İlklerimi seninle yaşamak istiyorum

238 35 155
                                    

İyi okumalar
.

.

.

^^Yeonjun'dan^^

Keskin bir baş ağrısı ile kendime gelmiştim. Gözlerimi açıp biraz tavana baktıktan sonra bu tavanın benim ev ile alakası olmadığına ikna olduktan sonra yataktan doğruldum. Yanımda bir ağırlık hissettiğim için yan tarafima döndün ve bir de ne göreyim soobin.

Choi soobin.

Mal soobin.

Bir dakika biz nerdeydik? Onun burada ne işi vardı? Burası neresi?

Yavaşça soobin'e yaklaşıp elimi burnuna götürüp nefes alıp almadığına bakıyordum. Şükür nefes alıyordu.
Yatakta doğrulup yataktan yavaşça kalktım ve odada gezinmeye başladım. Gözüme bir tane kağıt takıldı. Kağıdı elime alıp açtım ve içinde yazılanları okudum.

Siz birlesene kadar o odadan cikamicaksiniz inadimiz inattir YEONBİN BİRLESECEK  O ODADAN SEVGİLİ YADA KARİ KOCA OLARAK CİKİLACAK OKEY

                             ~Taehyun,Beomgyu ve Kai

Kağıdı okuduktan sonra bir hasbinallah çektim ve kapıya doğru yürüyüp kapının kulbunu indirdim. Ama bir bok olmuyordu kapı açılmıyordu.

Yatağa doğru yürüyüp soobin'i uyandırmaya çalıştım.

"Soobin mali uyan"

"Kacirildik amına koyim uyan artık"

Yavaşça gozlerini açtı ama sonra agridigi için büyük ihtimalle tekrardan gözlerini hızlı bir şekilde kapattı. Bir kaç saniye sonra gozlerini tekrardan açtı ve bana baktı.

"Yeonjun rüyalarıma girmeye başlamışsın lan"

"Salak rüyada değiliz kaçırılmışız"

"NE!"

"Dur bir dur"

"Nasıl kaçırılmışız? Kim kaçırmış? Neden kaçırmış? Bize ne ya-"

"BİR SUS AAAAA"

"Tamam"

"Senin akıllı arkadaşın ve benim akıllı arkadaşlarım bizi bayıltıp bu odaya koymuşlar ve şu notu yazmışlar"

Kağıdı elime alıp soobin'e verdim ve tepkisini izlemeye başladım.
Off yine aşık oluyorum ya bu çocuk neden bu kadar yakışıklı lan.yeto.

İlk önce şaşırmış sonra ise hafif tebessüm ettikten sonra boğazını temizleyerek bana baktı.

"Eee ne yapacağız"

"Ne bilim"

Biraz düşündükten sonra konustu soobin.

"Ben özür dilerim yeonjun, aslında sana asla öyle demek istemedim ben korktum ilişkiye girmekten ha bide ciddi bir ilişkiye girmekten korktum seni üzerim diye korktum ,üzdümde ama cidden ben özür dilerim seni kırdığım için lutfen affet beni"

"Bende seni seviyorum yeonjun"

Biraz düşündükten sonra bir karara vardım.

"Özrünü kabul ediyorum soobin"

Gözlerini irice açmış inanmıyormuşcasına bana bakiyordu.o oyke şaşkın tavşan gibi baktığı için hafif kikirdadim.

Sonra bir şey söyledi.

"Yeonjun,tek seninle hayatımı geçirmek istiyorum tek sana aşkım,sevgilim,hayatım,bebeğim demek istiyorum seninle ilklerimi yaşamak istiyorum benimle çıkar mısın choi yeonjun?"

Dur amk duygulandım şuan. AGAGAGAGGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGGAAGAGAGGAGAGGAGAGAGAGAGAGGA

"AY Evettt çıkarım"

Ben cevabı verdikten sonra ikimizde gülüp birbirimize sarıldık ve şuan cidden çok mutluydum hemde fazlası ile boynunu öptüm ve kokusunu içime çektim. Tam bir vanilya gibi kokuyordu ve bu koku ömrüm boyunca kokladigim en güzel şey gibi geliyordu. Bunu sonsuza dek içime çekerdim.






BİTTİ. arkadaşlar uzuleceginiz bir haber ile geldim. Bu kitap 2 bölüm sonra yada 1 bölüm sonra bitiyor haberiniz olsun.

Veda konuşmasını şimdi yapmayacagim aslında yazacağım şeyler çok ama onları o zaman SAKLAMAK İSTEMİYORUM YA SİMDİ YAPCAM.

Hepinize teşekkür ederim teker teker okuyup oy verenlere bana destek çıkanlara çok minnettarım hepinizi seviyorum 💗💗

Ve bu kitabı yazarken her zaman gülerek yazdım cidden benim için bu kitabın ayrı yeri var çünkü bu kitabı yazmaya başladığımda ailesel problemlerim çoktu.

Hepinize teşekkür ederim 💗💘

Bu konuşmanın 2 katı finaldede olacak ehehehhe neyse oy verirseniz sevinirim sizi seviyorum görüşürüz kendinize iyi bakın 💗💗

💙💜💗

𝗚𝗲𝘁𝗶𝗿 𝗕𝗶' 𝗠𝘂𝘁𝗹𝘂𝗹𝘂𝗸 »𝖸𝖾𝗈𝗇𝖡𝗂𝗇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin