Túlhajszoltság

209 15 5
                                    

Izzadtságban fürödve tártam ki a kollégium ajtaját és sietve be is léptem rajta, hisz odakint éppen akkor kezdett el szemerkélni az eső, nekem pedig nem hiányzott egy jó kis megfázás. Már automatikusan elindultam volna a lift felé, hogy magamhoz véve egy nadrágot és egy pólót le tudjam mosni magamról a mai nap fáradalmait, azonban a konyhából fény szűrődött ki, én pedig értetlenül pillantottam rá a falon árválkodó órára. Már este 10 van. Ki a fene lehet fent ilyen későn egy fárasztó nap után? Pláne úgy, hogy Aizawa-sensei ma rendesen megdolgoztatott minket.

A lift gondolatát elvetve a konyhába vettem az utam, ahol is Kacchan tevékenykedett egymagában. Éppen egy bögrét vett le a felső szekrényről, majd egy termoszt is előhalászott az alsó rekeszek egyikéből és mikor már a teafilterekért nyúlt, mintha csak megérezte volna, hogy nézem, nyomban hátrafordult.

-Uhh, jó szarul nézel ki.- volt az első és egyetlen reakciója és olyan őszintének hatott, hogy kénytelen voltam rajta elmosolyodni, majd csak vállat vonva túrtam a hajamba.
-Kösz, valahogy sejtettem.
-Teát?- kapta le mostmár tényleg a filteres dobozt a szekrény tetejéről és eltéve a kis termoszt, előhalászott még egy bögrét.

-Megköszönném.- pattantam fel a konyhapultra, egyáltalán nem törődve azzal, hogy most értem vissza egy hosszú edzésről. Jelenleg nem tudott érdekelni, hogy a konyhapultra vagy egy székre ülök-e le. -Minek kellett a termosz?

-Ja, az? Láttam, hogy még nem értél vissza, szóval gondoltam viszek egy kis lélekerősítőt, utána pedig visszarugdoslak a kollégiumig.- kezdte el készíteni a teát, majd mikor már a filtereket is belehelyezte, hagyta, hogy a forró víz hadd szívja őket magába. -Szóval…- fordult felém a pultnak dőlve, kezeit mellkasa előtt összefonva. -…meddig akarod még ezt játszani?

-Nem igazán értem, miről beszélsz.- döntöttem oldalra a fejem, hisz tényleg nem értettem, mire gondol.
-Jaj, ne már. Hetek óta ezt csinálod. Nem elég a suli, hogy jóval többet kell tanulni, mint tavaly, nem beszélve a gyakorlati órákról, te még ezeknek a tetejébe is elmész órák után és kihajtod a beled, mintha muszáj lenne.
-Én-
-Azt hiszed nem vettem észre, hogy mennyire le vagy strapálva? Izuku, az ég áldjon meg, a karikáid nagyobbak a szemeidnél és sötétebbek, mint Mineta lelke, esténként úgy vánszorogsz be a szobádba, hogy végre le tudj dőlni aludni és biztos vagyok benne, hogy nem is alszol normálisan, mert reggelente is úgy nézel ki, mint egy vízihulla. A remegésedről már nem is beszélve.

-Nem szoktam remegni.
-Nem? Akkor ez…- sétált oda elém, és fogta egyik kezébe a kissé remegő kezemet. -…itt mi?
-Nézd, Kacchan…nem kell értem aggódnod, komolyan.- húztam vissza a kezem és fogtam meg a másikkal, hogy megállítsam a túlhajszoltság által fellépő tudatlan reakciót. Hisz hiába is tagadnám, igaza van. Ő pedig még észre is vette. Kacchanról van szó. Ő az az ember, aki akkor is tud rólam mindent, ha bizonyos dolgokról még csak be sem számolok neki. Nyilván észrevette, hogy mennyire hajtom magam, hogy a kimerültségtől legszívesebben fognám és hanyatt vágódnék, hogy mindennap remegek, pláne a kezeim, hogy a karikáim már szinte az élettársaimmá váltak és azt is nyilván észrevette, hogy mindig késő este esek be a kollégiumba.

-Kurvára nem te döntöd el, hogy aggódjak-e érted vagy sem.- lökte el magát tőlem, majd a bögrékhez lépve sietve kivette belőle a filtereket, az egyiket pedig a kezembe adta. Remegő kezeim által szorosan körbezártam ujjaimmal a forró, most életet adó meleget, és a hideg idő után boldogan kortyoltam bele az ízletes folyadékba.

-Köszönöm, nagyon finom.- mosolyodtam el halványan.
-Még jó, én készítettem.- forgatta meg a szemeit, mire halkan elnevettem magam. -Miért hajtasz ennyire? Mi vele a célod?
-Hát épp ez az.
-Mi?
-A célom miatt hajtok. Hogy én legyek az első számú hős. Ezért pedig keményen meg kell dolgoznom, nem lustálkodhatom el, mert akkor egyáltalán nem fogok előre haladni.

BakuDeku OneshotsWhere stories live. Discover now