Sabah gözlerimi annemin sesi ve battaniyayi üzerimden çekmesiyle gözlerimi açtim.
Aslında tam olarak açmış sayilmam çünkü penceremden gelen güneş isinlari bunu etkiliyordu.Sonunda açmiştim gözlerimi dünyaya ...
Ve yeni birgun ve yeni okul hayati .Zor bir hayat hatta gittikçe zorlaşan hayat ...
Hayatım cok zor annemle babamin ayri olmasi yüzunden . Bir annemin yaninda bir babamin yaninda kaliyorum ve bu benim daha çok hırpalanmama neden oluyoor.Ama alismam gerek nede olsa bundan sonra bòyle .Bu arada ben GÜNEŞ KAREL.Lise son sınıfa baslayacagim yani tam olarak bugun evet tam bugün.
Sicak yatağımı birakmak istemesemde buna mecburdum .Çünku okula gidicem .Hemen yatagimdan kalkip banyoya ilerledim bu arda annem kalkacağimi anlamis olacakki odamdan çikti.Hemen soğuk suyu açtim ve yuzumu yikadim bir süre sonra soğuk su beni aymiş olacakki gözümü iyice acabildim.
Hemen banyodan çikip kıyafet dolabımın karşısina gectim . Üstume kisa belime kadar olan beyaz
Danger
Yazili tisortumu ve altina mavi bir short giydim . Belime kadar uzanan kahverengi saçlarimi salik biraktim. Ve odamdan cikip merdivenlerden inmeye başladım .Aşağıya indigimde hemen yemek masasina dogru ilerledim annem yemek masada bas kosede yerini almis birseyler yiyordu.Bende hemen annemin yanina oturarak yemek yemeye basladim . Biraz okul icin heyecanliydim . İcimdeki ses ne birazi ya cok diyerek bana haykiriyordu.
Yemeğimi yerken aniden telefonum çaldi . Bende hemen elimi cebime atip telefonumu cikarttim ve arayan en yakin arkadasim İLKAY.Hemen telefonu .
Günaydin diyen ilkaya karsi bende
Gunaydin dedim. Biaraz konustuktan sonra okula beraber gidelimmi diye sordu ve bende kabul ettim. Ve telefobu kapattim .
Kahvaltim bittikten sonra hemen telefonumdan saate baktim saat 11'58 ve bizim okul 1:00 de hemen odama ciktim ve pudra rengi parlaticimi dudağıma sürup cantamin icine bir defter koydum ve odamdan ciktim .aşagiya indiğimde hemen anneme görüsuruz dedim ve evden çıktim .Arabama bindikten sonra ilkaylarin evine gittim. Kapıyı çalar çalmaz İlkay kapıyı qçti ve beraber çiktik . İlkay tam arabasina doğru ilerlerken onu durdurdum ve benim arabama binmemizi soyledim oda sessizce kafasini asagi yukari salladi ve benim arabama bindik.
Okul yolunda ilerlerken neredeyse hic konusmadik.Okula hatta kolej e vardıdığımızda arbadan indik ve içeri doğru ilerlemeye başladik .Okulun içine vardigimizda sinifimizi aradik. Ve sonunda bulduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMDA KAL
RomanceHayat çok zor be .Bir yandan seni rüzgar karanlığa savururken diğer yandan hayatında bir güneş beliriyor ve seni karanliktan çıkartmaya çalışıyor.Sonra o güneş aniden saçma bir nedenden seni bırakıyor .Ardında hiç kapanmayacak hiç dinmeyecek yarala...