Sahil💦

94 2 3
                                    

Ay selam asklarr.
Votelerinizi eksik etmeyin asklar o kdr okuyosunuz bi tane yildiza basmak zor geliyor. Lutfen emek verip yaziyoruz<3

İyi okumalarrr♥︎

▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎

"Aşkm uyann" egenin seslerini duyduktan sonra gözlerimi biraz araladim. Ege tam tepemde bana siritiyordu. Boynuma buse kondurdu

"Yaağ aşkımm tamam kalkıyorumm"
Dedim mızmızlanarak.

"Hadi güzelim hafta sonu bir yürüyüşe çıkalım dün çıkmadık" dedi Ege. O sırada ben yatak kalkdım. Kalktığım gibi gözüm bulanık olduğu için görmeyip Egenin göğsüne değip tekrar yatağa düştüm.

Ege benim üstüme eyilip ellerini yanlarıma koyup kafesine aldı beni.

"Mızlanma güzellik. Seni çok kötü s-"
Diyemeden ağzını tutdum.

"Aşkımm gene başladin sabah sabah ya. Hadi hadi yürüyüşe gidelimmm" dedim ve elimi ağzında çekdim.

Ege çektiyim elimi tutup öptü.
Ve sonra üstümden kalkıp öptüğü elimle benide kaldırdı.

"Tamam güzelim kızma hadi giyin kahvaltiya inelim ordanda yürüyüşe.
Yürüyüş için rahat şeyler giyin bebeyim"

"Timemmğ" diyip giyinme yerine gitdim. Güzel birşeyler çıkarıp giyindim.

                 Dilaranın kiyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                 Dilaranın kiyafeti

Giyinip yatak odasına geri döndüm.
"Aşkııımm ben hazırım" dedim hoplaya zıplaya.

"Off güzelimm yakıyorsunn ya"

O sırada Ege komodinin üzerinde bacaklarını iki yana ayırmış oturuyordu. Çok havalıydıı.

Onun kiyafetini incelemeye başladım. Sabahtan beri vakit olmamıştı incelemeye.

 Sabahtan beri vakit olmamıştı incelemeye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                     Egenin kiyafeti

Off çok yakışıklı hu çocukk yaa.

"Teşekür ederim aşkım. Sende çok yakışıklı olmuşsun" dedim Egenin yüzünde bir sırıtma oldu yanima yaklaştı. Yanağımdan makas alıp..

"Hadi güzellik gidelim" dedi. Off çokk yakişikli böyle yapinca dahada yakişikli oluyorrr buu

Kapıyı açıp bana yol verdi.
"GİDELİMMM" Dedim heyecanla hoplaya hoplaya kapidan çıkarken.

Aşağıya inip kahvaltımızı yaptık.
Şimdi yakindaki otelin olan sahilin kenarina geldik yürüyorduk.

"Aşkımmm kuşlara bak gel taş atalım denize" dedim sahilin yanindaki taşlara doğru yürüken

"Olur bebeyim yavaş taşlardan dikkatli ol düşme" dedi ve yanima gelip elimi tuttu yavaşca taşlarin arasindan denize doğru yakınlaştık biraz. Güzel bir yerde dengemizi sağlayip oturduk.

Denize bi tane taş atdım.

"Vay baya uzağa gitdi. Hadi sende at aşkım"

Ege eline bir taş alıp firlatiyorduki.. Hizla bana dönüp taşi arkama atdi ben daha ne olduğunu anlamadan benide belimden tutup kendine çekti.
Bir an dudağımda dudak hiss etdim.

Sert ama narin nazikçe zarar vermek istemiyormuş gibi öpüyordu. Biraz duraksadiktan sonra bende karşılık verdim.

Baya öpüştüşten sonra nefessiz kalip ayrildik. Birbirimize nefes nefese bakarken Ege kafamı bacaklarının üzerine yasladı. Yavaş yavaş saçlarımı okşuyordu..

2 saat sonra>>

Egeyle baya bir yürüyüş yaptik sonra otel odasina geri donup ustumuzu değiştik. Sonra Egenin babası aradı bize gelin dedi. Giyinip çıktık.

Şuan arabada gidiyorduk.
"Ege neden babam niye çağırdıki?"dedim

"Herhalde öğlen kahvaltisina aşkım"dedi Ege arabayı sürerek

"Haa tamam aşkm"

Eve gelmiştik arabadan inip eve doğru adimladik. Zili çaldık.
Evin hizmetçisi kapıyı açtı.

"Buyrun efendim. Salonda masada sizi bekliyorlar" dedi.

İçeri salona yürüdük. Masada yemekler hazır oturmuştular. Bizde yerlerimize geçip oturduk.

"Hoş geldiniz çocuklar" dedi babam
"Hoş bulduk baba" dedi Ege
"Hoş bulduk babacım" dedim bende.

"Hanimefendimiz bizi beğenmediyi için ayri eve geçti o yqzden geç kaldılar"dedi ve ben sertçe herkezin duyacağı gibi yutkunup başımı aşağı eğdim. Hiç konuşmak istemiyorum huzurum kaçmasin.

"Haberim var hanim. Sen karışma kızım nerde isterse orda kala bilir. Hem oğlumda yanında ben sakınca görmüyorum. Sen görüyosan kapı orda" babam valla tüm yağlarimi eritti yaa.

"Ama-" diyecekti annem kii...

"Ama ne? Benim sözüme söz mü getiriyorsun" dedi babam. Annem başını aşağı eğip yutkundu. Bu sefer ben başımı kaldırıp rahatça yemeyimi yedim. Annem alttan alttan bana kötü kötü bakıyordu. Bense sırıtıyordum.

____________________________________

Ehh güzel bölümmdüü.
Babişte geldiyine göre gönlümüz rahat uyuya biliriz askolar.
Düzenlemeden atıyorum hata varsa yarin düzeltcem yorgunum k.b

Üvey KardeşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin