Проклятието + най-скапания тест

12 1 0
                                    

(666-то училище ,,Обесването на Васил Левски е добро дело".
Email- Satan.hell.cUm)
(Директор и основател - г-н ДиректорЛусифер Педофилчев)

Спасенка P.O.V

Оффффф! Тоя скапан темерундел "Малчева" ни даде за домашно да преведем "Поредната циганка" на арабски и да го препишем на Китайски и да го научим на изуст! Сигурна съм че НИКОЙ не е написал домашното. Може би освен Георги, защото той е ебаси зубъра.
На следващия ден.

-Така! Уроди такива сега ще проверяваме домашното ви за което се постарах да ви накара да полудеете на 10 степен.
-СТАМАТ! Искам да ти видя и да ти чуя домашното! - сигурна съм, че се досещате кой го казва.😒
-Не съм го написал. - Стамат
-МОЛЯ?!?!?!?!? КВО КАЗА!??
-Казах, чЕ НЕ СЪМ ГО НАПИСАЛ ГЛУХА ЛИ СИ БЕ ЕЕЕЕЙЙЙ НЕЩАСТНА ВЪШКА ТАКАВА!??!!!- извика се Стамат.
-АБЕ ЕЙ ПУМЯР ТАКЪВ ОЩЕ ЕДИН ПЪТ МИ СЕ ИЗКРЕЩИ ТАКА И ЩЕ ТЕ ПОРОБЯ ЗА ЦЯЛА ВЕЧНОСТ ДА СЕДИШ С МОЯ САТАНИНСКИ ДОМАШЕН ЛЮБИМЕЦ!
-Чика!

-И сега за дето нямаш домашно направо ще те проклина да те преследва и да ти лае с демоничния си глас в съзнанието ти до края на живота ти!!!-НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!! - Изкрещя се разтревожено и уплашено Стамат

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-И сега за дето нямаш домашно направо ще те проклина да те преследва и да ти лае с демоничния си глас в съзнанието ти до края на живота ти!!!
-НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!! - Изкрещя се разтревожено и уплашено Стамат. - НЕ СТИГА ЧЕ МИ ИЗПОЧУПИ КОСТИТЕ КАТО СКОЧИ ВЪРХУ МЕН!!!!!
-АЗ НАЛИ ТИ КАЗАХ ДА НЕ МИ ВИКАШ ТАКА ПОВЕЧЕ БЕ! ЕЙ СЕГА ЗАРАДИ ТЕБ ЩЕ ДАМ ДОМАШНО НА ЦЕЛИЯ КЛАС ДА ПРЕРИСУВАТ "The Unholy Spirit Chika" 20 ПЪТИ В ТЕТРАДКИТЕ СИ!!!
-Ей Стамат. Ако още един път ни развалиш почивката така и ще те пребия и ще направя костите ти на кайма!! - Гошито го предопредели.

На Стамат му разказаха играта и той вече не е "bad boy-я в училището"

На утрешния ден

-Здравейте скапаняци..
Аз съм Малина Педофилчева дъщерята на Милена Малчева и г-н Директор Лусифер Педофилчев. Днес аз ще ви изтезавам понеже класната Ви е болна от шизофрения.
       Всички започнаха да се радват и да викат от радост.
-ЙЕССС МАЛЧЕВА НЯМА ДА НИ ПРЕПОДАВА! - Изкрещях се доволно аз.
-КВО КАЗА ТОКУ ЩО ЗА МАЙКА МИ БЕ КЪРЛЕЖ НЕДОНОСЕН! - Изкрещя се ядосано Малина Педофилчева.
-ТАКА! Както казах, специално на ТЕБ Спасенке, днес ще ви изтезавам! И ви давам за до края на часа тоест след 6 мин да смесите "Немили-недраги" и "Вятър ечи Балкан стене" в едно произведение като има смисъл.
И за наказание заради Спасенка докато го правите краката ви ще бъдат залепени за огнени камъни за да ви изтезавам още повече!

Училищни неволи Donde viven las historias. Descúbrelo ahora