2

54 6 2
                                    

Siz: Yüzbaşım  aaa ama böyle olmaz ki yaaa.

Siz: Dünden beri götümü yırttım ben bir  kelime bile yazmamışsın bana.

Siz: Yüzbaşım şimdi ben diyorum ki yaza düğün  yapalım  ha ne dersin?

Siz: Ne demiş  atalarımız  hayırlı  işler  uzatmaya gelmez  imiş?

Siz: Komutan beycigim sorması  ayıptır  ama hiç  bana cevap  vermeyi düşünüyor musun?

Siz: Yoksa  bana bana biberine  katlanamıyor musun?

Siz: Gerçi  ben olsam bende katlamazdım  kendime kendimden  biliyorum.

Siz: Eee komutan beycigim koca bey olmaya var mısınız?

Takas ettiğim: Kimsiniz hanımefendi ?

Takas ettiğim:  neden bana yazıyorsunuz , başka  yalan mı  kalmadı uyduracak?

Siz: Ne yalanı  komtanım  yaa doğruyu  söylüyorum  ben ayol.

Siz: Senin kardeşin geldi dedi ki  abime varsana bende dedim ki sende benim abime varsana  o zaman .

Siz : Oda bana dedi "neden olmasın  buldum senin  gibi görümceyi bırakamam".

Siz: Gerçi  sizinle ilgili kuşkularım  var ama  umrum dışı  neden  sor neden?

Siz  Sorsana yaa... ama neden de hadi ama?

Takas ettiğim: Peki bayan soruyorum  neden?

Siz: Abimi  kapakladım  birine ben sonunda kaçar  mı  benden  o yüzden  kocam beycigim seni aldım  gitti.

Takas ettiğim: Halla allah peki bundan  şeyin  haberi var mı?

Takas ettiğim: Benjamin beyin?

Siz: Ney benjamin ne alaka şimdi  bree komutanım?

Takas ettiğim  Bana benjamin derlerde hani o bakımdan  dedim benim  haberim var mı?

Siz: Ee şimdi   dedim ya kocacık  beycik seni kendime aldım  gitti ve bitti..

Takas ettiğim: Çattık  belaya yaa... Kızım  hasta mısın?

Siz: Tatlı  bela komutan beycigim ,canımcım.

Takas ettiğim: Peki bayan o zaman soruyorum  mantıklı  bir  cevap verin lütfen?

Siz  Sor ayol dükkan  senin, ben senin..

Takas ettiğim: Benimle evleneceğine  emin misin?

Takas ettiğim : Ben şimdi  duydumda belki  ben istemeyeceğim.

Takas ettiğim: Hatta ve hatta artırıyorum  ben hiç  istemiyorum.

Siz  Ooo komutan beycigim beni kimler kimler istedi abimcikler vermedi.

Siz:   O yüzden  bende dedim  ki bire bir takas  yapayım  demiştim ve de yaptım  seni aldım.

Siz: Ben seni alacağım  bebekkk isteyeceksin beni nokta  kom.

Takas ettiğim : Ben sana laf anlatamıyorum  tanımadığım  bayan size iyi kendi kendine gelin güvey  olmalar bay.

Siz: ne demişler beni sana vermişler boşuna uğraşma bebisi alacağım seni.

Siz:  seni kendime yar etmeden gidemem bu ellerden.

Siz: gitme kal diyemedim son bir kez öpemedim komutan beyciğim hadi ama geri dönün lütfen bekliyorum...

Siz: Geri dön geri dön uzanıp tutuver elimi utanır diyemem geri dön komutanım.

Siz: Ama aşkım kız evi naz evi derler sen erkek tarafındansın neden naz yapıyorsun işte beni isteteyim  seni kendime ama alooo

Siz: Fazla konuştum kaçtı gül gibi çocuk neyde bende gidem bari.

Takas( Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin