-JYP Ent-
"Jr!!! Palliwa!!"jerit Jackson.
"Nae.."jawabnya ringkas. Jr segera memulakan practise.
Sejam kemudian.
"Aq nak rehat"Jr duduk dan menarik nafas. Telefon dye capai. Nama Jina ♡ Dye tekan.//OTP\\
Jina: Yeoboseyo??
Jinyoung: Jina!
Jina: Nae Jinyoung ahh.. Wae?
Jinyoung: Bogosippeoyo..
Jina: Huh?
Jackson: Jina!!
Jina: Siapa tu?
Jinyoung: Tak ada sapa2.. hehe..
Jina: macam suara Jackson je..
Jinyoung: Bukanlah.. Mimpi apakah?
Jina: Mimpi awok... hehehe..
Jinyoung: Haha..//30 minute kemudian\\
Jina: kedit tak habis ke sayang oi??
Jinyoung: Tak. Isi lebih... hehe..
Jina: Share aahh~ T-T
Jinyoung: Yelah2~ Saya bagi 30 tau?
Jina: 30?!!! Banyaknyeeee!!! //jerit\\
Jinyoung: Awak yang nak kan?
Jina: Tak susahkan awak ke??
Jinyoung: Takk.. BTW Jina..
Jina: Ye?
Jinyoung: Saya.. nak kahwin dengan awak.
Jina: Huh?! Hah?! What?!
Jinyoung: Saya tau awak pelik. Tapi boleh kan??
Jina: Emm.. //Jina, siapa tu?\\ Saya call awak balik ye?
Jinyoung: Ok.Jr menutup telefonnya..
SKIP
"Tak de siapa2. Kawan je.. Hehe"
Jimin memegang tangan aq. Aq biarkan.
"Saya betul2 nak kahwin dengan awak. Please.."dia melutut. Mujur tiada orang di situ.
"Sa..saya.. terima awak.."jawab aq gagap.
"Betul ke?? Yeahh!!"Jimin menjerit gembira.
Dye memeluk aq erat. "Terima Kasih, awak" dye kucup bibir aq, lama. Aq tidak mampu membuat apa2. Aq rindu bibir itu. Aq rindu pelukan itu. Aq rindu lelaki itu dan aq rindu cinta itu.
Dye melepaskan bibir aq. "Jinjja.. Kamsahaeyo"dye tersenyum.
"Saya rindu, bibir, pelukan, lelaki dan cinta di hadapan saya"kata aq. Lembut.
"Saya pula rindu kisah kita"Dye duduk disebelah aq dan memeluk bahu aq.
Aq pula meletakkan kepala aq pada bahu dye. Bahagia dapat bersama orang yang aq cinta ini. Tetapi Jinyoung.. Miann.. Ini keputusan aq..SKIP
"So, kita nak pergi mana??"tanya aq pada Jinyoung.
Jinyoung mengajak aq pergi jalan2. Aq pula setuju.
"Mall jom!"
"Mall? Yeahh!!"SKIP
Kami penat berjalan di Mall. Biasalah orang bujang ni.. Hehe... Kami pun pulang menaiki Bas..
"Jadi, awak terima lamaran saya?"tanya Jinyoung.
"Lamaran?"
"Yang semalam saya cakap kat phone tu"
"Owhh"muka aq mula merah."Saya terima lelaki itu"jawab aq.
"Oowhh.. Hope awak bahagia"balas Jinyoung. Dye masih senyum biarpun hatynya terluka.
"Miann.."
"Tak apa.."Mata aq mula layu.. Ngantuk.. dan penat... Tanpa sedar kepala aq pada bahu Jinyoung.
Tanpa sedar juga.."Saranghae, Jina-sshii..."Jinyoung mengucup bibir aq. Aq tertidur pada waktu itu..
SKIP
Aq sudah berhenti kerja. Penat. Ibubapa aq ke Jepun menguruskan kerja mereka. Aq pula di rumah keseorangan. Aq mengemas rumah. Satu per satu tempat aq kemas..Di bilik omma. aq terjumpa fail di dalam laci. Agak mencurigakan. Aq membaca isi fail itu.
Kim Tae Hyung
30 Disember 1995Aq terkejut. Rupanya, aq mempunyai seorang abang. Aq juga jumpa kertas..
Sesiapa menjumpai anak kami, sila telefon.. 0182837383838
Aq melihat gambar itu.. Macam familiar aq tengok gambar ini. Ini! Ini Taehyung kawan Jimin masa kecik!
//Trowback\\
Sewaktu Namjoo menyerang Jimin. Aq nampak seorang budak lelaki. Nama dye Kim Taehyung. Orang paggil dye, V. Dye kumpulan BTS sama seperti Jimin dahulu. Tak mungkin... Dye abang aq?! Jadi, nama sebenar aq... Kim.. Kim Jina??!!
*BERSAMBUNG*
Hope korang vote ^^ Mian sebab update lambat. Exam T-T
YOU ARE READING
Can I Be Special For You?
FanfictionYOLO BRUH! Nama aku Yoon Ji Na. Panggil je Jina. 19 tahun. Tua kah aku? xD Aku asal Busan. Menginap di Seoul. My Bae? Hmm... citernye bermula dari....... "Aduh!" aku mengadu kesakitan selepas terhiris kulit jari aku kerana terkena pisau. Pedih. Aku...