24 ⚝ miranda

46 6 0
                                    

Пет месеца по-рано

Когато Гавин ме помоли да го придружа на някакво събитие, което беше свързано с работата му, леко казано се развълнувах. Никога досега не сме излизали някъде сами, въпреки че на повечето ни събирания с приятели прекарвахме повечето време двамата, обсъждайки различни теми. Това ми помогна да опозная Джи и да се влюбя още повече в него.

Гавин беше най-сериозният от приятелите си и винаги е следвал стъпките на баща си като е наследил семейния им бизнес с продажбата на скъпи произведения на изкуството. Имаха няколко галерии като една от тях беше лично управлявана от русото момче. Биваше го в бизнеса и винаги ми обясняваше неща, които не разбирах на лекциите, за което му бях искрено благодарна. Затова и аз също реших да му помогна днес.

Събитието беше за двойки и следователно поканените гости трябваше да доведат половинките си, но тъй като Гавин нямаше гадже, слава Богу, избра мен като придружител. Знаех, че на приема щяха да присъстват много хора от висшето общество, така че бях помолила Руби да ми заеме някоя от роклите си, а обувките, с които бях, пък бяха на Сара.

Бяхме тук от вече час и нещо като Гавин ме беше хванал под ръка сякаш бях негово гадже, а този допир караше сърцето ми да тупти като лудо.

-Гавин, искам да те запозная с един мой приятел. - пресрещна ни Гейбриъл, бащата на Руби. Този мъж изглеждаше страховито и въпреки че приятелката ми визуално приличаше много на него, не носеше тази смущаваща аура около себе си както баща си. -Това е Джеймс Клифорд, предполагам знаеш кой е. - до Гейбриъл стоеше мъж, който страшно много приличаше на министър-председателя на Великобритания, който бях виждала няколко пъти по телевизията. Не е възможно... нали?

-Разбира се, че знам. - усмихна се Гавин и се здрависа с Джеймс. -Поздравление за новия ви мандат като глава на Великобритания, господин Клифорд!

-Благодаря ти! - усмихна му се мъжът, който явно наистина беше министър-председател на Великобритания. -Бях много учуден, когато разбрах от Гейбриъл, че младо момче като теб умее да търгува с изкуство така добре. Ако моят син беше толкова изкусен в бизнеса, определено нямаше да имам толкова проблеми на главата. - засмя се, а Гавин направи същото.

Джеймс Клифорд прекъсна здрависването им, но не понечи да се здрависа с мен, което забелязах, че повечето тук правеха. Не знам дали беше, защото не бях от известно семейство или по принцип така се отнасяха с жените, но роклята започваше да ме стяга от гадното чувство да бъда игнорирана.

reasons to choose youOù les histoires vivent. Découvrez maintenant