17. Bölüm
——————————İzuku gözlerini açtığı an bütün arkadaşları etrafındaydı.
-Kacchan ve çocuklara ne oldu ,nerdeler?
-Ne çocuğu midroriya.Shigaraki ile olan savaşta çok kötü yaralandığın için 7 yıldır komadasın
FİNAl
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(Merak etmeyin finale daha çok var)
İzuku yavaşça gözlerini aralarken karşısında Shoto ve İida'yı gördü. Arkadaşları yardım mesajına karşılık vermiş ve hiç zaman kaybetmeden yanına gelmişti.O an içinde bulunduğu durumu hatırladı ve hemen ayağa kalktı.
-Kacchan ve çocuklar nerde?
-Üzgünüm midoriya, şuan bütün ekip onları arıyorlar ama o shigaraki piçi arkasında hiç bir kanıt bırakmadan ortadan kaybolmuş.
-N-ne? Todoroki, onları bulmalıyım. Acı çekiyolardır özellikle Kaito. O, onun bana ihtiyacı var Todoroki. Anlamıyorsun ben bir evlat acısına daha dayanamam bunu kaldırmamam lütfen.
-Midoriya bak sakin ol onları bulucaz tamam mı? Ama birlikte ve sakin bir şekilde hareket etmemiz lazım.
İzuku her ne kadar aceleci davranmak istese de Todoroki haklıydı, sakin hareket etmesi gerekiyordu. Ama bunu nasıl yapabilirdi? Ailesi kim bilir ne yaşıyordur o piçin yanında. İzuku bunları düşünüp üzülmek yerine onları aramaya başladı. Her dakika telefonuna yeni bir mesaj gelmişmi diye bakıyordu. En sonunda telefonuna bir mesaj gelmişti ve İzuku hemen telefonuna baktı. Bir sesli mesaj ve konum... Hemen sesli mesajı açtı ve dinlemeye başladı
*Attığım konumda seni bekliyor olacağım. Aileni tekrar görmek istiyorsan konuma yalnız gel ve şartlarımı dinle*
İzuku kimseye haber vermeden konuma gitti. Bu sefer de eski, terkedilmiş bir otele gelmişti.İçerde dolaşmaya başladı ve bir süre sonra kapı sert bir şekilde arkasından kapatılmıştı. İzuku hemen arkasını döndü....Ve işte oradaydı
-Ne istiyosun Tomura!
-Merak etme fazla bir şey istemicem. Sadece takas teklif ediyorum.
-Ne takası?
-Senin karşılığında ailen. Yani sen bize esir olarak geliceksin ve ne istersek yapıcaksın karşılığında ise aileni serbest bırakıcaz.
-...Tamam
-O zaman önden buyur.
Shigaraki arkasındaki portalı göstererek İzuku'nun girmesini söyledi. İzuku ise hiç teredddüt etmeden portaldan geçti ve yüksek bir binanın en üst katında buldu kendini. Biraz etrafa bakındıktan sonra arkasından shigaraki geldi ve portal kapandı.
-Ailemi son kez görmek istiyorum.
-İçerdeki odadalar.
İzuku hemen odadaki tek kapıya doğru koştu ve karşısında ailesini gördüğü için o kadar sevindi ki gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Hiç vakit kaybetmeden yanlarına gitti ve hepsine sarıldı. Üstünde sıcaklık hisseden Katsuki gözlerini sonuna kadar açtı.
-Deku! Senin burda ne işin var
-Sizin için geldim kacchan. Merak etmeyin çıkıcaksınız birazdan.
-Çıkıcaksınız mı? Sen-
-Ben burda kalıcam ama merak etmeyin siz güvende olucaksınız.
-Ne! Hayır, burda kalamazsın-
Katsuki'nin lafı yarıda kesilmişti çünkü arkalarında portal açılmış ve onları götürmüştü. İzuku her ne kadar üzülsede onların güvende olması için kendini feda etmesi gerekiyordu. En azından güvende olacaklarını düşünerek biraz bile olsa rahatlamıştı.
Diğer bir tarafta Katsuki ve diğerleri portaldan geçmişlerdi ve kendilerini boş bir sokakta buldular.Katsuki ayağa kalkıp yardım istemeye çalışsa da ağır yaraları yüzünden kalkamıyordu.Katsuki'nin gözleri kapanmaya başlıyordu.
-Kugou...Bakugou!!
-Ha?
-Kendine geldi, sorun yok ama yaraları ağır. Hemen ambulansa götürün!
Katsuki gözlerini açtığında bulanık bile olsa shoto'yu tanımıştı. Daha fazla şeyler sormak ve İzuku'nun nerde olduğunu söylemek istiyordu ama yaraları yüzünden kımıldayamıyordu. Bir kaç saniye bile geçmeden gözleri tekrar kapanmaya başladı.
Katsuki ve diğerleri ambulansla hastaneye kaldırılırken Shoto ve diğer kahramanlar İzuku'dan haber alamadıkları için endişelenmişlerdi.Shoto Katsuki ve diğerlerinin bulunduğunun haberini vermek için İzuku'yu aramaya çalışşa da ulaşamamıştı.
*2 gün sonra*
Katsuki ağır yaraları yüzünden 2 gündür yoğun bakımdaydı ve bugün odaya daha yeni çıkmıştı hala anestezinin etkisindeydi. Kirishima'nın yaraları ise o kadar ağır olmadığı için çabucak iyileşmişti ve Bakugou'nun uyanmasını bekliyordu. Kaito ve İzumi fazla yara almamışlardı, sadece bir kaç çizik vardı ve onlarda çabucak tedavi edilmişti. Ama... Katzuma'nın durumu iyi değildi Katsuki bile yoğun bakımdan çıkmışken Katzuma'nın yaraları o kadar fazla ve ağırlardı ki hala yoğun bakımdaydı ve hayatı için savaşıyordu...
(Yeni bölümlerin gelmesi biraz uzun sürdüğü için üzgünüm. Normalde bu üzücü kısımları kısa kesicektim ama biraz daha uzatmaya karar verdim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecek Biz
FanfictionUA'de normal bir gündü ama bir portal açılıp gelecekteki bakugou ve midoriya gelene kadar