- Я жорстокий із тими, кого «люблю» і відчужую тих, хто любить мене.
Це було явно не те що хотів почути хлопець, ніколи не цілований людьми, а поцілований самим сонцем.
Фелікс вагався, але не відштовхнув. Рвано видихав, сильніше обійняв у відповідь, і рішуче сказав:
- Я готовий спробувати, а ти?асексуальність, бісексуальність, криза орієнтації, порозуміння й турбота
***
У гуртожитку було галасливо. В деяких вікнах мерехтіло світло.
Тоді ніхто не спав, але всі водночас позіхали, і це змушувало кожного сміятись.
Бан Чан стежив за тим як Фелікс випивав другу філіжанку чаю та розслаблено посміхався. Проводив поглядом по скуйовдженому фарбованому волоссю, зупиняв погляд на чорній сережці, на повсякденні домашні шорти, що підкреслювали його тонку талію і розтягнуту сорочку.
Коли Фелікс уперше заговорив про свою орієнтацію, Бан Чан був дуже здивований його нервуванню: він заламував пальці, його очі були опущені й повіки трохи тремтіли, пожовані губи червоніли від укусів зубами.
Джісон після слів признання полетів через купу подушок і розкиданих карт з УНО на підлозі до Фелікса («Гей, чагія! - заволав Мінхо, бо засвітив свої карти Хьонджину»), міцно притискаючи до себе й обіймаючи.
- Облиш нервування! Ти не повинен так сильно перейматися, ніхто не стане тебе ненавидіти, я люблю тебе, чуєш?
Всі почали підтримувати Фелікса і він розплакався. Бан Чан замість слів торкнувся мочки вуха Фелікса у своїй манері. Це була чудова ніч, багато хто розповів свої секрети.
Після цього веснянкуватий став розкутішим і осміхненим, тому лідер вирішив підтримати його ще більше.
Вони любили кататися на скрипучих гойдалках увечері. Бан Чан допомагав набрати швидкість, поки Фелікс кричав щось у «польоті» англійською; їм було весело в ці моменти, але Чан постійно соромився кататися, просто сидів поряд і спостерігав як Фелікс був дедалі ближче до заходу сонця, хоча світився яскравіше самої зірки.
Саме сьогодні Феліксу поталанило вмовити лідера на кілька разів розігнатися та відчути вітер на своєму обличчі.
- Наче згадав дитинство в Сіднеї, - сказав лідер, коли перестав кататися на гойдалці й став навпроти свого мембера. Фелікс тим часом продовжував повільно гойдатися, довгі ноги заважали йому й постійно торкалися землі, але він не звертав уваги.
ВИ ЧИТАЄТЕ
[Збірка CHANLIX] пригорнусь до твоїх грудей
Hayran Kurguзбірка моїх робіт по пейрінгу Бан Чан/Фелікс. Кожна робота вмістить кохання, опис почуттів й щасливий фінал. Більш масштабні роботи будуть викладатися окремо.