Neopätovaná láska

6 1 0
                                    

Bol raz jeden muž menom John, ktorý bol zamilovaný do svojej kamarátky z detstva Mary. Vyrastali spolu a John k nej vždy cítil veľkú lásku. Mary však Johna vnímala len ako priateľa a nič viac. 

Napriek jej nezáujmu sa John nikdy nevzdal svojich citov k Mary.  Zasypal ju pozornosťou a náklonnosťou v nádeji, že jedného dňa ho uvidí v inom svetle. Ale Mary nevnímala jeho romantické úmysly a naďalej sa k nemu správala ako k bratovi.

Roky plynuli a John sledoval , ako Mary chodila s inými mužmi. Zakaždým mu to lámalo srdce na čoraz menšie kúsky. Nemohol si pomôcť ale cítil horkosť a závisť voči tým, ktorým sa podarilo získať si srdce Mary. Napriek tomu zostal vo svojej láske k nej.

Jedného dňa sa Mary Johnovi zdôverila, že sa zamilovala do nového chlapa, ale že sa bojí mu to povedať lebo má obavy že ten chlap o ňu nejaví taký veľký záujem ako ona o neho. Chcela od Johna aby jej pomohol a Johna zabolelo srdce akoby mu ho zovreli kliešte. v hĺbke duše vedel, že ona jeho city nikdy neopätuje.  Nemohol však zniesť pohľad na to ako sa trápi. A tak nasadil odvážnu tvár a povzbudil ju aby tomu chlapovi povedala čo všetko k nemu vlastne cíti.

Keď Mariín vzťah  prekvital, John cítil, ako ju stráca. Nemohol zniesť vidieť ju šťastnú s niekým iným a tiež nezniesol bolesť z neopätovanej lásky. Nakoniec urobil ťažké rozhodnutie dištancovať sa od Mary s vedomím, že je to jediný spôsob ako sa môže pohnúť ďalej.

Po rokoch sa John pozrel späť na svoju neopätovanú lásku k Mary s pocitom smútku a ľútosti. Uvedomil si, že strávil toľko času túžbou po niekom, kto by ho nikdy nemiloval rovnakým spôsobom.  Že premeškal toľko iných príležitostí na lásku a šťastie. 

Ale nakoniec sa John naučil cennú lekciu o povahe lásky. Niekedy to nie je o nájdení dokonalého človeka, ale o tom, ako sa naučiť pustiť tých, ktorí ťa nemilujú, a nájsť silu ísť ďalej.




Zbierka smutných príbehov.Where stories live. Discover now