-3-

12 3 0
                                    

Batın  sırasına oturmuş telefonuyla ilgilenirken bende gidip yanına yani sırama oturdum.
Bir süre sonra hoca derse girdi ders edebiyat en sevdiğim ders hatta alanım .Derse genç bir bayan hoca girdi ismide Banu Çetin .
Dersi dikkatle dinliyordum taki  o sesi duyana kadar.Ses Batın dan geliyordu .
-Sevdiğin bir ders olmalı baksana kitap okumak yada başka şeyle ilgilenmiyorsun .
-Evet sevdiğin bir ders .Ayrıca sen benimle konuşmaya başlamadan önce gayet iyi dinliyordum.
-"Pardon .O zaman seni dersinle baş başa bırakıyorum"dedi ve önüne döndü .
Bende önüme döndüm .
Tenefüs zili çalınca İlkay yanıma geldi .
-"Ben aşağıya iniyorum Güneş istedigin  birşey varmı?" dedi.
Bende yok canım sen gidip gel dedim.
Bu sözüm üzerine İlkay ayaklandı ve sınıftan çıktı.Bende sıranın altındaki kitabı aldım ve okumaya başladım...

Çıkış saatiydi hemen eşyalarımı çantama koydum ve ilerlerken
Batın
"bir görüşürüz demek bile yokmu dedi."
Bende arkamı dönüp "Görüşürüz arkadaşım" dedim
Arkadaşım kelimesine vurgu yaparak ve sınıftan ayrıldım...

Eve girdigimde kimse yoktu .Ayse teyzede yoktu.Bu arada Ayşe teyze evinizin hizmetçisi .Aslında oda
bizim aileden biri gibiydi.
Hemen odama çıkıp çantamı kolumdan fırlatıp kendimi direk yatağa attım .Sonrasında zaten belli karanlık...

Uyandığımda telefonumu alıp saate baktım saat 5:40 hemen yataktan kalkıp gardırobumun karşısına geçtim ve kiyafet aradım .Etiketi bile koparilmamış binlerce kıyafet. Uzun bir uğraştan sonra bir şort ve bir tane bol bir tişört aldım ve banyoya girdim .Kendimi suya teslim ettim ...

Bi süre sonra kıyafetlerimi giyip banyodan çıktım .Direk aşağıya indim.Annem koltukta oturmuş film izliyor bende hemen yanını gidip karşısındaki koltuğa oturdum .
-E nasıl gidiyor okul hayatım ?
-İyi bildiğim gibi ışte .
-Erkek arkadaşın! falan varmı?
-Anne ...
-Ne var kızım çok doğal şeyler bunlar.Nasıl olsa günü geldiğinde olacak.
-Anne ben Berke den sonra bu hatayı birdaha yapamam .Ben birdaha bu acıya katlanaman.Ve ayrıca zamanı geldiğinde.

                       Geçmiş
Berke
"-Güneş herzamanki kafede buluşalım "dedi.bende hemen hazırlanıp yanına gittim gitmemle birlikte hemen soze başladı.

-Güneş ben gidiyorum daha fazla uzatmaya gerek yok .
-Hayır ,hayır beni bırakmazsın .Hayır Berke lütfen gitme .
-Güneş bunu kendine yapma olmuyor işte .Güneş daha fazla uzatmaya gerek yok .Biz yokuz artık bitti güneş bitti...
-Beni bırakmazsın .Yapamazsın bunu biz birbirimizi bukadar severken hayır hayır.
-Yeniden buluşana dek.
Elveda Güneş ...

Ve beni bırakıp gitti .Tek kelimeyle bıraktı...

                            Son ...

-Kızım yapma bunu kendine.Buna alışman gerek sürekli böyle yapamazsın .
-Tamam anne ...Yeter anlamiyorsunun yapamam yapamam yapamam.Korkuyorum .
Anne   
-Kızım yapma hepsi aynı olacak diye birşey yo.
-Varda olabilir.
-Kızım
-Anne tamam şimdi konuşmak istemiyorum.
-Tamam peki ama bu konuyu sonra konuşmamız gerek
-Tamam.Ben odamdayım.
Ve koşar adımlarla odama girdim kapıyı sertçe çarptım ve aşağıda zor tuttuğum göz yaşlarımı saldım .
Hayat çok zor.
Kendi kendime sorular sormaya başladım ."Neden ben .Neden bir başkası değil ... Ve daha fazlası .
Bir süre ağladıktan sonra aynanın karşısına geçtim.
Uzun ve kahverengi saçlarımdan  eser yok .Saçım dağılmış ,mavi renkli gözlerimin altı şişmiş .Anlıyacağınız
çok berbat durumdayım.Olmuyor işte olmuyor yapamıyorum .Hayat sanki benim bir boşluğumdan yararlanıp beni alt ediyor .Eskiden arkadaslarimin yanında çok güçlüymüşüm gibi durur
eve geldiğimde hayata yenik düşen birisi olurdum. Annemle babamın ayrılmasindan sonra bir karar aldım evdede güçlü arkadaşlarımın yanında öyle olacaktım ta ki Berke beni yanlız bırakana kadar.Beni bıraktı ,bıraktı ,bıraktı.Sonrasıda malum yalnızlık ,korku ,güçsüzlük ve
                          Karanlık ...

Aynadaki görüntümü görünce hemen banyoya gittim.Yüzüme suyu çarptıktan sonra banyodan çıktım.Saçımı düzeltip hemen odamdan çıkıp aşağıya indim anneme açıklama yapmadan evden çıktım ve koşar adımlarla evimizin karşısındaki masmavi sahile ilerledim .Hemen boş bir bank bulup oturdum.Ve tekrar ağlamaya başladım.
Bir süre sonra bir ses duydum.
"Küçük hanım buralaradamı gelirmiş ".

HAYATIMDA KALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin