İlk Gün Bölüm 2

5 1 0
                                    


Yolculukta uyuya kaldığım gözü açtığım da yeni şehirdeydik evimize varmak üzereydik babam yolda benzin almak için durdu bende o arada lavaboya gitmem lazım deyip arabadan indim Hızlı adomlar la lavaboya doğru gitti elimi yüzümü yıkadım ve içime bi korku düştü tam o korku anında telefonum çalmayı arayan Ahmet ti giden telefon ve bana ne yere nereye vardınız dedi ve öyle konuştuk biraz bu beni mutlu etti doğal olarak biraz da olsa rahatlattı sonranın sesiyle irkıldım ve hemen arabaya doğru hızlı geldi sonra hine yola çktık geldi yola çıktık yeni evimize doğru gitmeye başladık bende arabanın arka koltuğu yola yolandan çıkmadan Baş şehri birazda almak istedim ve ben biraz meraklyımdır durmadan bakarım araştırırım yolda dikkatimi bazı şeyler çekti ama içlerinde ki en ilginçi o akan nehir ve tarih kokan yerdi babama sordum


- baba nerede dedim


- babam da hasankeyf yeri 1500 yıllık tarih kokan yer hasankeyf bu yanından geçen de dicle nehri ama artık ılısu barajının altında kaldı bi kısmı.


bu beni çok üzmüştü güzelim şehir sular altında kalmış ama hine de çok kalpşehir sular altın da muhafaza olmasına rağmen çok kalp babama sesim ordan baba bir gün gelirmiyiz buraya tabi geliriz dedi babam zaten bizim şehrimiz de burada ne zaman istersek geliriz 30 dkkalık yol çok uzak değil bu beni biraz sevindirmişti telefonu almaya geldiğimizde geldiğimiz şehir çok güzel bi şehir di kokan toprakları vardı ve çok güzel görünmeye başladı merak etmeye başladı şehri bi an önce varıp her yerini gezmek istiyormuş gibi daimi değil de tatil için öyle bi durumdaydım ama hine de çok güzel bi şehir idik sonra evimize vardık ve çocuklar ki babama giderken evin hepsini hazırlamıştı bende hem yol çıktıları atık hem ailelerinden ayrılmanın çocuklarında huzursuzluk la yatakma yorganı ve üstüme çektim uyumaya başladım.

Güzel bi şekilde uyudum ve baya uyumuştum uyuduğum da saat dört iken şimdi ise sabahın 7 siydi kursum elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim babam uyanmıştı günaydın dedi yeni okula gidicez hazırlanıyor dedi her zaman ki katı görünüşe göre bende ne yeni okul mu dedim heyecanlandım ki babamın dalgası geçmişmişcesine evet yeni okul demesi zoruma gitse de aldırmadım çünkü heyecanlıydım hemen hızlı büyüme la odama yönleri üstümü yöneticim ve babamın sesiyle hemen odadan çıktım hazırmısın die sordum evet dedim ve yola çıktık yeni okul yeni insanlar çok güzel bi gün olacaktı ama doğruyu yayılmak isterse benim pek arkadaşım olmadı ve insanlar la tanışmaktan çekinirim taki alışana kadar böyle düşünerek okula vardık okul dört katlı 3 bloktan oluşan dev bahçesi olan genel olarak halı saha basketbol sahası ve voleybol sahası olan dev bi okuldu ben hayretleetrafıma bakarak okula doğru gidişi okula vardığımız da direktman müdür yardımcısının yanına gittik ve ilk günüm başladı bana sınıfımı gösterdi 9/A sınıfına gittiğimiz de ders girdiği içeri girdik hoca beni yönetici yardımcısına yeni öğrencimiz bu mu dedi ve her kes bana doğru baktı evet hocam deyip beni sınıf hocasına teslim edip çıktı müdür yardımcısı sınıf tanışması başlattığında hoca kendini tanıtırmısın dedi ben maknak dedim izmirden geliyorum 15 yaşındayım dedim ve her kes kuştan gülmeye başla ne oldu die sordu maknak ne biçim isim die sordu ama hal bu ki maknak ben ve vefat eden bi dost Aralarındaydı sustum yüzümü astım ve hoca bana bi gösterdi yer oraya geçtim burada güzel bi kız oturuyor du ben hiç konuşmadan sırama koyduğu kafamı gömdüm listeyi ve hoca dersini izle devam etti ama insanları hala gülüyorlar gerçektençok utanmıştım o gün ne olacağını tahmin ediyorum susmak la yetindim ve sonra orada ki geleceği bana bir şey söylediğini duyduğu maknak maknak die sayıklıyor du sanki sonra birden bana dokundu tepkim hine dokundu baktım ona merhaba maknak sınıfımıza hoş geldin ben elif dedi bende hoşbuldum deyip kafamı tekrar masaya koydum bakalım okul da ki ilk arkadaşım olabilecek mi Elif.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAKNAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin