5.

78 4 2
                                    

~2 hónappal később~
- hülye kurva vagy ugye tudod?- Mondta Andrew. Jesszusom. Ez mit hisz. Azt, hogy bármikor megkúrhat. Ja körül belül. 2 hónappal ez előtt vele veszítettem el a szűzeségemet. Kár volt.
- Andrew figyelj. Engem nem kurvázhatsz le. Pláne mert nem vagyok kurva. Kettő. Köztünk vége örökre mindennek.- bezártam a bejárati ajtót és ezzel kizártam azt az idiótát. Szuper szingli vagyok. Így kezdem a gimit. Na mindegy.

Felmentem a szobámba. Nem tudom még is minek de jó volt ott. Az éjjeli szekrényemre pillantottam. Felálltam az ágyamról és elé álltam. Egy kép volt rajta. Andrew és én. Megfogta és a földhöz vágtam. Kifejezetten jó érzés volt valamilyen fizikai módon is levezetni a feszültséget amit az a barom okozott. Sírni nem tudtam és ennek igazán tiszta szívből örülök. Miatta sírni? Hagyjuk már! Lefekszek aludni szerintem, hát ha az segít valamit. Egy hét múlva suli. Ráadásul új hely. Sport iskola. A sport a legfontosabb dolog az életemben.

1 óra van. Még se alszok. Háromtól edzés. Végre. Már annyira hiányzott pedig csak 3 hét pihi volt. Gyorsan összepakoltam mindent ami kellhet. Úszó, futó és kondis cucc. Lefürdök az felfrissít és arra rohadtul nagy szükségem van.

Kettő után nem sokkal elindultam a pályára. Útközben összefutottam néhány csapattárammal. Jó volt őket újra látni.

Az öltözőben a lányokkal gyors ölelések, puszik, eszmecserék. Együtt mentünk be az uszodába és elkezdtünk melegíteni. Nem voltunk sokan úgy, hogy elég volt ennek a maroknyi embernek 3 pálya. Technikáztunk és játszottunk leginkább. Mindeközben bejött két kb velem egykorú 'gyerek' és 3 szülő. Mit kereshetnek itt. A srác rohadt helyes. Ezt a medencéből is kiszúrhattam. Feri bá' szólt, hogy menjek át az 5-re pillangózni mert megszeretné mutatni a srácnak és a csajszinak, hogy milyen jól pillangózok. Ezen elnevettem magam de persze, hogy átúsztam.

Edzés után az öltözőben sztorizgattunk amikor Feri bá' kopogott, mondtuk, hogy jöhet.

- Lányok. Van itt valaki aki mától a csapattársatok. Pontosabban két ember is. Mirabell kerítsetek valami helyet, hogy ne a földön öltözzön ebben a kupiban. Apropó pakoljatok össze a fiuknál nagyobb rend van pedig még csak ma volt edzés. Ja és Bencével nem összejönni csajok.- erre kancsintott egyet rám. Jajj ne. Nehogy azt higgye, hogy tetszik nekem az új srác.

Mirabellre majd Bencére néztem. Azta azok a kék szemek. Senki se szólalt meg ezért lépnem kellett. Gáz volt a csönd.

- Vettük edző bá'- egy lágy mosolyt eresztettem el, hogy vicces legyek- Üdv a csapatban srácok, Mia vagyok. – mondtam lazán mint ha minden napos lenne, hogy ezeket a szavakat mondom. – Gyere Mirabell keressünk neked helyet.

Tök jól eldumáltunk az új lánnyal, jó fej, intelligens csaj. Haza indultunk én pedig otthon belezuhantam az ágyamban. Boldog voltam. Bárcsak tudnám miért vagy inkább ki miatt? Istenem de hülye vagyok. Beszélni se beszéltem még vele.

Éppen olvastam mikor rezgettem a telóm. Am most a párválasztó c. könyvet tök izgi nagyon tetszik. Na mindegy. Valaki ismerősnek jelölt fb-n. Ráfis Bence. Az meg ki a rák? Na nézzük a profilját. Ja ez kék szemű szőkeség! Hirtelen még boldogabb lettem és nem tudtam mit tegyek. Visszajelöltem. Néhány perc múlva felugrott egy chat- fej. Ő írt.

Bence: Szia

Én: Szia :D

Bence: Nem tudnád meg mondani mikor lesz holnap edzés?

Én: Persze. Délelőtt 10-től délután 4-től.

Bence: Köszi. Tovább nem is zavarok. Szia. Holnap tali! ;)

Váóóó. Ha csak annyit is dumáltunk, hogy hol és mikor van edzés én akkor is rohadt boldog vagyok most. Lehet álomba kéne merülnöm, hogy szépeket álmodjak.

Más nap reggel furcsán ébredtem vártam valamit de nem tudom mit. talán azt, hogy az új dresszemben úszhassak. Iron Lady :D. Jajj annyira örültem amikor anya tegnap oda adta. Annyira de annyira tetszik.

Edzésen bemelegítés közben vajon kiállt mögöttem? Persze, hogy Bence. Na mindegy egy annyira volt lényeges információ mint, hogy a bálna borotválkozik-e. Nem vagyok lassú úszásban se futásban. Edzésen eddig nagyon senkise vert el. Pillangóban elverem a fiúkat gyorsban és mellben elúszok velük, hátban meg egy nagyon picivel le vagyok maradva. Futásban is ott vagyok. De az, hogy Bence a pillangó kivételével lever, nem sokkal csak úgy kb 5-10 mp-vel. Futásban is. Nagyon furcsa. Most már nem én vagyok a csapat koronázatlan királynője? na jó lehet, hogy az vagyok de meg kell osztanom a trónt egy új személlyel. Trónfosztó a kékszemű. De ez tetszik. Van valaki akivel végre tudok versenyezni. Délután meglátjuk, hogy áll a lövéshez és a víváshoz. Ha ott is nagy ász Feri bá' velem rakja párba néha. Majd a lovaglásra leszek kíváncsi. Abban nagyon remélem nem ver le. A lovak a szerelmeim és a lovaglás az életem. Mondjuk csak az öttusa miatt de ez lényegtelen.

Éppen a nyugatiban vagyok. Szállok fel a vonatra helyet keresek erre kivel futok össze. Vele. Hova mehet? Remélem nem vett észre. Megpróbáltam tovább sétálni de nem jött össze.

- Mia!- szólított meg. – hát te hova mész?

- Szia. Haza. – Elmosolyodtam. – Te?

- Én is. – Azta. Leesett az állam. És nem a választól. Hanem a mosolyától.

- Gondoltam. És hol van a haza? – Kérdeztem viccesen.

- Gyere. Csücs. Hát ha nem fogok unatkozni ha itt vagy.

Annyira jól elbeszélgettük az időt, hogy majdnem elfejtettem leszállni. No comment Mia. Bénaaaa vagyok. Ezt eddig is tudtuk.

NaplementeWhere stories live. Discover now