Hain gelinin bana oynadığı oyundu bu kesin öyle oldu biliyorum ayyy yanlış kişiye yazdım yetmedi görevi tehlikeye attım hayır anlamıyorum deliyim doluyum ama bu kadarı biraz fazla oldu da neyse.
Deniz Asya Alkım olan ben ilk kez delirmiş bulunmaktayım. Delirskm çünkü hain insanlar yüzünden binlerge can godiyor ve biz hiç bir şey yapamıyoruz. Filistin'in yaşadığı acı gibi bir hayat yaşıyoruz resmen. Filistin'e gitmek istiyorum. Asker kimliğim ve doktor kimliğim ile savaşmak ve oradaki insanlara can olmak istiyorum. Ben Kudüs'ün İslam devletine ait olarak kalmasını istiyorum ama elimden dua etmek dışında bir şey gelmiyor. Bu topraklardan sıyırmam gereken bir sürü terör örgütü var. Bir Türk kadını olarak kendim ile gurur duyuyorum. Hem asker hemde doktor olmak beni bazen zorluyor olsada umrumda olmuyor ben vatan için her şeyi yapan bir kadın savaşçıyım.
Savaş onu kim icat ettiyse kör kuyularda yanar inşallah. Biraz deli biraz dolu bir hayatım var kabul ediyorum bazen hatalar da yapıyorum bunuda biliyorum ama her insan gibi bende insanım ve bende yanilabiliyorum. Hepimiz savaşıyoruz bazılarının ailesi ile bazılarının savaşı kendisi ile bazıları ise ülkesi ve bayrağı için savaşıyor herkez içinde bir yerlerde kendini arıyor aslında birimiz buluyor birimiz kaybediyor.
Kalbimde ruhumda ellerimde her yerde savaşmak için bir güç var ama bu güç nereden geliyor bilmiyorum. Savaşmak istiyorum kendimle dünya ile her şey ile savaşmak. Sonra saçmalıyorum belki bu yapılanları unuturum diye ama yapamıyorum. Ben kaçtıklarima tutsak ediliyorum. Bu tutsaklık iyi mi kötü mü bilmiyorum. İlk kez kendimi tanımıyorum ben Alkım olmak istiyorum bir yandanda Deniz olmak ve yer yerde her şehirde her kentte bulunmak istiyorum. Ben kim olduğumu bilmiyorum arıyorum ama bulamıyorum.
Siz: Eee damatlık baktın mı bay çok bilmiş beyefendi.
Takas ettiğim: Hayır küçük hanım bakmadım ama istersen bakabiliriz birlikte buluşmaya ne dersin?
Siz: Malesef beyfendi ben başka birisi ile buluşmayı yeğlerim.
Siz: Hain gelinin abisi ile mesela onu kendime alma planım hala devrede de.
Takas ettiğim: Yavuz'u kendine almakta kararlı mısın?
Siz: Yok be aslında Kankitom olan hain gelini abimden uzaklaştırma politikası başlatmış ve becerememis bir bireyim ben.
Siz: Yavuz'u almak gibi bir düşüncem yok malesef.
Siz: Yoluna ölünecek bir adam bulursam belki evlenirim ama oda yok ben evlilik kadını değil yalnız kurttum.
Siz: Yalnız olmayı ve yalnız yaşamayı seviyorum.
Siz: Seni rahatsız ettiğim için özür dilerim.
Takas ettiğim: Önemi yok benim içinde bir eğlence oldu özre gerek yok.
Siz: Eyvallah kardeşim bu deli dolu kızın saçmalığıni çektiğin için sağol kardeşim.
Takas ettiğim: Kardeş denesek olmaz mı?
Siz: Niye aşık mı oldun yoksa?
Takas ettiğim: Yokta o kadarda olmaz yani bir hukukumuz var şurada yani demem oki ne diyeceğini de bilemedim de konuşmaya devam mı etsek?
Siz: Neden benimle konuşmak istiyorsun ?
Takas ettiğim: Sen yanlış meslek sevmişsin hanımefendi bunu çok iyi anladım.
Siz: Neden diyecektim de şimdi papağan gibi ötüyor diyeceksin.
Takas ettiğim: Yok onu demeyeceğim de konuşmak iyi geldi seninle eğlenmek falan ne bileyim.
Siz: Senin oyuncağın mıyım lan ben Allah Allah.
Siz: İt iti tekkede hesabı bütün deliler beni buluyor ya hu
Takas ettiğim: Ama ayıp oluyor yaaa.
Siz: afedersiniz Bayım o kada rgelisemedik daha elimizde bu var beğenirseniz tabiki.
Takas ettiğim: Kalbim diyorum ah kalbim( gönderilmedi)
Takas ettiğim: beğenmez olur muyum arkadaşım.
Siz: Daha tanımadık ama o nasıl olacak ki?
Takas ettiğim: Tanışırız bayan çok bilmiş.
Siz: Tanışalım o halde bay damatlık giymeye üşenen a bir o kadarda damat olmak için cam atan aziz dostum.
Siz: Ben deniz asya alkım Sosyalan namı değer yüzbaşı deniz oluyorum memnun oldum asker.
Takas ettiğim: Güzel şaka bayan.
Siz: Arkana bak asker arkana çok konuşma.
Selam ben geldim. Asker kalk on tur koşu ileri marş marş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takas( Texting)
Humorasker: Ulan hatun dedik dişli çıktı asker: Yemem lazım seni aşkından ölüyorum anla beni siz: Yeme beni öldürum seni