Темний вечір і яскрава кров

117 24 1
                                    

На наступний ранок.
Хьонджин знайшов ще більше інформації про Хана, він взломав його телефон і тепер може прослуховувати його через пк.
Кожного ранку о 7:00 Хан йшов ра пробіжку у парк який був близько домівки Хьонджина і Лі.

Хан спокійно бігав, але в один мотент він відчуває як його хтось крепко схопив ззаду , а за мить він чує

-більше ніколи в житті не підходь до мого Лікса. Безжалісно промовив Хьонджин залишаючи на шиї Хана порізи.
-мхм..Хьонджин це ж ти) Як я і здогадувався, я вб'ю Лікса , і ми будемо щасливі двоє. Спокусливо відповів Хан і витер кров рукою.
Хьонджин кинув його, з огидою поглянув на нього, повернувся і пішов додому.
Хан зачаровано дивився на нього, але як силует Хьонджина пропав в далі він встав і пішов додому.

Прийшовши додому брюнета зустрічав Лікс гарячими обіймами.

-Привіт, Джинні, куди ти так рано ходив? Допитливо запитав блондин.
-По роботі визвали. Відповів Джинні і ніжно поцілував хлопця у щоку.
Ліксі нагодував Джинні і вони пішли дивитись серіал, так хлопці пролежали весь день так як була п'ятниця.
Поступово наставав вечір , Лі любовався краєвидами прекрасного Сеулу , небо якого розпливалося багряно-червоними , яскраво помаранчевим та жовтими кольорами. Тримаючи у руках фотоапарат Хьонджин сфотографував Лі.

-Хей Ліксі поглянь сюди. Промовив брюнет наводячи камеру на хлопця.
Лі широко посміхнувся йому, а за мить погрузив його у пристрасний та такий гарячий як небо поцілунок.

Стало темнішати , а Ліксі збирався до магазину.
Незабаром хлопець вийшов і прямував до найближчого кіоску, але за мить Хан заховав його голову у чорний мішок , а його руки були крепко зв'язані мотузкою.
З голови Лі зняли мішок , він знаходився у машині , а перед ним стояв Хан , який безжалісно поглянув на нього, а коли Лі хотів промовити хоч одне слово він тут же заклеїв його рот скотчем.

На годиннику було вже 23:47 , а Лі так і не було дома, зв'язку з Лі не було, Хьонджин прийняв всі заспокійливі які були у нього дома , він швидко пробив геолокацію Лі , і в ту саму мить виїхав за ним.

Приїхавши Хан взяв хлопця за футболку і потягнув його за собою.
Навколо блондина стояв Хан і ще кілька його ровесників з битою і відео камерою.
Хан переглянувся з його друзями і почали бити Лі , аж до поки він не почав стікати кров'ю на місцях ударів.
Вони забавлятися ним наче іграшкою хтось робив йому порізи , хтось його бив , а хтось знімав це все на відео, а хтось розривав одяг Лі.
За пів години цих страждань , хлопцям надоїло і вони кинули посеред ночі блондина і поїхали додому. За кілька хвилин тут же примчався Хьонджин .
Він взяв ліхтар я підійшов ближче до коханого , який знепритомнів.
На очах брюнета наверталися сльози , він тут да взяв на руки Лікса і відвіз його до лікарні.

Коли брюнет був за кермом його ярість не передавала слів.
За годину їзди хлопці були на місці.
Лі поклали у палату , а Хьонджину сказали йти додому.

По дорозі додому брюнет побачив Хана який був не так далеко від нього.
У сумці Хьонджина завжди є якась маленька самооборона, він дістав не великий ніж підбіжвши до Хана і промовив.

- Ось ти в попався , хотів вбити Фелікса , ти дуже пошкодуєш про це.)

//від автора//
ріпята пж ставте лайки :_(

В двух метрах від обриву.Where stories live. Discover now