засинай

46 7 0
                                    

Повільними кроками вони приходять до однієї й тієї ж думки: їм страшенно не вистачає один одного

теплі стосунки, взаєморозуміння, тактильність, hurt/comfort

***

Спочатку почулося важке зітхання, а потім протяжний видих. Натхнення як вітром здмухнуло, голова неприємно боліла, а терпка кава в паперовому стаканчику і цілком охолола.

Втома.

Бан Чан опановує себе, нервово проганяючи залишки сну та запиває несмачний гіркий напій. Він й не усвідомлював, що зараз заливає в себе вже десятий по рахунку стаканчик, так й не перекусивши.

Безсоння.

На екрані купа додатків для музики, пальці розташувалися на клавішах синтезатора, наче приклеєні, але в будь-який момент готові натиснути та створити мелодію, але цього не відбувається.

А ні через п'ять хвилин.

Ні через сорок.

Ні через півтори години.

Та-ак, він справді виснажений.

Бан Чан покидати студію навіть не збирається, в нього купа записів, грайлистів, нотаток, які треба привести до ладу.

Відповідальність.

Навушники жахливо натирали, а голова так і не проходила. Цокання годинника над вухом тільки дратував...

Чан намагається налаштуватися. Знайти провідну думку, вхопити нитку натхнення й нарешті закінчити трек.

Година, друга, третя і, на жаль, четверта. Шматочок пазла майже готовий, залишилося кілька штрихів.

Голова розколюється по швах, м'язи нили від навантаження, але він нарешті доповзає до гуртожитку, і, коли лягає, розуміє - сон полишив його.

Бан Чан знову буде крутитися, рахувати до ста, дивитися в пустоту й сподіватися, що заснути вийде хоча б на декілька годин. Він навіть не сподівається на «здорові вісім», та й зрозуміло, що це неможливо в його випадку.

Фелікс намагається. Справді. Він би знищив цілу планету, щоб стати ще краще. Йому б це, звичайно, не дозволили, але все ж...

Затята старанність.

В репетиційній залі задушливо, жваво, й, по-звичному, затишно. Великі дзеркала, кулер з водою, декілька мемберів, яким не терпілося закінчити від втоми, але, одночасно, повторювали танець, навіть не жаліючись.

[Збірка CHANLIX] пригорнусь до твоїх грудейWhere stories live. Discover now