Nem álmodtam semmit ami szerencsésnek mondható mert gyakran szokott rémálmom lenni vagy a jó álmokban is van valami hátborzongató. No comment.
Mikor az M0-on mentünk már Andrew felébresztett.
- Csillagbogár.. ébresztő.- suttogta olyan halkan a fülembe, hogy a szülei ne hallják a szavakat amiket kimondott. Halál kómásan kinyitottam a szemem majd valahogy nagy nehezen megszólaltam.
- Mennyi az idő?- nem tudom miért ezt kérdeztem. Lehet megszokásból.
- Az nem mindegy?- Vááá 5000 wattos mosoly már megint... Miért kell ezt csinálnod Andrew? Imádom a mosolyod és ilyenkor aahhww. No comment Mia.
- De igazad van. Rájöttem.- mondtam majd kifésültem a szememből a kócos a hajam.- Ööö mindjárt Pesten vagyunk?
- Eltaláltad cica.- suttogta a nyakamba.
- Andrew.- mondtam kimérten.
- Hm?
- Miért becézgetsz?- ööö ez picit flegma volt.- bocsi nem ilyen durván akartam.
- Semmi gáz. Csak poénkodtam picit.- átölelte a derekam. Hirtelen elkezdtem bizseregni.- Ugye nem baj?
- Hát egy picit idegesítő de túl élem.- kedvesem rámosolyogtam, hogy neegyen annyira nyers a válaszom. Kb. 20 perc múlva leparkoltunk Andrewek óriási háza előtt és bevittük a holmikat.
- Srácok!- szólt a konyhábol Andrew anyujának a hangja.- Rendelünk kaját és Mia holnap majd menjetek át Andrewvel hozzátok és hozz át még ruhákat.
- Rendben.- mondtam halkan. Felvittük a lépcsőn a bőröndöket majd bementem a vendég szobába.
Elrendeztem a holmijaimat majd elkezdtem átöltöztem valami otthoniba. Poló és short. Az egyszerű és kényelmes. Mikor melltartóban és rövid nadrágban csücsültem az ágyon és a twittert nézegettem kopogtak az ajtón. Andree volt. Milyen meglepő.
- Szabad!- elindultam a bőröndhöz, hogy keresek egy polót magamnak.
- Ohh milyen szép has.- mosolygott egyet majd levette a pólóját.- Tessék vedd fel ezt.- Ahhw az a kocka has.
- Miért csinálod ezt?- nem bírtam levenni a szemem a hasáról.
- Mégis mit Mia?- aha.. persze, hogy nem tudja...
- Azt, hogy melltartóban vagyok erre te is levetkőzöl mert biztosan felakarom venni a ruhádat.- erre aranyosan felkacagott.
- Ebben egész biztos vagyok.- megcsókolt. A csókunk lassan egyre gyorsabb és vadabb lett. Valamit akart. Valamit amit én is. De nem lehet. Fiatalok vagyunk még. Még. Rossz kifogás Mia. Ez nem kor függő. Andrew észrevette, hogy baj van.- Miaz?- kérdezte.
- Semmi...
- Ezt nem hiszem el Mia. Mi a baj?
- Az, hogy én nem akarom.
- Értem és semmi baj.- Mi az, hogy semmi baj? Ember te megőrültél? Mi a franc bajod van? 2 az az kettő kicseszett évvel vagy idősebb nálam.... huh még jó, hogy ezeket a rettenetes szavakat nem mondtam ki. Lényegtelen. A faszt lényegtelen. Vagy mi? A lényeg lényege lényegében lényegtelen. Ja akkor lényegtelen. Rámosolygtam.
- fürdünk együtt?-kérdeztem.- Este a szüleid úgy is étteremben lesznek.
- Már ott vannak.- Ez azzzz!!- De Mia most állítottál le. Nem hiszem, hogy tudom majd tartóztatni magam ha egy kádban leszünk mindketten pucéran.
- Bízok benned Andrew.- ezt kijelentettem. Lágyan megcsókoltam a száját majd a fürdő felé húztam.Hello! Bocsi, hogy nem volt néhány napja új fejezet csak tudjátok év végi hajtás meg minden. Nem ígéren, hogy ma vagy holnap jön az új fejezet de 3-4 napon belül igyekszek hozni! Ha nem sikerülni bocsi!
Amúgy meg köszönöm, hogy a Szakító Próbán 43 like van és 647olvastátok.
Ezen a sztorin levő 3 liket és 52 megtekintéseket köszönöm.
~pusziii :*