Gelecek Biz Bölüm-16

67 8 3
                                    

                         16. Bölüm
               ——————————
Katsuki'nin en son gördüğü şey sadece mavi ateş ve dabi'nin sırıtan yüzüydü...

Izuku canla başla shigaraki'yle dövüşüyordu. Kendisi her ne kadar güçlenmiş olsa da shigaraki' de bu süre içerisinde onun kadar güçlenmişti. Ama Izuku kesinlikle daha güçlüydü bir süre daha savaştıktan sonra shigaraki'yi kara kamçıyla yakalamayı başarmıştı. Ama onu yakaladığını düşündüğü an hayal kırıklığına uğradı... çünkü başından beri savaştığı kişi aslında twice'ın yarattığı bir kopyaydı. Katsuki'ye ulaşmak için telefonunu çıkardı ve bilinmeyen bir numaradan gelen mesaj sesiyle irkildi. Biri fotograf göndermişti, hemen fotoğrafa tıkladı ve o an içini büyük bir korku sardı.
Fotoğraftaki kişi Katsuki'ydi zincirlerle bağlamış ve yüzünün yarısı yanık iziyle kaplıydı. Sevgilisine bir şey olacak diye çok korkuyordu izuku. Bir kaç saniye sonra 2 mesaj daha geldi 1 tanesi fotoğraf 1 tanesi konumdu. Izuku hemen tıkladı ve işte o an beynine kan sıçramıştı. Bardağı taşıran son damlaydı bu fotoğraf. Her ne kadar eşini canı kadar sevsede çocukları onun için dünyadan bile değerliydi. Onlar için dünyayı bile yok edebilirdi. Ve shigaraki denen vicdansız ona çocuklarının kanlar içinde yattığı bir fotoğrafı atmıştı.

Izuku sinirden kıpkırmızı olmuştu ama yinede kendine hakim olmalıydı kendi başına hiçbirşey yapamayacağını biliyordu ama aynı zamanda da kaybetmesi gereken 1 saniyesi bile yoktu o yüzden liseden kalma hala iletişimde oldukları tek gruba konumunu attı ve hızla shigaraki'nin attığı konuma doğru yola çıktı.

Izukunun attığı mesaja ilk bakan shoto olmuştu ve konumu gördüğü an eski anıları aklına gelmişti ama önemli birşey olduğunu hemen anladı ve hemen helikopter hazırlatıp
(3 numaralı kahramanın zenginliği işte) japonyaya geri döndü. Aradan bir kaç dakika geçtikten sonra mesajı herkes gördü ve hiç zaman haybetmeden yardıma gittiler.

Izuku konuma varmıştı. Eski bir fabrikaydı kapısı açıktı ama içi gözükmüyordu. Izuku hiç tereddüt etmeden içeri daldı. O kadar karanlıktı ki kimseyi göremiyordu hemen cebindeki telefonunun ışığını açtı ve etrafı dolaşmaya başladı. Yerler kan gölüne dönmüştü izuku kanları gördüğü an donup kalmıştı. İzuku Katsuki'ye seslenmeye başladı ,ses gelmeyince çocukların ismini seslendi ama hiçbir ses yoktu. Bir süre sonra bebek sesleri gelmeye başladı İzuku sesi duydugu an o sesin Kaito'ya ait olduğunu anladı ve sesin geldiği odaya doğru koşmaya başladı

odaya girdiği an gördüğü tek şey bir telefondu...

Hemen telefonu eline aldı. Shigaraki ,Kaito'nun acılar içinde kıvrandığı bir video atmıştı. İzuku sinirden ve üzüntüden çıldırmak üzereydi niye asla mutlu bir gün geçiremiyorlardı, niye göreve gittiği ilk gün bebeğinden ayrıldığı ilk gün bütün ailesi kaçırılmak zorundaydı. seneler önce Shigaraki yüzünden kaybettiği oğlunun acısı zar zor geçmişken bir anda bütün ailesini kaybetmek istemiyordu. Bunu kaldıracak durumu yoktu İzuku ihtimalleri düşündüğü an gözlerinden yaşlar akmaya başladı ve yere yığıldı gördüğü en son şey ise Shoto ve İida'nın suratlarındaki endişeli bakışlardı...

Gelecek BizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin