Yedinci bölüm

466 21 3
                                    

Sadi karşısında songülü gördüğünde içi parçalanır. Adamlar songülü bir masaya oturtub onunda elini kolunu bağlarlar bağırmak istediğinde başının arkasından silahla darbe yer ve oturduğu yerde yığılarak kalır. Sadi karşısında maskele duran kişiye ters bakış atar.

Aradan 1 saat sonra....

Songül yavaşca gözlerini açar yanında eli kolu bağlı bir şekilde duran sadiye bakar başından darbe yediği için gözlerini tam açmasada kısık sesle "sadi" der...

Sadi : songül songülüm iyimisin bitanemm nasıl his ediyosun kendini.

Songül : iyiyimm aşkım iyiyimm biraz başım ağrıyo ama iyiyimm.

Sadi : tamam güzelimm.....şimdi bizim burdan çıkmamız lazımm

Songül : tamam napıcaz söyle

Sadi : iplerden kurtulmamız lazım tamam. Ben kendi iplerimden kurtulucam sonra senin iplerini açıcaz.

Sadi arkada bağlanmış elini kurtardı iplerden hemen. Bacaklarını açdıkdan sonra ayağa kalkdı songülün arkasına geçerek elini açdı karşısına geçerek ayaklarını açdı songülü yavaşca ayağa kaldırdı songül başından darbe aldığı için yürüyemedi tekrar kalkdığı yerde oturdu sadi yürüyemiyeceğini anladığında songülü kucağına aldı yavaş adımlarla deponun çıkış kapısına doğru yürüdü çıkış kapısına geldiğinde kapının bağlı olduğunu gördü yavaşca songülü bir yere oturtarak kapıyı açmaya çalışdı ama ne kadar uğraşsada açamadı.

Songül aniden "sadi" diyerek bağırdı sadi yüzünü songüle çevirdiğinde yumruk yiyerek yere yığıldı.

Sadgülü kaçıran adam sadinin başına gelerek sinsice güldü adamına işare ederek içeriye götürmesini istedi.
Sadiyi içeri getirerek bu defa ellerini bir birine sabitliyerek elleri yukarı şekilde bağladı adamlar. 
Songül yüzünü adam tutarak:

Songül :napıcaksın ona niye öyle yapdırdın?

X : (gülerek) korkma canım oyun oynuycaz sadece sadiyle merak etme (sırıtmaya hala devam ediyor)

Adamlardan biri sadiye yaklaşarak yüzerindeki tişörtü çıkartıb yere fırlatdı ardından yanındaki su kovasını eline alarak içindeki suyu sadinin suratına fırlatdı kendine getirmek için. Yüzüne gelen suyla öksürerek kendine geldi sadi gözünü açarak etrafına bakınmaya başladı hemen karşısında maskeli adamı gördü öfke dolu gözlerle karşıaındaki adama bakmaya başladı.

X : tıh tıh tıh bu kadar sinir bünyeye zarar sadi😂hiç tavsiye etmiyorum bu kadar sinirli olma.

Sadi : (kısık sesle) her kimsen seni geberticem kimsin lann açda yüzünü göreyim kimsinn😠

X : daha diyil sadicim

biraz daha sadinin dibine girerek eliyle yüzüne vurdu sadi biraz daha sinirlenerek karşısındaki adama kafa atdı adam yediği kafayla yere düştü inleyerek burnunu tutdu.

X : sen bitdin lannn bitdin senn

Ayağa kalkarak eline sopa aldı sopayla sadinin karnına doğru sertçe bir kaç defa vurdu. Sadi yediği sopayla iki bükülüm olarak inlemeye başladı. Adamlarına işare ederek

X : iyice akıllandırın şunu

Songül : hayır yapma bir şey yapmaaa ( bağırarak)

Başıyla işare yapar bir adam arkadan bir adamda önden olacak şekilde sopayla sadiyi vurmaya başlarlar sadi inleyerek bağırmaya başladığında songül daha fazla tutamazgöz yaşlarını...

Kader AğlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin