"SOOBİN DÖK OĞLUM DÖK YAĞI" şimdi diyorsunuz ki bu soobin neye yağ döküyor, bunu düşündünüz dimi heh. Evet evett.
Soobin'i bize davet ettim. Kendisi bir 'getir' olduğu için malzemeleri getirdi ve çiğ köfteyi yapmaya başladım değil başladık.
"YA YEONJUN ÇOK DÖKTÜN"
"HAYIR BU KADAR, HEM FAZLA YAĞ DAHA İYİ TAT VERİR"
"GERİZEKALİ BENİM ANANNEM URFALİ AMK BEN BU YAŞIMA KADAR BOŞUNA ÇİĞKÖFTE YOĞURMADIM"
"YAA! NE BAĞIRIYORSUN"dedim sonunda çiğköfteye yumruk atarak.
Soobin ise kafama vurup "Gerizekali çiğköfteye vurma"diye söylendi.
Ellerimdeki naylondan eldiveni çıkarıp bende soobin'i kafasına vurarak "Ya! Sende bana vurma bu çiğköftenin beyni yok en azından ama benim var canım acıyo" dedim yüzümü buruşturarak.
"Ya yeonjun amına koyucam şimdi bir çiğköfte yaptirmadin çık şurdan çık"dedi beni oturduğum yerden ittirerek.
Beni kaldırdığı yere kuruldu , ince uzun ve kemikli parmaklarına naylon eldiveni takıp çiğköfteyi yoğurmaya başladı.
O her çiğköfteyi yoğurduğunda beni de- AY NE DÜŞÜNÜYORUM BEN AYOL.
O çiğköfteyi yoğururken bende arkadan ona gaz versin diye 'stray kids 3RACHA' açtım. Bu şarkıyı her açtığımda spor yaparken daha çok hırslanıyorum.
NE YAPİM ŞARKI İNSANA MÜKEMMEL GAZ VERİYOR."PRHHHH RACHAAAAAAA"elime kumandayı alıp koltuğun üstüne çıkıp zıplayarak şarkıya eşlik ediyordum. Ben bunu yaparken soobin'in beni gülerek izlediğinden haberim yoktu tabikide.
°°°°°°°°
Soobin çiğköfteyi yapmıştı ve yere oturmuş çiğköfte ayran gömüyorduk. Dediği gibi tam Urfa çocuğuydu bu, elinin lezzeti vardı.
"Eee soobin sen nasıl getir oldun"diye sordum ayranimı yudumlarken.
"Amk hiç sorma ya aşırı tuaf benimki"dedi yüzünü buruşturarak.
"Anlat işte ya bu akşam dertleşelim"dedim soobin'in gözlerine bakarak.
"Okey, başlıyorum. Benim bir tane küçüklük arkadaşım var adı taehyun kendisi ile baya yakın-"bunu derken direk araya girerek "NE KADAR YAKINNN"dedim.
"YAV YEONJUN BİR BÖLME, kardeş gibiyiz amk neyse devam ediyorum BÖLMEZSEN. Öhm neyse işte bir gün ben evde otururken bu beni aradı 'knk aticagim konuma acil gelmelisin' dedi. Bende tabi korktum çünkü mal telefonu yüzüme kapattı neyse sonra ben gittim attığı konuma bir baktım önümde koskocaman 'GETİR' yazıyor dedim ne oluyo sonra içeri girdim taehyun bana sırıtarak bakıyor dedim 'ne oldu orospu çocuğu' dedi gülerek 'knk artık burada çalışıyoruz' bende dedim 'benim niye bu-"
"VAYY ŞEREFSİZZZ BAKSANA SEN SANA SÖYLEMEDEN NE YAPMIŞ PUHH"
"YA YEONJUN BİRAZ DAHA BÖLERSEN KAFANI ÇİĞKÖFTEYE SOKARIM" dedi bende korktuğum için sustum.
"Benim niye bundan haberim yok dedim o da ' çünkü sana haber vermedim de- SAKIN YEONJUN HELE BİR AGZİNİ AC KAFANİ SOKARİM CİDDİYİM heh aferin adam ol neyse bu beni baya övmüş tabi bende motor kullanmayı biliyorum felan işte konuştuk felan istediler beni bende en sonunda kabul ettim şuan onunla aynı yerde çalışıyoruz"
" Degisikmis bir ara tanıştırsana bizi"dedim gözlerimi sonuna kadar açarak.
Gözlerini devirerek 'tamam' dedi.
"Eee sende bana anlat"
"Neyi anlatim"
"Geçen gece neden sarhoştun yeonjun" dedi tek kaşını kaldırarak.
"Heee o konu olur anlatırım başlıyorum" eliyle başka diyince onay aldığım için size başladım.
"Ben...ben ilk defa aşık olmuştum soobin. Ciddiyim ki ilk defa aşık olmuştum hani olur ya insan aşık olunca karnında kelebekleri hisseder işte ben onları hissediyordum ve dünya çok toz pembe geliyordu bana yıldızlar bile onu düşündüğümde daha çok parlıyordu soobin...ben mal gibi bu aşkın büyüsüne kapıldım evet normalde lise son'a giden bir öğrencinin ders çalışması gerekirken ben mal gibi o aşkın peşinden gidiyordum nerden bilebilirdimki bunun benim sonum olucağını.....sevgili olduk çok mutluyduk hani o herkesin el ile gösterdiği 'best çiftler' işte biz öyleydik
çok mutluyduk birbirimizi seviyorduk....yada ben öyle sanıyordum wooyoung ,sevdiğim insan beni başkasi ile aldattı"histerik bir kahkaha atıp yine devam ettim."Gerçekten birbirimizi sevdiğimizi sanıyordum ama sadece ben seviyormusum...bu eve gelmeden önce onunla yaşıyordum eve girdiğimde odamıza girdim ve onları gördüm sarmaş dolaştılar öpüşüyorlardı tabi bende o görüntüyü gördükten sonra evden çıkıp gittim. 2 senemi kendimi eve kapatarak geçirdim çok yıkılmıştım bitiktim gerçektende ölü gibiydim o günden sonra gönül islerini kapattım sadece tek gecelik insanlarla flort eden biri oldum hatta üniversitede adım bile çıktı" soobin'in gözlerinin içine bakarak
"Ben yine yanlisikla birine kapıldım...ve ben yine aşık oldum soobin"bana şaşkın şaşkın bakıyordu şuan gözümde bir tavşandan farksızdı.
"Ve o kişi şuan karşımda bana bakıyor biliyormusun?"dedim.
Sonunda yb attin diyiceksiniz evet sonunda YB attım.
Ama kızmayın çünkü gerçektende aile durumlarım çok karışıktı ve sonunda eve geldik barıştılar UWUU OLDUM CİDDİYİMM .
neyse umarım bir daha böyle brinsey yaşamayız amin.
Neyse düzenli olarak YB aticagim sınavlardan sonra sizi seviyorum oy vermeyi unutmayın hadi bayssuuu 💗
YEONJUN VE SOOBİN TEMSİLİ AKSHSKAJHSHDHX
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗚𝗲𝘁𝗶𝗿 𝗕𝗶' 𝗠𝘂𝘁𝗹𝘂𝗹𝘂𝗸 »𝖸𝖾𝗈𝗇𝖡𝗂𝗇
Humor𝗬𝗲𝗼𝗻𝗷𝘂𝗻 𝗯𝗲𝘆 bana mutluluk getir 𝗚𝗲𝗧𝗶𝗿 yanınada ek olarak yarrak ister misiniz? sɪᴅᴇ sʜɪᴘ » ᴛᴀᴇɢʏᴜ !Texting/Düzyazı¡