Gözlerime gelen gün ışığı ile beraber yavaşça gözlerimi araladım. Beşiğimin kenarına bakıp muhtemelen ben uyurken ağzımdan düşmüş olan emziğe uzanmaya çalıştım.
İğneyi yapmıştık. Hatta üzerinden 1 hafta geçmişti. Biraz eğlenceliydi aslında babacığımın burnundan getirmek güzeldi. Uzandığım emziği alamıyınca şiddetli bir şekilde ağlamaya başlamıştım.
Ağlamamla beraber kapı açılınca hiç bozmadan ağlamaya devam ettim. Barbaros daha yeni uyandığını belli eden suratıyla gülmeye başladım. Çok tatlıydı. Gözleri yarım açık şekilde bana bakıyordu. Gülen yüzüme bir öpücük kondurarak emziği ağzıma verdi. Vermesiyle ağzımdan atmam bir olmuştu. Başka istiyordum ki ben.
"Baba"düzgün konuşamıyordum. İlaçtan fazla verilmemişti. Sadece ayak ve ellerimi fazla kullanamıyor ve konuşurken ya kekeliyor ya kelimeleri yuvarlıyordum. Bide bez işi vardı bunun hakkında konuşmak bile istemiyordum.
"Bebeğim bugün akıllı durursa amcalara gideriz " dediği şeyle gözlerim parlamıştı. Amcalar demek Kayra ile buluşmak demekti. Kayra amcamın yani Parsın sevgilisiydi. Onlarda ageplay sürecindeydiler ama Kayra benim aldığım iğneyi çok önceden kullanmıştı zaten.
Kafamı usluca salladım. Babacım odadan çıkacakken onu durdurarak elim ile bezimi gösterdim. Hâlâ biraz uykum vardı aslında bezimi değiştirdikten sonra uyuycaktım .
Bezimi değiştirdikten sonra dediğim gibi sütümü içerek uyumuştum.
-
-
-
İçinde bulunduğumuz araba durunca dışarıyı izlemeyi bırakmış babacım ın beni almasını beklemiştim. Gelip beni kucağına aldığında yanağına küçük bir öpücük kondurdum.
Kapıya doğru gittiğimizde Kayra ve Pars ın orda olduğunu gördüm. Oraya yaklaştığımız an hemen Pars ın kollarına atmıştım kendimi. "Vay kimler gelmiş bakıyorum " ona daha da sıkı sarılarak "biz geldik " yine kelimeleri yuvarlamamla gülmüşlerdi. İçeri girdiğimizde Pars ın kucağından inerek Kayra ya sarıldım.
"Çok özledim ben seni " dediği şeyle daha sıkı sarılmıştım. "Bende çooook özledim " kıkırdamasıyla bende ona eşlik etmiştim.
Kayra beni tutarak odaya çekiştirmeye çalışıtı. Yürümekte zorlandığımı görünce Barbaros u çağırmıştı. Barbaros beni kucaklıyıp odaya indirdikten sonra öperek gitmişti.
Kayra içeri girince heyecanla sormuştum. "Eee nasıl geçti tatil"
...
Nerdeyse 3 saattir burdaydık ve benim Kayra ile konuşacak daha çok konum vardı. Önümdeki kurabiyeden bir tane almamla kapı açılmıştı.
"Bebeğim hadi gidiyoruz "
"Nereye " demiş kurabiye mi yemeye devam etmiştim. "Bunun gitmeye hiç gönlü yok " Pars gülmeye başlayınca Barbaros ta gülmüştü. Kayra ile göz göze geldiğimde onunda üzgün olduğunu gördüm. Ağzımdaki kurabiyeyle "ama biz daha çok şey konuşucaz" Barbaros beni kucağına almadan önce Kayra yı öpmüş sonra beni kucağına alarak aşağıya inmeye başlamıştı.
"Yine gelicez bebeğim merak etme " başımı boynun girintisine sokarak ona cevap vermedim. Trip yesinde biraz aklı başına gelsin.
Kayra ile ağlama bölümümüzü geçtikten sonra sıradaki kısım olan arabada Barbaros un başını şişirme kısmını gerçekleştiriyordum.
"Konuşmuycam ben göyüysün " Barbaros artık bıkmış şekilde bir nefes verince koltuğa uzandım. Öne de oturmama izin vermemişti zaten pis adam.
"Hıh " Barbaros gülünce ona daha da sinir olarak uyku moduma geçtim zaten o kaldırırdı beni. İnşallah kaldıramazdı da kasları erirdi.
Saçma cümlemi de içimden kurduktan sonra uykuyun ellerine bıraktım kendimi.
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABACIM bxb
RomanceYemek yerken kafanımı hafiften yukarı kaldırdığımda mavilerim bir çift kahve ile gözgöze geldi . Hayatımı tamamen değiştirecek,bana yaşadığımı hissettirecek olan kahveler... - ageplay +18