אני ואיתן שכבנו ערומים תחת השמיכה הדקה שלו שיחקתי עם התליון שאיתן הביא לי זה היה קצר ומוזר ולא הצלחתי לקרוא לרגע את המחשבות שלו.
"אני מצטערת אם זה היה גרוע", אמרתי בלחש ואיתן צחק, "למה את מתנצלת דילן גם אני לא בדיוק ידעתי מה לעשות".
"על מה אתה מדבר?", תפסתי את השמיכה לכסות את החזה כשהתיישבתי, איתן נשען על ידו הוא חייך לרגע ואז הביט בי.
"זאת הייתה הפעם הראשונה שלי גם, עברנו הרבה דירות והרבה בתי ספר אף פעם לא הייתי במערכת יחסים רצינית".
פתחתי עיניי בהפתעה הייתי עסוקה בי ולא שמתי לב לזה בכלל, "מה עם קים?".
"היא הייתה כבר עם גברים בעבר ואני עוד הייתי בתול הייתי נבוך ולא רציתי שהיא תשפוט אותי", איתן קם מהמיטה לבש תחתוני בוקסר והניח את הבגדים שלי על המיטה.
"אתן לך להתלבש ונלך?", איתן נישק את שפתיי נשיקה ארוכה וניגש לאסוף את שאר הבגדים שלו מהרצפה לפני שיצא, נשכבתי לאחור בחיוך מטופש שמחתי להיות הראשונה שלו הוא היה מקסים, לא מגיע לי מישהו טוב כזה.
קמתי מהמיטה והתארגנתי במהירות איתן כבר היה מוכן שיצאתי מהחדר, הוא חבש לי את הקסדה ונישק אותי שוב לפני שיצאנו לדרך.
נסענו אל מחוץ לעיר אל אזורים יותר כפרים ופסטורליים, הרוח הקרה גרמה לי להתחבאות מאחורי איתן ולאחוז בו חזק יותר עד שהגענו אל חווה קטנה לצדו של נהר.
עצרנו מול בית חדש עם חלונות ענקיים שהשקיפו על הנוף, לוק יצא לכיוונו מהבית הוא היה יחף לבש גופייה קצרה ומכנס ג'ינס.
"איתן סיפר לי שיש לך יום הולדת מזל טוב", לוק מחץ אותי בידיו השריריות כשחיבק אותי, "תודה לוק".
לוק הכיר אותי לאחי הקטן שהיה נראה כמו גרסה קטנה שלו, הם לקחו אותי לסיבוב בבית הנוף מהגינה האחורית היה מטורף יותר, השדות נראו כאילו לא נגמרו.
לא רחוק מהבית היה מגדל תצפית ישן לוק אמר שייקח אותי לראות את הנוף משם באור יום הוא הבטיח שזה המקום הכי יפה בעולם.
שנכנסו אל הבית לני קפצה לעברי היא חיבקה אותי ואיחלה לי מזל טוב, היא איתן וקים היו במטבח הכניסו אלכוהול למקרר ופיזרו חטיפים בקערות.
יכולתי לראות את המבטים שקים ואיתן החליפו בניהם קיוויתי שאין שם שום דבר מעבר למבטים אבל נראה שקים במהלך הערב ניסתה שוב ושוב למשוך את תשומת ליבו של איתן.
נערים ונערות רבים מלאו את המקום מוזיקה נשמעה ברחבי הבית עד שפתאום שיר יום הולדת נשמע מהרמקולים ולני נכנסה עם עוגה ונרות, מעולם לא קיבלתי כל כך הרבה עוגות ליום ההולדת שלי מעולם לא ביקשתי כל כך הרבה בקשות.
שכיביתי את הנרות לני הטיחה את העוגה בפניי זרקתי חתיכות עוגה עלייה ועל איתן שצחק עלינו.
"את רוצה מגבת?", לוק שאל אותי כשהוא מנסה להתחמק מאיתן ולני שעדיין זרקו עוגה אחד על השנייה, "לא תודה אני הולכת לשטוף את זה".
שטפתי את פניי בכיור לא הצלחתי להוריד את החיוך המטופש מפניי יום ההולדת הזה עולה על כל ימי ההולדת שחגגתי לאחרונה.
דלת השירותים נפתחה קים עמדה שם שלובת ידיים היא נשענה על המשקוף וסרקה את פניי המלוכלכת.
"סורי דילן לא ידעתי שאת כאן.. את יודעת אני חייבת להגיד לך שזה ממש מעורר השראה איך את ממשיכה כאילו הכול כרגיל אם היו מפיצים עליי סרטון כזה הייתי מתאבדת".
המגבת שהחזקתי נפלה על הרצפה, "ראית את הסרטון?".
"ברור, איתן הראה לי, הוא הראה לכולנו".
YOU ARE READING
מקום מפלט
Romance*אזהרה* - הסיפור הבא מכיל קטעים של פגיעה עצמית, אלימות מינית, אלימות פיזית ומילולית. "אדם ביומיים יכול לגרום לך להרגיש מה שאדם אחר לא גרם לך להרגיש בשנתיים, לזמן אין משמעות, לאנשים כן" . *למכורים לבני הנפילים קטע בונוס מופיע בסיפור פרק 46*