Okul bitmişti. Herkes evlerine dağılıyordu. Sınıftan 8 kişi olarak çıktık yürüyorduk. Bir koluma Felix bir koluma Jeongin girmişti. Seungmin ise Chan'ın elini tutuyordu.
Okulum kapısının önüne gelince yollarımız farklı yönlere doğru olunca Chan, Minho, Hyunjin, Changbin'den ayrılmış, bizimkilerle yürüyorduk.
Felix bir anda konuşmaya başladı. "Lan bugün o kızın olayı çok iyi değil miydi? Çatlayacaktım gülmekten az daha."
Jeongin Felix'e döndü, "Ay evet bende çok güldüm ya. Jisung İyi yaptın ha Minho'yu kıskandığında gözümden kaçtı sanma." Diyip gülümseyip göz kırptı.
"ben mi kıskanmışım. Hah Alakası bile yok. Hem niye kıskanacakmışım ki yani niye kıskanayım anlamadım."
Felix gülerek bana baktı. " Jisung taramalıya başladığına göre kıskanmış arkadaşlar."
Seungmin de aynı şekilde gülerek bana baktı. "Aynen öyle"
Tam birşey diyecekken karşıdan bize doğru koşan çocuğa döndü kafam. Ben dönünce nereye baktığımda bakmak için onlarda kafalarını döndürdü.
Felix kafasını bize döndürüp "Bu şey bizim üstümüze mi koşuyor bana mı öyle geldi."
Kafamı Felix'e çevirdim. "Evet kanka sanırım bize koşuyor."
Kısa bir süre sonra çocuk yanımıza geldi.
Kafasını bize çevirerek "Abiler bana para bombalasanıza!"
Çocuğa döndüm. " Olsa biz harcarız velet uza."
Yalan söylemeyin lan biliyorum var işte!"
"Lan yok diyoruz anlamıyon mu sen?"
"Anlamıyom abiler dökülün pamuk eller cebe!"
"Döverim lan seni!"
"Sen mi döveceksin beni civciv abi güldürme beni"
"Çocuğa tükürdükten sonra koşmaya başladık."
Arkamızdan bağırarak birşeyler söylüyordu ama ne söylediğini bilmiyorduk.
"Bu paraları vereceğime yeri yalarım daha iyi!"
"Yala lan o zaman!"
"Amcık parayı vermedim!"
"Hee doğru" dedi Jeongin.
Biraz daha yürüdükten sonra evime varmıştım. Benimkilerden vedalaşıp kapıyı çaldım.
Kapıyı annem açmıştı. Annemi öpüp içeriye girdim. Odama çıkıp üstümü değiştirdim. Elimi yıkayıp yatağıma atladım ve telefonumla ilgilenmeye başladım. Telefonumla oynarken Minho'dan mesaj geldi. Mesajın üstüne tıklayıp, sohbete girdim.
Minho-Jisung
Minho
JisungJisung
EfendimMinho
Ya bana su
Mat odevini atar misinJisung
Lan bende yapmadım ki|
Ne diyim|
Bende yapmadim ki
Yapinca atarimMinho
Sende yapmamissin
E o zaman birlikte yapalim
Bize gelebilir misin?Jisung
Lan|
Evine cagşrdi|
Beni|
Evine cagşrdi|
Ne dicem|
Gitsem mi|
Yani bilemedim ki
Eger müsaitseniz olabilir
Mal misin amk müsait olmasa niye cagirsin|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cafe / Minsung
Teen FictionÇalıştığı kafeye gelen kişiden hoşlanmayan jisung üzerine bilerek su döker.