Він не знав, що це ненормально — дряпати ластовиння на своєму обличчі.
самопошкодження, hurt/comfort, angst, щасливий кінець, комфорт, пре-дебют.
***
Коли їх обрали як групу, що дебютує, то Фелікс не знав радіти йому чи плакати. Все було як у тумані, наче все його життя відбувається за сценарієм цього шоу.
За ним спостерігали мільйони камер, які постійно записували кожен твій крок. Фелікс насправді перебільшує, їх було декілька, але все ж таки це було достатньо незвично.
Половину знятого матеріалу точно виріжуть. Мабуть, те, як вони ретельно вигадували хореографію, як дуріли й залишалися допізна в студії, як Бан Чан спілкувався з кожним мембером окремо на самоті. Все це було стерто однією клавішею, і було показано публіці лише головне — їхнє зростання й відбір.
Фелікс, прикусивши кінець олівця, втомлено окинув поглядом його пошарпаний підручник корейської мови. На годиннику пізній час, але хлопець не ляже спати доки не відпрацює записаний матеріал. Директор компанії чітко і ясно дав зрозуміти, що буде якщо корейська Фелікса залишиться на низькому рівні.
Він зробить все можливе, щоб дебютувати.
Коли матеріал був пройдений на половину, він все-таки закрив книжку, прикро усвідомлюючи, що цього недостатньо. Головний біль не переставав турбувати, тому Фелікс вирішив обов'язково допрацювати іншого разу.
На кухні було тихо, лише звук холодильника долинав по всій кімнаті. Він був голодний — він тільки-но згадав, що нічого не їв з обіду.
— Феліксе? — промовив чийсь голос із темряви. Це виявився Бан Чан, який мимоволі позіхав. Веснянкуватий мало не випустив локшину швидкого приготування з рук. Тихий смішок лідера змусив Фелікса посміхнутися. — Закінчив із корейським?
— М... так, — Фелікс кивнув, і почав готувати. — Як просування з майбутньою піснею?
Чан сів за стілець, сперся ліктями на стіл і підпер щоку рукою. Він уважно стежив за рухами хлопця.
— Декілька правок й готово, — оптимістично відповів він.
Вони довго спілкувалися на різні теми, іноді переходили на англійську як вони зазвичай і спілкувалися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
[Збірка CHANLIX] пригорнусь до твоїх грудей
Fanfictionзбірка моїх робіт по пейрінгу Бан Чан/Фелікс. Кожна робота вмістить кохання, опис почуттів й щасливий фінал. Більш масштабні роботи будуть викладатися окремо.