Настав ранок Хьонджин залишив Лікса під теплим одіялом, подивився на нього і пішов робити сніданок для них двох.
Поки хлопець чекав коли закип'ятиться вода він думав як можна цього хлопця
Джинні закінчив готувати , і акуратно розбудив Лікса.-хей сонечко вставай, я приготував нам сніданок! Тихенько , але ніжно промовив Джинні. Після цих слів за хвилину відкрилися сонні очі Лікса.
Блондин сів на ліжко і крепко обійняв торс Хьонджина який стояв біля нього, а за мить брюнет акуратно схилився над Ліксом і поцілував його у голову.
Незабаром хлопці підійшли до столу і сіли один навпроти одного.На вулиці було тепло яскраво світило сонце, а на вулиці роздавався аромат свіжої випічки.
Лі акуратно доторкнувся до шиї яка трохи поболювала, Хьонджин глянувши на нього встав зі столу, підійшов до Фелікса і обійняв його ззаду-тобі больно ковтати? Схвильовано запитав брюнет.
-трохи є, але вже не так сильно болить. Відповів йому лі і пригорнувся до Джинні.Тим часом незнайомець знайшов парочку серед великої збірки людей у центрі , та тихо пильнував за ними.
Після цього інциденту Хьонджин став частіше оглядуватись і переживати.Прийшовши додому Лі був змученим та ліг відпочити і подивись телевізор. Тим часом Хьонджин почав шукати якусь інформацію про цього хлопця , хоча навіть не знав як його звати і як він виглядає, але він любою ціною мав захистити Лі.
Через кілька годин пошуків він знайшов багато інформації про нього.
Це був Хан Джисон виявилось, що він навчався у одній школі з Ліксом, він знайшов де він працює і контакти його батьків, і деяких знайомих.
-Джинні давай повечеряємо вже так пізно, доречі, що ти так довго робив за ноутбуком? Запитав Лі
-а да так по роботі. Відповів брюнет і вони почали готувати вечерю.//Наступний день//
Коли Ліксі пішов на роботу і Хьонджина було кілька годин вільного часу , а за цей час він відслідкував геолокацію Хана і швидко примчався туди.
Брюнет був вдягнений у мішкуваті чорні джинси, широку чорну футболку і чорні кросівки.
Джинні прижав Хана до стіни і взяв його ща шию підіймаючи його на верх.-відстань від мого Лікса, якщо ти далі будеш це робити , я зроблю тобі ще гірше. Сердито промовив йому у вічі Хьонджин.
І відпустив його , Хан впав на тротуар і промовив і думках.
-він торкнувся моєї шиї, треба поскоріше зайняти місце Лі.
Коли Хьонджин повернувся додому його гарячими обіймами зустрічав Лікс.-я скучив за тобою , де ти був? Допитливо запитав Лі.
-я ходив на зустріч з колегою по роботі , допомагав йому з дизайном сумки. Відповів йому Джинні , щоб той не турбувався за свого хлопця.
-пішли поїмо, я печиво зробив. Посміхнувся Лі і пішов на кухню.
-ти такий молодець , вже хочу скуштувати їх.Хлопці відпочивали у спальні вони дивилися дорами і укутались в один теплий плід.
Лілу умостилась біля хлопців і заснула між ними.
За годину Лі заснув , Хьонджин обережно лишив його на ліжку , а сам пішов у вітальню шукати ще щось про Хана.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В двух метрах від обриву.
RomanceЛі Фелікс - лишився без рідних після смерті батька. У хлопця залишилась одна людина з яка витягне його з цієї ями, та незабаром в його житті з'явиться Хьонджин який насичить його нове життя яскравими барвами. Але після цього щасливого відрізку життя...