11

114 17 26
                                    

Bugün pazardı o yüzden istediğim kadar uyumuştum.

Dün pek bişe olmamıştı biraz daha oturup kalkmıştık. Herkes evine dağılmıştı.

Şimdi ise kalkıp kahvaltı yapacaktım. Annemler halamlara gittiği için evde tektim. Telefonumu da alıp aşağı indim. Kaseye biraz mısır gevreği koyup, üstüne süt ekledim.

Telefonumdan video açıp masada ki saksıya sabitledim. Video izlerken bir yandan da kahvaltı yapıyordum. Minho'dan gelen mesajın bildirimiyle telefonu elime alıp mesaja tıkladım.

Minho

Minho
Jisung
Bugun musait misin?

Jisung
Evet
Musaitim

Minho
Bugun annemler benim yemek yapmami istedi ve disari ciktilar
Aksama misafir de varmis
Ben yemek yapmayi bilmiyorum da
Bana yardim eder misin


Jisung
Tabii ederim
Ne zaman geleyim

Minho
Simdi uygun mu?

Jisung
Var tabii
Cikiyorum o zaman ben

Minho
Tamamdir bekliyorum
Konum Var zaten sanirim degil mi?

Jisung
Evet var

Zeki biri yok

Jisung
Minho beni evine cagirdi catlayin

Felix
Niye catlayalim salak minhoya mi asigiz

Seungmin
Offf salak cidden ya

Jisung
Ha dogru

Jeongin
Ee Niye cagirmis

Jisung
Yemek yapacakmis o yuzden yapmayi bilmiyomus

Felix
İyi Tamam git hadi
(3 kişi tarafından görüldü)

Minho'nun çağırdığı saat erken değildi. Ben 15.00 da uyanmıştım. Daha da geç kalmamak için üstüme rastgele bişeyler giyip, Saçımı taradım. Küpelerimi ve kolyelerimi takıp ayakkabımı giymek için aşağı indim.

Taksiyi çağırıp beklemeye başladım. O sırada kulaklığımı çıkarıp şarkı da açtım. Ben beklerken taksi de gelmişti. Taksiye binip konumu söyledim. Taksici de o yöne doğru sürmeye başladı. Bende telefonumu çıkarıp Minho'ya yazdım.

Minho

Jisung
Minho Ben ciktim da birseye ihtiyac var mi?

Minho
Yok
Sana ihtiyacim var

Jisung
Lan|
Cus|
Beklemiyodum|
Oluyorum|

Minho
Yani yemek yapmak icin

Jisung
Ha anladim
Geliyorum o zaman taksideyim

Minho
Tamamdir bekliyorum

Telefonumu kapatıp yanıma koydum. Zaten kısa bir süre sonra vardık. Parayı uzatıp arabadan indim. Yukarıya doğru çıkıp kapıyı çaldım. Minho kapıyı açtığı anda kedilerde kapıdan fırladı. Bende yakalayıp içeriye geri koydum. Minho gülümseyerek bana dönüp, "Hoşgeldin Jisung." dedi.

Bende gülümseyip, "Hoşbuldum."Dedim

"Eee ne yapacağız belirleyebildin mi?"

"Hmm belirledim. Tavuk yapmayı düşünüyorum fırında. Yanına da çorba yapabiliriz.

"Tabii yapalım."

Ben tavuğu çıkardım erisin diye ben sosu hazırlayayım."

"Bende çorbayı yapayım o zaman."

Kafasıyla onaylayıp önüne döndü. Bende aynı şekilde önüme döndüm. İkimizde odaklanmış yemeği yapıyorduk. Arada yer değiştiriyorduk. Ben çorbayı ocağa koyup kurabiye yapmaya geçmiştim. Hamuru yoğurup, şekil vermeye çalışıyordum.

"Minho bunun şeklini yapamıyorum yardım eder misin?"

Minho arkadan bana sarılıp elimden tutup şekilleri vermeme yardım etmeye başladı. Yüksek sesle öksürünce "böyle yapacaksın" diyip gülümseyerek önüne çekildi. Bende onun gösterdiği şekillerle yapmaya çalıştım. Sanırım başarıyordum. Arada bakıp kafasıyla yaptığımı onaylıyordu.

Minho soğan doğradığından yanan gözlerini kapatmış dinlendiriyordu.
Bende Minho'nun yanında ki tabağı almak için uzandığımda Minho gözünü açıp, kafasını bana doğru çevirince dudaklarımız buluşmuştu. Şokla gözlerimi açtığımda kafamı geriye doğru çekerken Minho beni belimden kavrayıp kendine çekmişti. Ardından tekrar dudaklarını dudaklarımın üstüne örttü.

Afallayıp tepki verememiştim. Ama sonra bende karşılık verdim. İkimizde nefes almak için ayrıldığımızda yüzüne bakamıyordum. İnanılmaz utanmıştım. Minho'da utanmış olacak ki konuşmuyordu. En sonunda sessizliği bozan Minho oldu.

"Rahatsız olduysan özür dilerim."

"Hayır rahatsız olmadım. Eğer rahatsız olsaydım karşılık vermezdim."

"Tamam o zaman biz devam edelim mi?"

"Ama yemekler nasıl yetişecek?"

"Jisung yemeklerden bahsediyorum." Diyip gülmüştü. Hayatımda bu kadar utandığım nadir an olmuştur.

"Ha tamam devam edelim tabii."

Yemekleri yapmaya devam ettik en sonunda yemekler bitmişti. Minho beni yemeğe davet etmişti ancak kabul etmedim. Sonuçta misafirleri gelecekti. Minho beni uğurlayıp kapıyı kapattı. Ne Yaşadığım hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Kisa bir bolum oldu ama Kiss koydum(Hazal tehtdit etmedi asla)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kisa bir bolum oldu ama Kiss koydum(Hazal tehtdit etmedi asla)

Diger bolumde ne yapacagım hakkında hiçbir fikrim yok😭😭

Eger begendiyseniz oy vermeyi unutmayin lutfen

Sizi seviyorumm

Cafe / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin