Завършването на 69 клас

1 1 0
                                    

Спасенка P.O.V
-Така скапани уруди. Върнах се от психиатричната болница специално за да ви дам матура на неща които никога не сме взимали. И ако се провалите ще повтаряте 69 клас докато не научите всички предмети на изуст. ВСИЧКИ МЛЪКНЕТЕ!
Сега ще се преместим в стая в която всеки чин е на разстояние 1 километър от този до него и пред него. Матурата е от 200 листа.
Ще се съблечете голи за да съм сигурна че няма да преписвате.
-От къде мислиш да препишем тия неземни измислици като ги няма в Wikipedia. - каза Стамат който си беше самоизял половината тяло от лудост.
-ВЕДНАГА СИ ЗАТВОРИ СКАПАНАТА ЧОВКА. СЕГА ЗАРАДИ ТОВА НАХАЛСТВО ЩЕ МАХНА ВСИЧКИ ЗАДАЧИ С А) Б) В)
И ЩЕ ГИ ЗАМЕНЯ С ОТВОРЕНИ ОТГОВОРИ.
-Сега се омитайте от стаята, за да преправя матурата!
-Сега ще преправя матурата, така че да го запомните завинаги!- каза Малчева, която си говореше сама.
-През това време учениците пребиха Стамат, защото пак провали всичко както винаги.

-На следващия ден

-СЯДАЙТЕ ВЕДНАГА БЕ ИЗРУДИ ТАКИВА! СЕГА ЩЕ ВИ ДАМ ШИБАНАТА МАТУРА КОЯТО ВЕЧЕ Е ОТ 250 ЛИСТА!
Ето ти на теб. И на теб...
-АРЕ ПО БЪРЗО БЕ БОРОВА СВИНЯ ТАКАВА! - Обади се отново Стамат.
-АБЕ ЕЙ НЕЩАСТЕН ПЕДЕРУНГЕЛ ТАКЪВ СЕГА ЩЕ ВИДИШ КАКВО ЩЕ ТИ СЕ СЛУЧИ! ПОЛУЧАВАШ 0 ТОЧКИ!!! - Извика се Малчева като тресна ръката си в масата за да му вземе 250 листния тест.
-Така. Имате 6 минути за първия модул и 9 минути за втория!
Почвате СЕГА- (04:45)
-Отивам до кенефа. Имайте късмета да препишете и вече даже не мога да се сетя по гадно наказание от останалите, но не се тревожете, ще го измисля докато сера.
-Хайде да препишем. - Прошепнах аз на всички.
-Промъкни се при бюрото на госпожата и ѝ вземи тела. Написала е всичко там.
-каза Гошо.
-ЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ! НЕ СЪМ ТОЛКОВА СКАПАНА КОЛКОТО ТЕБЕ. - Провикнах се аз и само аз преписах, понеже съм много умна. После понеже се вдигна много шум дойде Хъртито да ни чете конско, което беше по-дълго и от контролното и накрая за наказание ни сложи Борисова като заместник мъчител, докато Малчева ражда дрисня в кенефа.
-Така здравейте малки изхабени сперматозоидчета. - поздрави Борисова и тресна вратата в стената.
Всички се стреснаха даже Спасенка изстреля телефона в тавана и падна на главата ѝ.
-АБЕ ЕЙ СПАСЕНКО КАК СМЕЕШ ДА ВЗИМАШ ТЕЛЕФОНА НА МАЛЧЕВА И ДА ПРЕПИСВАШ?!?!? СЕГА ЩЕ ТИ НАПИША ДВОЙКА. - изкрещя се Борисова.
-Спасенка замери госпожата по главата с телефона на Малчева, но Борисова го хвана и включи нейните дяволски сили и чрез телепатия премести посоката на движение на тела към вратата. През това време вратата се отвори от Малчева и телефона незабавно я headshot-на







(Знам че тази част е кратка, но е в обработка от дълго време и всички идеи за завършването ѝ се изпариха и накрая просто я публикувах, но следващата част ще е big😉)

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Dec 20, 2023 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Училищни неволи Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang