-4-

3 1 0
                                    

Hemen arkama döndüm ve karşımda Batın ı gördüm.

-Ne işin var senin burada

-Hiç sıkıldım hava almaya geldim.Ya senin?
-Hayat çok zor geldi.Yapamıyorum her geçen gün karanlığa düşüyorum.
"-Ya güneş senin hayatındaki güneş nerede?"
"-Benim hayatımdaki tek güneş karanlık.Tabi oda güneş sayılırsa.dedim ve sustum.Sessizliği bozan o oldu."
-"Hayat dediğin nedirki "dedi ve sözünü kestim.
"-Acı çekmek .Bir gün için hergün yaşamak.Ve sonunda sessiz sedasiz gitmek ve ardında hiç durmayan hiç kapanmayan yaralar bırakmak."
-"Bence yanılıyorsun.Hayat ne pasına olursa olsun dolu dizgin uçsuz bucaksız yaşamaktır hayat.Hayata küsmek değil."
-"Ya geridebıraktıkların ."dedim
-Hayatı bıraktığın yerden, bir dalından tutunmaktır.
-Ya işler dediğin gibi yürümezse.
"-O zaman hergün eriyip yok olmayı beklersin.Sonunda pişman olursun ama iş işten geçmiş olur .Çünkü o gitmiş olur."dedi ve sustu.
-Birşey sorucam dedim.
-Sor dedi .Sanki sesinde hissizlik vardı.
-Peki ya senin hayatında güneş nerede?
-Benim hayatımda tek bir güneşten ibaret ama senin o güneşi öğrenmen için zaman var .
Bir süre sonra gitmem gerektiğimi anladı ve
- Görüşürüz dedim.
Oda benim gibi fısıltı çıkan sesiyle
-Görüşürüz dedi ve ardından
Hiç beklemediğin bir anda güneş
seni o karanliktan çıkarmasın.Dikkat dedi .
"-O zaman sende dikkat et ki senin güneşinde yok olup gitmesin" dedim ve ardından arkama bakmadan yürüdüm ...

Eve vardığımda salona geçip çift kişilik koltuklardan birine oturdum ve televizyon izlemeye başladım evde kimse yoktu .Karnımın acıktigini anladım ve mutfağa gittim.Masanın üzerinde bir kağıt vardı.Hemen masanın yanına gidip kağıdı elime aldım.

Tatlı kızım ben markete gidiyorum.Eğer benden önce gelir karnın acıkırsa dolapta yemen var çıkar ve ye.Şimdiden afiyet olsun.
Ayşe teyzen
Kağıdı hemen masanın kenarına koydum ve yemeğimi yemeye başladım.Yemek kuru kuruya gitmedi bende buzdolabından kola çıkardım.Bir bardağa başlattıktan sonra tekrar buzdolabına koydum ve yemeğimi yedim.
Yemeğimi yedikten sonra tabağı ve bardağı alıp bulaşıkmakinasına koydum ,ve salona geçtim biraz sonra kapı açıldı ve içeriye Ayşe sultan girdi.Yanıma geldi ve yemek yedinci diye sordu bende kafamı sallayıp onay verdim.
Odama çıkıp üstümü bile değiştirmeden yatağa attım kendimi .Sonrasıda malum her zaman dediğim gibi karanlık.

Uyandığımda komidinimin üzerinde duran telefonuma uzandım.Ekran kilidine baktigimda 3 arama 1 mesaj vardı hemen aramalara baktım aramalara İlkaydandı mesajlara girdim mesajda İlkaydandi hemen mesaja girdim.

-Güneş eğer müsaitsen bir yerlerde buluşup biraz kafa dağıtalım .

Saate baktigimda mesajı atalı 15 dk olmuş bende hemen mesaj attım.

-Olur sanırım biraz benimde kafa dağıtmaya ihtiyacım var dedim ve sahile gelmesini söyledim.Mesajı attiktan 1-2dk sonra cevap geldi.
-Tm canım 2dk sonra oradayım .
Hemen banyoya gidip yüzüme soğuk su çarptım .Saçımı saldim .Makyaj yapmadım zaten gerek yoktu .Odama geçip darpaça bir pantolon ve üzerine t-shirt giydim .Altimada convers ayakkabılarımı giydim.Hemen telefonu cebime atarak aşağıya indim ve Ayşe teyzeye seslenip çıktım.Evimizin en güzel yanıda sahilin karşısı olması.Sahil boyu ilerlerken İlkayı gördüm ve hemen yanına gidip sımsıkı sarıldım .
Tabi oda sarıldı , İlkay ın yüzüne baktığımda İlkay ağlıyordu hemen boş bir bank bulup oturduk.

HAYATIMDA KALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin