PART 3

162 11 0
                                    

Sorry sebab part sebelum ni type pendek2 xD malas taip. Mian jugak sebab typo T-T

-Perpustakaan-
Aq mencari buku di bahagian novel. Banyak sungguh novel yang best-best. Eish! Geram pulak aq xD.
"Hai" tegur seorang lelaki.
"Ha...."aq balas tegurannya dan memandang pemilik suara tersebut. Mak aii.. Jinyoung?
"Sorang je?"
"Aah"
"Owh.. Awak carik buku ape?"
"Ntah lah. Banyak yang best. Geram pulak saya. Haha"
"Lol. Saya lagi geram"
"Novel jugak ke?"
"Tak.. Awak"
Ape pulak mamat ni merepek??? Adoiyaaiii!! Aq garu kepala. Aq pergi ke meja.
Jinyoung pula mengikut aq. Tak pe lah. Asalkan ade jugak orang teman kan aq.
Dri jauh aq nampak Jimin bersama seorang perempuan sedang membaca buku bersama. Rindu dye.
Tiba2 Jimin memandang aq. Alamak!! Ko berangan ape pulak ni??!!!
"Awak tak nak duduk ke?"
"Hah? Aa.. Jom lah duduk"
Aq mnarik kerusi. Hope dye tak tegur aq. Malu lah pulak dengan dye tu.
"Jina, saya nak pergi bahagian sana ye?"
"Owh. Ok" aq mengangguk.
Aq mula membaca novel pilihan aq. Satu Hati Di Sana. Tiba2 ade seseorang menutup buku novel aq. Aq memandang orang itu. Jimin!
"Dah ade pengganti dah? Wow"sinis Jimin.
"A.. ape awak cakap ni?"aq hairan.
Jimin gelak sinis. "Aq nampak lah. Lelaki tu boyfriend kau kan?"
"Hah? Boyfriend? Spe?"blur...
"Lelaki tadi tu siapa?!"suara Jimin mula naik tinggi. Mata dia pandang mata aq. Mata aq pndang mata dye.
Ape yang kau fikir hah?
"Encik Park Jimin, saya belum berpunya dan awak yang putuskan hubungan kita kan?!"suara aq mula bergema di dewan perpustakaan itu. Semua manusia yang berada di situ melihat kami. Termasuk Jinyoung.
"Jadi salah aq lah? Aq fikir kau akan rindu aq!"
"Memang! Memang aq rindu kau!"ambik kau, Jimin.
"Huh?"Jimin tergamam.
"Cuma.. cuma aq tak nak ganggu kau je!"aq meninggalkan dye begitu saja. Bahu kami terlanggar.
"Jina! Awak ok x?"
"X"aq berlalu begitu saja. Malas nak layan orang yang tegur aq. Sakit hati lah!

Can I Be Special For You?Where stories live. Discover now