yang lebih matang dan berurat.
Saufi: Aku nak fuck ah budak nie.
Azmir: Aku dulu.
Kemudian, aku terbaring dan Azmir perlahan lahan masukkan batangnya dalam duburku. Saufi pulak datang dengan batangnya yang tegang macam batu ke arah mulut ku. Difuck mulutku.
Kemudian aku didoggy oleh Azmir. Saya tak pakai kondom sebab Azmir nie saya dah tentukan dia kena henjut bontotku dan kena pancut dalam air jantannya dalam punggungku. Kalau saya nie perempuan, memang saya nak menerima air mani Azmir dan beranak dengan dia. Mesti comel comel hitam Anak anak dia nanti.
Saufi pulak tak tahan dah tengok Azmir je yang fuck. Sebab tengok batangnya pun kepala dia makin kembang. Kepala batang Saufi berkucup dengan alur bontotku. Lalu ditusuk senang sebab Azmir kan dah fuck aku. So lubang dah relax dan regang sikit.
Kami bertiga dalam keadaan: Azmir fuck mulutku dan Saufi tengah merasai kehangatan lubang buntutku.
Saufi tiba tiba fuck laju pastu dia tanya kat Azmir:
Saufi: Nak pancut mana?
Azmir: Suka hati kau la.Mah aiii. Aku yang dikongkek, ditanya pulak mana nak pancut kat kekasih dia!!!
Pastu I jawab, pancut kat perut saya.
Saufi tarik batang 7 inci dia dan memancut beberapa das tembakan air mani yang pekat, likat dan berketul-ketul atas perutku. Kuantiti dia pun banyak sebab telur dia besar sial. Bilik kami berbau air mani Saufi yang berbau telur dan aku mengambil kesempatan untuk merasai sedikit air kejantanan Saufi. Tak pernah dalam hidupku tengok air mani yang begitu pekat, berketul-ketul putih lagi. Saufi nie lelaki sihat dan subur, mampu mengeluarkan air mani yang banyak dan pekat lagi.
Azmir menyelit air mani Saufi dari perutku dan masukkan dalam mulutku.
Azmir: Rasa lah
Aku pun rasa air mani Saufi, rasanya macam telur telur sikit, manis dan sedap.
Saufi terbaring di tepi seketika kerana dah enak fuck aku tadi tetapi batang konek dia masih mencanak macam batu. Boleh tahan sperma si Melayu, mindaku teringin untuk second round dengan Saufi diberi air maninya disembur dalam lubang duburku. Tetapi, aku masih belum puaskan Azmir pulak yang masih tengah mendayung lama. Kata Azmir, dia memang pancut lambat. Kesedapan Azmir memang terkata, dia pernah merasai banyak buntut Melayu, Cina pun ade, tetapi kehangatan dan alur lubang buntutku yang ketat dan padat untuk batang memang rasa hangat dan sedap untuk fuck dia kata. Kami bercium seketika dan Azmir masih fuck saya lagi, sampai lebih kurang 25 minit difuck, Aku terasa kepala batang konek Azmir makin kembang di buntutku dan tanpa tanya apa apa, aku tadah mulutku untuk sebagai tanda sedia untuk menerima pancutan air mani Azmir.
Azmir mengeluarkan batang koneknya dari buntutku lalu masukkan dalam mulutku.
Aahhhhh, ahhhhhh, ahhhhhhh, ahhhhhhhh.
Seingat saya Azmir telah memancut 6 kali, batangnya berdenyut dalam tekak aku. Kehangatan air maninya yang masin dan payau berada di tekak aku. Selepas dia keluarkan batang dia dari mulutku, ku hisap lagi membersihkan saki baki air mani Azmir. Sedap sungguh air mani Melayu ini.
Kemudian, Azmir kulum batang aku yang tegang, lalu aku pun memancutkan air mani ku dalam mulut Azmir.
Saufi telah tidur nyenyak dah.
Fikiranku terpaling ke arah....
[Akan Bersambung................]
YOU ARE READING
KISAH BENAR 3SOME DENGAN COUPLE MELAYU (GAY, PLU)
Short StorySiri 1 ini memarparkan kisah benar seorang lelaki di awal-20an dan kisah seksnya dengan pelbagai lelaki. Cerita ini pulak mengisahkan pengalaman 3some dia dengan dua orang lelaki Melayu Kampung di Hotel Kuala Kangsar.