Bab 2: Air Mani Berketul?

1.4K 10 2
                                    

Lebih kurang jam 10.30 malam begitu, mereka pun sampai, so saya suruh mereka jangan tunggu depan rumah saya. Nanti tuk saya terbangun dari tidur dan habislah saya. Jadi, kereta mereka tunggu jauh sedikit dari rumah saya. Saya pulak check tuk saya dah tidur belum dan saya telah keluar rumah ikut pintu belakang.

Sejurus keluar rumah, saya telah menaiki kereta mereka dan kedua dua lelaki tersebut senyum kat arah saya. Kemudian, lelaki yang sado yang saya suka tu bagitahu comel je awak. Saya pun berbalas dengan senyuman.

Bau kereta mereka berbau kepam. Sebab ada kain mereka yang belum dibasuh. Dalam perjalanan ke hotel, saya tanya lah ada kondom tak?

Abang lagi satu tu jawab, TIDAK.

Jom lah beli. Nie nak main threesome kena la selamat dan bersih. Ujar saya kepada mereka.

Mereka pun berhenti di satu kedai runcit Cina yang berdekatan dan membeli kondom berperisa Coklat.

Selepas cek-in hotel, mereka bagitahu nak mandi, belum mandi lagi sebab baru habis kerja. Lelaki yang sado tu bernama Azmir dan lelaki berambut penjang tu bernama Saufi. Saufi masuk dalam bilik air nak mandi. Abang Azmir dan saya duduk di katil. Abang Azmir nie jenis malu sikit. Pastu saya meniarap la atas katil nak pakai phone. Azmir ramas punggung saya, pastu bagitahu MANTAP NIE. Saya pun tersenyum sinis.

Azmir lalu mengeluarkan batang dia dari seluar jogpants. Jenis tak pakai spender nie. Batangnya yang bersaiz 6.5 inci tu dihalakan ke arah muka saya. Batang Azmir gelap, memanglah lelaki yang nak cecah 30-an batangnya dah matang, berurat lagi, kepalanya pun gelap lalu I terfikir kerap main lubang puki ke lubang dubur jantan? Kemudian Azmir tanya "Nak tak"?

Saya jawab, Tak mandi lagi ke?

Azmir: Bersih je.

Lidah saya menyentuh kepala batang Azmir lalu saya mengulumnya. Rasa dia boleh la, bukan rasa x mandi. Mungkin dia nie jenis kerap cuci lepas kencing kot.

Muka Azmir kesedapan lalu kami dikejutkan apabila Saufi yang dah habis mandi berdiri depan kita.

Saufi: Cepatnya mula?

Kitaorang tak layan Saufi lalu Azmir masuk bilik air untuk mandi.

Saufi pula tanggal tualanya, kejantanan dan bau syampu Saufi tertusuk hidung saya. Terlondehlah batang 7 incinya. Ini batang Melayu, dalam sawo matang, kepalanya masih pink gitu. Telur dia macam telur unta ke apa tu, besar, macam berliter liter air mani nya belum dikeluarkan daripada telurnya. Tetapi, fikiranku terpelanting ke arah Azmir, Bilahlah Azmir akan henjutku dan mencurahkan benih2 kejantanan nya dalam diri aku.

Sejurus kemudian, aku pun membogelkan diri aku lalu meniarap atas katil. Saufi pulak baring atas aku dan mencium bahuku dari belakang. Alur lidah dia kurasakan belakang bahuku lalu lidah itu turun dari tulang belakangku ke lubang aku. Bontot aku hitam, tapi lubangnya ketat, berwarna pink. Selepas dia rim lubang ku macam makan aiskrim. Jari tengahnya diamasukkan sedikit demi sedikit dalam lubang duburku dan dijoloknya. Aku dah la tak lama kena jolok, terasa la sakit walaupun jari.

Pastu Azmir pulak datang ke hala kami keluar dari bilik air. Ternampak bontot Azmir yang hitam dan besar masa dia mengelap kepalanya. Kini giliran Azmir pulak untuk merasakan saya sedikit demi sedikit. Azmir mengangkat saya, senangnya dia angkat yelah sebab 50 kg je kan. Lepas tu dia menghisap puting saya. Meramas seolah saya ada buah dada. Padahal, papan je pun. Saya mencium bibir Azmir yang gelap dan kering. Memanglah, laki nie kerja berat hisap rokok rasanya.

Kemudian, saya menghisap batang Azmir. Bermula telurnya dulu, Telurnya tak banyak berbulu, muat mulut saya dua biji pelirnya. Selepas hisap batangnya, mulutku terasa air mazi keluar dari batang Azmir sedikit demi sedikit. Air mazi ni rasanya masin. Ini tip untuk semua bottom yang nak tahu beza rasa air mazi dan air mani, air mazi dia rasanya masin, macam air masin manakala air mani pulak ada kala rasanya manis, manis, payau dan berbau telur. Giliran Azmir pula untuk rasa lubang bontotku. Dia fingering dulu baru rim. Sedap ah lubang dia ni, ujar Azmir kepada Saufi. Saufi pulak tersenyum sinis.

[Akan Bersambung]......

KISAH BENAR 3SOME DENGAN COUPLE MELAYU (GAY, PLU)Where stories live. Discover now