2.

22 3 0
                                    

,,Jsem Nick Fury, zvláštní agent a zároveň ředitel tajné organizace SHIELD Jste teď ve velikém nebezpečí, slečno Samantho," chtěl pokračovat, ale já ho přerušila. ,,Radši Sam nebo Blue." Fury si jen povzdechl a pokračoval jako kdybych ho nepřerušila. ,,Jde po vás jedna hodně nebezpečná skupina lidí, která vás chce kvůli vaším výjimečným schopnostem. Proto vás teď zavezu za vaším otcem, u kterého byste měla být relativně v bezpečí." dopověděl a podíval se do svého mobilu. ,,Za mým otcem!" vykulila jsem oči a zůstala jsem na něj zírat. ,,Ano za vaším otcem. Ještě o vás neví, ale vy mu to řeknete. Já mu zatím poslal jen zprávu, že vás bude muset hlídat, nemám teď čas řešit vaše rodinné problémy, ale vaše bezpečí jsem zajistil." zvedl mobil k uchu a začal s někým komunikovat. I přes to že jsem velice zvídavý člověk, tak jsem neposlouchala, protože jsem se snažila utřídit si vlastní myšlenky. ,,Jsme tady." zastavil u vysoké budovy na jejímž vrcholu se tyčil název Stark. Vystoupila jsem a než jsem se nadála, Fury byl pryč.

,,Co teď budu jako dělat?" zoufale jsem se rozhlédla a i se Snow v náručí jsem vešla do oné budovy. ,,Dobrý den." pozdravila jsem paní na recepci a až teď jsem si uvědomila, jak asi musím vypadat, rozcuchaná, ubrečená a celá od krve, protože jsem držela svoji mámu v náručí. ,,Eh, ztratila jste se slečno?" zmateně se mě zeptala. Co jí mám jako teď říct: ,,No víš čau, před chvílí mi umřela máma a nějakej chlápek s páskou přes oko přišel ke mně domů a dovezl mě sem, aby mě mohl nějakej Tony Stark pohlídat, což je mimochodem můj otec?" asi těžko. ,,Ehm." mysli, mysli. ,,No víte mám tady stáž.....jo stáž....u Tonyho Starka." nervózně jsem se usmála. ,,U pana Starka? Počkej hned mu zavolám." zvedla telefon a vytočila jeho číslo. ,,Pan Stark to nebere, ale můžeš počkat u něj, je to předposlední patro, v posledním je už jeho apartmá." usmála se a já s poděkováním přešla k výtahu. Nastoupila jsem a to bych nebyla já, abych nebyla tak zvědavá, že jsem zmáčkla to nejvyšší patro.

Výtah se zavřel a velkou rychlostí se rozjel nahoru. Samozřejmě se mi udělalo blbě a hned co se otevřeli dveře od výtahu jsem vyprázdnila svůj žaludek na koberec přímo přede mnou. ,,Kurva, co teď?!" začala jsem panikařit, postavila jsem Snow na zem a snažila jsem se najít něco, čím bych to uklidila. ,,Druhé dveře napravo, slečno." promluvil na mě nějaký hlas a já vyděšeně zakřičela. ,,Kdo to by?" popadla jsem první věc kterou jsem uviděla a natáhla ji před sebe. Jak jsem zjistila bylo to koště. ,,Klid slečno, jsem Jarvis, umělá inteligence pana Starka. Mimochodem pan Stark zde bude za 10 minut, pokud nechcete aby to viděl tak byste si měla pospíšit." ozval se ten hlas znovu a já tedy otevřela druhé dveře vpravo a opravdu zde byly čisticí prostředky. ,,Děkuji." pořád nervózně jsem poděkovala a rychle jsem spěchala k výtahu. ,,Nemáte zač, slečno."

Tak tak jsem to stihla uklidit, jen co jsem zavřela dveře od místnosti s čisticími prostředky, výtah se otevřel. ,,Říkal jsem si kde vás najdu, slečno...?" pan Stark neboli můj otec vystoupil z výtahu a přišel ke mně. ,,Samantha, ale všichni mi říkají Sam a nebo Blue, kvůli modrým vlasům." prozradila jsem mu své jméno. ,,Jistě." uchechtl se. ,,Pokud vím, přišla jste na stáž?" podíval se na mě pohledem že nemá cenu zapírat. ,,Ne, dovezl mě sem Nick Fury, máte mě prý hlídat." koukala jsem mu pořád do očí a on zmateně naklonil hlavu. ,,Hlídat? Já?" ,,Ano, posílal vám prý zprávu." přikývla jsem. ,,A proč nejsi se svou matkou? Proč jsi od krve? A PROČ SEDÍ TA KOČKA NA MÉM GAUČI?!!?" vytřeštil oči na Snow a snažil se jí odehnat. ,,To je Snow." zasmála jsem se, ale pak jsem si znovu vzpomněla na mamku. ,,Mám speciální schopnosti a vy mě máte hlídat před špatnými lidmi." vysvětlila jsem lépe svou situaci. ,,To si ještě s Furym vyřídím." zamumlal si pro sebe, ale já ho i tak slyšela díky svým schopnostem. Aby jste věděli co mám za schopnosti, tak mám telekinezi, takže můžu s věcmi a lidmi hýbat pouhou myšlenkou, také mám vylepšený sluch, a když se mi to podaří tak můžu ovládat a číst něčí myšlenky, ale většinou to nepoužívám a tak ty to na rozdíl od těch předchozí schopností neovládám. ,,Pojď, zavedu tě do pokoje pro hosty a dám ti nějaké oblečení, aby ses mohla vysprchovat a převléct." vybídl mě ať jdu za ním a já ho následovala. ,,Ještě něco co bych měl vědět?" znuděně se zeptala a já se zastavila. Chvilku jsem si myslela, že mu to vážně řeknu, ale nakonec jsem se rozhodla, že ještě není správný čas. ,,Asi nic."

,,Tady bude tvůj pokoj." ukázal na jedny z dveří. ,,Já ho mám hned támhle, kdyby jsi něco potřebovala." ukázal na dveře na konci chodby. ,,Dobře." přikývla jsem. ,,Tady je koupelna tak se jdi vysprchovat a já ti donesu něco na sebe." strčil mě do dveří hned naproti a zavřel za mnou. ,,Fajn." rozhlédla jsem se kolem sebe. Hned vedle dveří bylo veliké umyvadlo a nad ním ještě větší zrcadlo, vlevo od toho se nacházel obří sprchový kout a vedle něho záchod, který byl schovaný za menší zídkou. Nakonec jsem si všimla obří vany. Ďábelsky jsem se usmála a začala jsem ji napouštět. Když byla napuštěná tak jsem přidala pěnu, která ležela hned vedle, vysvlékla jsem se a vlezla jsem do vany. Uvolněně jsem ležela ve vodě dokud nebyla vlažná. Rychle jsem se umyla vlasy šamponem, který jsem našla a tělo nějaký gelem a vylezla jsem z vany. Osušila jsem s ručníkem, který byl pověšený hned vedle vany a obmotala jsem si ho kolem těla. Druhým, který byl také hend vedle, jsem si usušila trošku vlasy a odložila jsem ho zpět. Pomalu jsem otevřela dveře a rozhlédla jsem se, jestli tady náhodou někdo není a nesleduje mě. Už s větší jistotou jsem dveře otevřela dokořán a vešla jsem na chodbu.

,,Dcero?" ozvalo se za mnou a já ztuhla.

-------------

Za dnešek jsem zde už s druhou kapitolou, protože mě to strašně začalo bavit to psaní. Původně jsem to chtěla vydat dřív, akorát se mi zasekl wattpad a půlku kapitoly mi to smazalo, takže jsem to musela psát znovu, naštěstí jsem si to vyfotila takže v pohodě.

Uvidíme se u další kapitoly, pravděpodobně by se mohla Sam setkat s ostatními Avengery a taky s Peterem jakožto spidermanem.

BlueKde žijí příběhy. Začni objevovat