Hellooğğğ
Nasilsinizz.
Umarim iyisinizdirr. Keyifler yerindemi keyiflerr.
Hadi misirlari çaylari şekerleriii açin aşkolar "Üvey Kardeş'im" başliyorr!!!Sinirr: 40 izlenme, 5 votee
'°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°'
Yemeyimizi yiyip salona geçmiştik.
Esila ortaliklarda yoktu. Egenin fediyi gibi babam göndermiş olmaliydi."Ee kızım biz AVM ye çikalimmi?" Dedi annem. O sirada eniştem Ege ve babam diyer tarafta uzun koltukta oturmuş sohbet ediyolardı. Bizde yan yana olan tekli koltukta oturmuştuk.
Ablam ve kardeşim sanirim dişari çikmişlardi."Olur annecim çikalim" dedim yalandan gülümseyerek. Kesin ne planlari vardir.
"Git giy üstünü çikalim!" Dedi biraz sinirle. Galiba benim çikalim dememi istemiyordu ona sert cevap vermemi ve babamin kizmasini istiyordu.
Böyle çatlarsin kaynanacimmmğ.Tam aşko kuşko gibi kalkip anneme opucuk gönderip odaya çıktım.
Zaten dolapta kiyafet var.
Dolaba geldim ve güzel birşeyler seçtim.Dilaranin kiyafeti
Tam çantamıda alıp iniyordumki aklıma gelenle duraksadim.
Geçen seferki gibi olmasin diye altimdan yedek kiyafet giyersem iyi olucak. Ya da üstüme düğmeli rahat çikarilan bi elbisem vardı onu giyeyim.Dilaranın üstüne giydiyi elbise
Evett hazirdim çantamida alip indim.
Zaten buraya gelirken hafif makyajım vardı. Saçımı açık birakmiştim.Aşağı indiyimde annem beni görüp kapıya doğru irerledi. Bende onun ardınca gitdim. Kapıyı açtı bana yol verdi. Bende geçtim.
"Dilara" diye arkamdan dedi.
Ona döndüm."Ne oldu?"dedim
"Şey benim bir lavobo işim var sen bekle ben geliyorum hemen" dedi
"Tamam bekliyorum annecim" dedim gülümseyerek annem arkasini döndüğünde gülümsemem soldu ve göz devirdim.
Annem lavaboya girdi.
O sırada kapının önünde dışarda bekliyordum.
Birden aevin önünde biraraba durdu.
İçinden hir erkek indi. Yanıma geldi
ve bana gül uzatdı. Ben güle baka kaldım."K-kimsiniz?"
"Aa bebeyim tanimadinmi sevgilinim ben ne çibuk unuttun" dediyi şeyle şoka girdim. O sirada arkamdan biri hızla gelip adama yumruk atdı. O kim diye baktığımda... Egeee o burdamiydii.. Siktirr ya yalniş anlarsaa
"E-ege?"
"Yürü bebsyim eve gidiyoruz" deyip elimden tutdu. Arabaya geldik kapıyı açıp bindik. Arabayı Ege kullanicakti.
"E-Ege valla o adami t-tanimiyorum b.. be-" kekeleye kekeleye dediyim sözü Efe böldü
"Güzelim tamam biliyorum annemin oyunu. Otele gidelim anlaticam" dedi.
İçime rahatlık çöktü Ege bana inandiya o bana yeter. Otele gelene kdr tek kelime konuşmadık.
Arabadan inip otele girdik. Odaya çıktık. Hemen yatağa oturup Ege ye baktım.
"Hadi Ege anlattt" Ege yanimdaki boş yere oturdu.
"Güzelim sen annemle konuşurken olanlari dinledim gizlice. AVM ye gidicekmişsiniz. Annem her az her şey yapa bilir bu yüzden Serayı aradim sizi AVM ye kdr takip etsin diye sonrasini görevli takip edicekti. Sen giyinmeye çıktıktan sonra annem mutfağa girdi. Annem genelde mutfağa girmez bir şey isterse hizmetçiyi çağırır. Bu yüzden bir iş çevirdiyini anlayip mutfağın kapısıba gelip gözetledim. Annem telefonla konuşuyordu. Birisine annem lavobodan çiktiktan sonra geleceyini ve sana çicek vermesi gerektiyini anlatıyordu. Sonra sen geldin. Ben salona geçtim ve olanı babama anlattım o annemle konuşacağını aöyledi baya kızdı. Sonra Annemle çıktınız. Sonra annem lavoboya gitti. Aslinda orda babam vardı. Senin yanına adam geldi çiçek verdi. Öyle işte." Bunları dinlerken gözüm yaşardı. Gözümden bir damla yaş aktı.
"Ben annene ne yaptım?" Dedim ve Ege nin boynuna yaslanıp ağlamaya başladım. Ege yanağımı okşuyordu. Yaşları siliyordu ama yenileri geliyordu.
"Şşş güzelim ağlama. Annem babamdan korkar babam ona kızar bir daha yapmaz. Hadi uyu bebeyim.
Yavaş yavaş gözlerimi kapatıp kendimi karanlığa bıraktım. Zaten yorgundum hemen uyudum..
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Heyooo sinir başta var onu unutmayinn. Sinir dolmadan bölüm gelmicekk.
GoogByeee😫💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kardeş
Romans~Devam ediyor!~ Küçüklüğünden beri ailesi tarafından Şiddet gören Dilara yurda yerleşiyor Yurtta hayat oldukça onu zorluyordu Tâki onu bir aile sahiplene kadar Ailenin çocuğu Ege ve Dilara birbirine aşık olur ..... Ege oldukça varlıklı bir aileni...