1

90 10 3
                                    

Siz:  Bayım  merhaba rahatsız  ediyorum?

Siz: Kusura bakacaksınız  bir zahmet canım.

Siz: Şimdi  diyorsunuz ki kim bu deli.

Siz: Haklısın  ben tam bir deliyim herkeste öyle  der açıkçası alışığım buna.

Siz: Neyse neyse direk konuya gireceğim  canım

Siz: Paldır  kültür  dalacağım  hatta konuya artık.

Siz: Benimle evlenmek zorundasın!

Siz: Neden diye  sorma  çünkü  canım  öyle  istiyor.

Siz: Düşündüm  , taşındım, deli gibi kaşındım  ve seni kendime  almaya karar verdim.

Siz: Nasıl  fikir ama yüzbaşım.

Siz: Diyeceksin ki bu kim ve kendi kendine beni alıp  veriyor.

Siz: Siz sormadan söyleyim  bende  yüzbaşım.

Siz: Konu aslında  söyle  başlıyor yüzbaşım.

Siz: Kardeşinle  oturuyorduk birden bana dedi ki seni abime alayım  mı?

Siz: Dedim olabilir ama dedim ki bende  seni  abime alayım. ( Reklâmdaki gibi oldu  ay)
.
Siz: Sonra ne mi oldu yüzbaşım  biz ikimiz kardeşinle  ben yani..

Siz: Seninle abimi takas ettik gitti.

Siz: Ben seni aldım,  o da abimi yani anlayacağın  yüzbaşım.

Siz: Kardeşinle   antlaşma   yaptık  yüzbaşım.

Siz: Sizi kendime eş  olarak alıyorum  efendim teşekkürler.

Siz: Ben abimi kakalayacak bir salak bulmuşken  hayatta bırakamam o yüzden  yüzbaşım..

Siz: Benim  gibi minnoş , tatlış  kızla  evlenmek zorundasınız  nokta kom.

Siz: Ha  bu arada unutmadan yüzbaşım  ben  sizi  hiç  görmedim  sizde beni ama olsun gönüller  bir olsun değil  mi canım.

Siz: Aaa yüzbaşım  insan  bir cevap  verir ayoll ne o kaknem kaknem mesajları  okuyorsunuz ama cevap yok.

Siz: Şöyle  düşünün  abisinden pardon  abilerinden  bıkmış  bir kız  olarak abisi olan bir kızı  anladım  ve evden gönderme  operasyonu ile.......

Siz: Takas ettik gittti sizi yüzbaşım  kardeşin  abimi  alacak bende  seni nasıl  fikir.

Siz: Yüzbaşım  dayanamadınız  değil mi ? benim çekiciliğime vee kaçmaya  karar verdiniz bana ayyy..

Siz: Biliyidim ben böyle  olacağını  biliyidim?

Siz: Bana kaçın  komutanım  lütfen  benim  olun ben size gül  gibi bakarım.

Siz: Tabi iç  güvey  olarak gelirsen?

Siz: İc guveysi alayım  mı  seni ha var mısın  yüzbaşım?

Siz : Müsaadenizle sizi krndime çiçek çikolata ile gelip isteyeceğim yüzbaşım.

Siz: Cevap yok mu ? Peki o zaman bunu evet olarak algılayabilirim ne dersin?

Siz: Neyse ya kendi kendime konuşmam sıktı gidiyorum ben özle beni yüzbaşım.

Takas( Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin