Lena si nikdy nepredstavovala, že skončí na ulici. Vždy bola pracovitá osoba so stabilným zamestnaním a pohodlným životom. Všetko sa to však zmenilo, keď jej manžel Erik zomrel a zanechal jej kopec dlhov a žiadne prostriedky na podporu.
Lena sa všemožne snažila vyžiť aby neskončila niekde na ulici. Predala svoje veci, uchádzala sa o nespočetné množstvo pracovných miest a dokonca prosila o pomoc svojich priateľov a rodinu. Zdalo sa však, že nič nefungovalo a ona zistila, že nemá už na koho by sa obrátila.
Jedného dňa majiteľ domu Lene oznámil, že sa musí vysťahovať lebo nezaplatila za nájom. Bez inej možnosti bola Lena nútená zbaliť si tých pár vecí čo jej ešte zostávalo a vydať sa do ulíc.
Život na ulici bol drsný a nemilosrdný. Lena sa snažila nájsť jedlo, prístrešie a teplo a bola neustále vystavená nebezpečenstvu a násiliu. Cítila sa sama a opustená. Nemala nikoho, na koho by sa mohla obrátiť a poprosiť ho o pomoc.
Napriek ťažkostiam, ktorým čelila, sa Lena nikdy nevzdala nádeje. Pevne verila, že všetko sa jedného dňa zlepší a že nájde východisko z tejto prekliatej situácie.
Jednej studenej zimnej noci sa Lena chvela v tmavej uličke a nemala nikoho, ku komu by sa mohla pritúliť aby ju zohrial. Bola slabá a vyčerpaná a cítila, ako sa jej telo vzdáva. Keď zavrela oči a pripravovala sa upadnúť do posledného spánku, zjavil sa pred ňou cudzí muž.
Neznámi vzal Lenu do útulku kde jej dali teplé jedlo a miesto na spanie. Počas nasledujúcich dní Lena pomaly naberali sily a nakoniec si mohla nájsť prácu a nový byt v ktorom mohla bývať.
Ale aj keď sa Lenin život nakoniec zmenil k lepšiemu, nikdy nemohla zabudnúť na problémy, ktorým čelila počas svojho pobytu na ulici. Vedela, že tam vonku je nespočetne veľa ďalších, ktorí stále trpia, a prisahala, že svoje skúsenosti využije na pomoc tým, ktorý to potrebujú
STAI LEGGENDO
Zbierka smutných príbehov.
Storie breviKaždý deň ak sa bude dať sem pridám jeden smutný príbeh. Príbehy sú vymyslené. Niektoré budú ale inšpirované skutočnými udalosťami. Dúfam, že si tu každý nájde jeden ktorý sa mu bude páčiť