Beşinci bölüm.

539 35 10
                                    

Sadi songüle kendi kıyafetlerinden vermişdi rahat hareket ede bilsin diye.Siyah eşofman beyaz tişört songüle fazlasıyla yakışmışdı.Ardından mutfağa girmiş yemek yapmaya girişmişlerdi.Songül sebzeleri yıkamış ince-ince doğramış salata yapmaya koyulmuş sadide tantuni için malzemeleri çıkarmışdı dolabdan.Uzun uğraşdan sonra her şey hazır görünüyodu tek bir şey eksikdi mumlar.Sadi mumları yakmış sofraya oturmuşlardı.Yemeklerini yemiş bulaşıkları makineye dizmiş kanapede sarmaş dolaş uzanmışlardı aklına gelen fikirle songül başını kaldırmış sadiye bakmışdı.

Sadi: noldu güzelim neden öyle bakıyosun.

Songül: filim izliyelim'mi ne dersin.

Sadi: olur ne izliyelim.

Songül: titanic.

Sadi eskilere dalmışdı.İstanbula gelmeden iki gün önceki.

Flaşback:

Sadi annesinden izin almış songülleri gitmişdi oyun oynamak için.Koşarak bakkala gelmiş songülün en sevdiyi yiyecekleri almış kapılarını tıklatmışdı.Songül sadinin geliceyini bildiği için hemen kapıyı açmış songülün odasına çıkmışlardı.

Songül:ya sadi çok mutluyum ne yapalım.

Sadi:bilmem sen ne istersen onu yapalım songülüm.

Songül:filim izliyelim'mi.

Sadi:olur.Ne izliyelim ne izliyelim.

Sadi-Songül:titanic.(gülerler)

Filimi açarlar ve sadinin aldıklarını yemeye başlarlar.Amma sadiye gelen telefonla ayrılırlar filimden.

Songül:kim sadi.

Sadi:babam arıyo songül.

Sadi:alo babacım.

Sami:sadi oğlum eve gel.Toparlanmamız lazım.

Sadi:ne toparlanması baba.Nereye gidiyorsunuz.

Sami:hep beraber gidicez oğlum.

Sadi:(sesi titreyerek)nereye? Baba!

Sami:istanbula.

Sadi:ne?

Songül anlamsız gözlerle sadiye bakar.

Songül:noldu sadi ne dedi sami amca.

Sadi:gidiyormuşuz.

Songül:nerye?

Sadi:i-istanbula.

Songül:ne?Belki 2-3 günlüyüne gidiyorsunuz sadi.

Sadi:hayır dün akşam konuşuyolardı.Duymuşdum dedim herhalde babam gidiyo.Hep baraber gidiçekmişiz.

Songül ağlamaya başlar sadide ağlar.

Günümüz:

Songül: sadi!sadi! (dürter)

Sadi: efendim.

Songül: noldu daldın ne hatırladın.

Sadi: son defa titanic izlediyimiz günü.(gözleri dolar)

Songül:ben hiç unutmadım ki.

Sadi songülün göz yaşlarını siler ve yanağına soluksuzca öper.Beraber mısır patlatırlar kuru yemişler çerezler her şey hazırdı.Sadi kolunu açar ve songülü davet eder songülü yerini alır ve mısır çasesini kucağına koyar ve filmi izlemeye başlarlar.Filmin yarsında sadi songülün kollarının arasında uykuya daldığını görmüş sarsmadan kucağına almış odasına götürmüşdü.Yatağa uzatmış üzerini örtmüş tam odadan çıkmak isterken songel elinden tutmuşdu sadinin.

Kader AğlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin