Çiğ köfte ayran ben sana hayran

335 50 128
                                    

Evet, kai'nin evine gelmiş salonun ortasına oturmuş çiğ köfte yoğuruyordum. Cidden yoğurmak çok zordu ve elim şimdiden yorulmuştum.

"Kanka yuh ahmına o kadar yağ koyulmaz lan"

"Bana bak sus ve yoğur şunu gerizekalı kaç senelik çiğ köfteciyiz kardeşim, hem şu gördüğün yağ mükemmel lezzet verio"

"Tamam be sustum"diyerek önümde koskocaman tepsinin üstündeki ciğ köfte yığınına bakıyordum.

Oflayarak yoğurmaya devam ettim.

"Hiç oflama gerizekalı soobin'e çiğ köfte yapıp yedirmek isteyen sensin süs ve öğren"dedi beomgyu kafama vurarak.

"YAH! Acıdı gerizekalı"diye çemkirdim beomgyu'ya.

"AAAAAA BAGİRMA KULAĞIM KANADI"

"Asıl sen BAĞIRMA!" diye bir daha evde bağırdım ve bu sefer kafama tepsi yediğim için susmak zorunda kaldım.

Beomgyu mali tepsi ile kafamı deldi orospu çocuğu...

"Yah,bu ne zaman olcak?"

"Biraz daha yoğur"dedikten sonra beomgyu ile Kai birbirine bakarak piç sırıtışı yapıp aynanda;

"Biraz daha hızlı yoncun daha , daha , DAHA , DAHAAHAHAHHAHAHA"diyerek bağırdıkları için bende bir mal olduğum için gaza gelip çiğ köfteyi daha hızlı yoğruyordum.

"Hele bir lezzetli olma köfte ağzına sıçarım senin tamammı , burda boş yere kol yormuyoruz amk"söylene söylene yoğuruyordum şu zıkkımı.

"Lan oldu galiba"dedim kai'ye

"At bakım bir yukarı tavana yapiscakmi"dedi amk malı tabi bende mal biri olduğum için yaptım ve...

"ANANİ SİKİM TAVANDA KALDI KÖFTE!"

"Al işe mal Kai şimdi onu nasil alcaz"dedi gyu çiğ köfte'ye bakarak hüzünlü,hüzünlü.

"Lan ben nereden bilim düşer sandım, bu gerizekalı iyi yoğuramamıştır diye"

"Ben orospu çocuğumuyum gerizekalı! Herhalde yaptığım iş iyi olacak"

"Pardonda bunu yaptığın her işte söylüyorsun ama hiç bir şey iyiye gitmiyor amına koyim , ya bununda şimdi olacağımı tuttu"dedi Kai etrafa bakarak, büyük ihtimalle sandalye arıyordu.

Ağzına sıçtığımın köftesi asaga in lan.

"BULDUM!"diye bağırdı gyu valla burdan bile belli oluyor kafasındaki yanan ışık.

"Ne buldun?"diye cevapladım.

"Kai yeonjun'u ayaklarından tut ve havaya kaldir o da köfteyi alsın, olurmu?"ULAN SENİN IŞIKLARINI SİKEYİM BEN NEDEN YAPİYORUM OĞLUM NEDEN BEN.

"Ben neden yapıyorum lan! BEN YAPMAM"diye cirlamaya başladım.

Kai kafama vurarak;
"Ananı sikerim sus çocuk bağırma"
Diye kızdığı için en masum bakışlarımı atarak 'tamam'demek zorunda kaldım.

"İndir amına koyayım korkuyorum,korkuyorum"kai'nin saçını çekerken inmek için çabaliyordum bir andanda.

"Yeonju- dur ami- ÇOCUK ÇEKME SAÇIMI LAN"ufak bir debeleşme ve atışma sonunda köfteyi almayı basarmıştım. EVET BAŞARDIM BEN BAŞARIRIM AKLIMA KOYDUĞUM HER ŞEYİ YAPARIM.
KENDİMİ ÇOK SEVİOM BEEE.

"Kanka limonu bol sık heh işte buuu"diye zaferle sırıtıyordu beomgyu, ağzına sıçtığımın evladı sanki eşşeğiyiz.

"Lan yeonjun acıyı focusla oğlum koy,köy bol koy"

𝗚𝗲𝘁𝗶𝗿 𝗕𝗶' 𝗠𝘂𝘁𝗹𝘂𝗹𝘂𝗸 »𝖸𝖾𝗈𝗇𝖡𝗂𝗇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin