1

267 25 15
                                    


Sabah gözlerime vuran güneş ışığı ile uyandım. Yatağımın tam karşısında pencere olduğundan genellikle sabahlara bu şekilde uyanıyordum.

Yataktan kalkıp yüzümü yıkayarak,ayılmaya çalıştım. Daha sonra telefonumu elime alıp bildirimleri kontrol etmeye başladım.

Felix'ten 3, jeongin'den 2 mesaj vardı birde Instagram'dan birkaç bildirim.
İlk felix'in yazdıklarına baktım.

Felix

Felix
Lan
Jisung
Uyandın mi

Jisung
Yeni uyandim ne oldu sabahın köründe

***
Saat sabahın 7'siydi. Felix'in yazdıklarından çıkıp Jeongin'in yazdıklarına baktım.

Jeongin

Jeongin
Jisung
Jisung

Jisung
Ne oluyor Sabah sabah amk Felix'de yazmis

***

Jeongin,Seungmin,Felix ve ben dördümüz bir kafede çalışıyorduk.Kafede çalışmamızın nedeni paraya ihtiyacımız olması değil kafa dağıtmak zaman geçirmekti.

Aslında bu fikri akıllarına ben sokmuştum. Annem çok konuştuğumda şikayetçi olunca "bir yerde çalış bari kafamın etini yiyorsun bütün gün" dedi. Bunun üzerine dört arkadaş kafede çalışmaya başladık.

Telefonumla ilgilenirken Felix'den mesaj geldi.

Felix

Felix
Lan
Jisung
Uyandin mi

Jisung
Yeni uyandim ne oldu sabahın köründe

Felix
Okula yeni biri geliyormus lan

Jisung
Felix sadece bunu soylemek icin mi yazdin gercekten

Felix
Evet

Jisung
İyi
Geliyon mu bugun kafeye

Felix
Gelmeme sansim var mi sanki
Ama iyi geliyor kafe

Jisung
Evet benimde hosuma gidiyor

Felix
Kafede gorusuruz o zaman

Jisung
Gorusuruzz

Telefonu kapattıktan sonra annemin çağırmasıyla aşağı indim.

Kahvaltı hazırlamıştı,Hızlıca yiyip odama geri çıktım. Tabii çıkmadan önce annem ile babamın gereksiz soru yağmuruna yakalandım.

Saat 8 olmuştu. Kafe 9'da açılıyordu.Biz orada 12'ye kadar çalışıp,Okula gidiyorduk.

Okul 13.00 da başladığından,hazırlanmamız için bir saatimiz oluyordu. Bu sırada ya eve gidiyorduk ya da İnternet cafede takılıyorduk.

Üstüme siyah bir kazak,altıma mavi bir kot pantolon giydim. Saçımı tarayıp, boynuma gümüş bir kolye taktım. Kulağıma ise küçük bir küpe taktıktan sonra saat geçirmek amacıyla beklemeye başladım.

Selamllarrrr Fic yazma konusunda inanılmaz acemiyim İlk ficim bu umariiim begenirsinizzzYan shipleri daha tam belirleyemedim Ama sanirim hyunlix,chanmin,jeonbin olacak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamllarrrr
Fic yazma konusunda inanılmaz acemiyim
İlk ficim bu umariiim begenirsinizzz
Yan shipleri daha tam belirleyemedim
Ama sanirim hyunlix,chanmin,jeonbin olacak

Cafe / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin