Sınıfa girdikten bir iki dk sonra hoca girdi .Ders rehberlik dersiydi.Hoca ilk kendini tanıttı sonrada hoca hangi rengi sevdiğimizi sordu bizde ama renk olarak siyahı seçtik.
Sonrada bize siyah renginin anlamını sordu bizde.Bende hocadan soz aldım
-"Siyah rengi sadece kendini düşünen ,taviz verme"dedim ve arkadan birisi sözünü kesti."Hayata kendi renginde boğulmuş ve karanlığa düşmüş bir renk"
Ben şaşkın şaşkın dururken hoca teşekkür etti ve derse devam etti.
Zil çalar çalmaz hemen sınıftan kendimi dışarı attım .İlkay da yanında beraber dışarı çıktık .
Boş bir banka oturduk.Biraz dedikodu falan yaptık ve zil çalar çalmaz sınıfa girdik.Ders rehberlik dersi.Aslında sıkılırım diye düşünmüştüm ama hislerim beni yanılttı çünkü hiç sıkılmadım hatta tam tersi dersten etkilenmiştim.Ve zil çalar son saattiEve geldiğimde evde kimse yoktu.Bende hemen içeriye girdim.Etrafa bakındıktan sonra hemen odama çıktım kapıyı kapattım ve yatagıma yattım e sonrada uykuuu ...
Uyandıktan sonra aşağıya indim saate baktiginda sabahın 9 :00 bende kahvalti yapmak için mutfağa girdim kendime birkaç birşey hazırlayıp masaya oturdum .Yemeğimi yedikten sonra odama çıkıp üzerimi değiştirdim .çantamı da alıp evden çıktım .Okula vardığımda hemen kantine gidip sıcak kahve aldım .Merdivenlerden çıktıktan sonra köşeye döndüm ama döndüğüme pişman oldum .Çünkü uzerime sıcak kahve döküldü.-Kahretsin.Ya önüne baksana .
-"Asıl sen baksana dedi ."bu ses bana hiç yabancı gelmiyordu karşımdaki şahsa baktiginda derste sözümü alan kişiydi .
-Beyefendiye bak hem suçlu hem güçlü !
-Asıl sen kendine bak hatalı olan sensin .
-Ne ! Ya özür dilemen gereken yerde suçu benim uzerime atıyor.
-Bir ben özür dilemem.iki
-Niye biyerlerinmi kırılır...
-İki benim sozumu bir daha kesme!
-Neyeymiş o .Sen benden derste keserken izin aldınmı?
-Hayır almadım almamda .
-Niye egonmu kırılır .
-Hayır sadece senin gibi cadıyla uğraşama.
"-Aptal ukala şey .Ego yığını."dedim ve yanından ayrıldım .
-Görüşürüz küçük cadı görüşürüz ...Sinirli bir şekilde sınıfa girdim .İlkay sırasında oturmuş bana şaşkın şaşkın bakarken yanına gidip oturdum.Olanları onada anlattım .İlk ders rehberlik dersi hoca sınıfa girdi .Biraz konuştuktan sonra hoca
-"Birbirinizi tanımanız için yerlerde değişiklikler olacak "dedi.
Hoca ilk bizim yanımıza geldi-İlkay sen Güneşin yanından kalk Güneşin yanına ım Mert gelsin" dedi.
Ben ilk afalladim daha sonra kendine geldim-İlkay sende Doruk un yanına "dedi.
Ve zil çalar.Hemen kendimi dışarı attım.Biraz ilerledikten sonra ilkay kolumdan tuttu ve kendine çevirdi .
-Güneş neyin var?
-İyiyim ilkay sadece şaşırdım .Niye onca insan varken ben mert le oturuyorum.
-Güneş boşver takma kafana bukadar nasıl olsa haftaya yerler değişecek o yüzden şimdi sakin ol .
-İnşallah haftaya kadar o ego yığını arkadaşla iyi anlaşırız .dedim ve sınıfa girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMDA KAL
RomanceHayat çok zor be .Bir yandan seni rüzgar karanlığa savururken diğer yandan hayatında bir güneş beliriyor ve seni karanliktan çıkartmaya çalışıyor.Sonra o güneş aniden saçma bir nedenden seni bırakıyor .Ardında hiç kapanmayacak hiç dinmeyecek yarala...