13😽

1K 42 5
                                    

Yine ben yine Mavi ile yine sıkılmış ne yapacağımı bilmeden sütümü içiyordum. Televizyondaki film de hoşuma gitmemişti zaten.

"Sıcakkk" kelimeleri hala düzgün söyleyemiyordum. (Benim öyle yazmamaya bakmayın. ;) ) Mavi gelerek benim koltuktan sarkmış pozisyonumu düzeltti. "Ayaz yeter ama sabahın ilk ışıklarından beri şikayet ediyorsun herşeye"

Ona cevap vermek için ağzımı açmıştım ki miyavlama sesiyle durdum. Evin içene bakınmaya başladığım da camdan olan duvarın ardından bize bakarak miyavlayan kediyi gördüm. Ne güzel di o öyle.

"Mavi kedi? " Mavi benim baktığım yere bakınca direk itiraz nidaları çıkarmaya başladı. "Olmaz Ayaz en son kedi içeri aldığımızda hasta olmuştun sonra Barbaros bey beni azarlıyor neden o kurnaz bebeğimin oyunlarına kanıyorsun diye "

Kurnaz kelimesini duymamış gibi yaparak dizlerimin üstünde emekleyerek oraya gitmeye başladım. İlaç hafiften de olsa etkisini gösterdiği için yürürken zorluk çeksem de umursamadım. Kedi için katlanırdım.

"Ayaz sana diyiyorum. " Mavi ısrarla itiraz ederken ben duvardan destek alarak ayağa kalktım. Cam kapıyı yavaşça açarken bir yandan da denge de durmaya çalışıyordum. "Ayaz bir yerine birşey oluca-" Mavi nin konuşmasını bitirmeden dengemi kaybederken  cam kapının üstüme düşmesi de bir oldu. Şom ağızlı kadın.

"Ayaz " korku dolu bir ses tonuyla bana doğru koşması bir oldu. Camların bazıları ayaklarıma bazıları da yüzümü korumak için siper ettiğim ellerime saplanmıştı. Canım çok acıyordu ama resmen donmuştum. Konuşup bağıramıyordum bile. Mavi telaşla ne yapacağını bilmez halde 1 dakika kadar duraksasada sonradan telefonunu alarak ilk önce ambulansı ardından Barbaros u aramıştı.

Çok canım acıyordu. Zaten bir süre sonra acıya dayanamamış kendimi karanlığa bırakmıştım. Bayılmadan önce duyduğum son ses mavi nin çığlığıydı.






Yazık benim bebeğime 😿

Normal de bölüm atmıycaktım. Ama kısa da olsa bir bölüm yazmak istedim. İyi geceler :)

00:00

BABACIM bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin