Bol raz jeden muž, ktorý sníval o tom, že sa stane jedným z najúspešnejších umelcov na svete. Od detstva sa učil maľovať, sochárčiť a písať poéziu. Dlhé roky trénoval, aby si vybudoval vytúženú kariéru. Nakoniec sa mu podarilo dostať do slávnej umeleckej galérie, kde mal vystavovať svoje diela.
Deň, keď sa mala výstava otvoriť, bol preňho veľmi dôležitý. Bol nervózny, ale zároveň vzrušený. Na jeho diela sa prišlo pozrieť veľa ľudí, ale na jeho zdesenie si jeho prácu nikto nevšimol. Všetci sa sústredili na iné umelecké diela v galérii.Muž bol sklamaný a deprimovaný. Mal pocit, akoby všetko, na čom pracoval, bolo zbytočné. Napriek tomu sa nevzdával. Naďalej maľoval a tvoril a snažil sa nájsť nové spôsoby, ako vyniknúť.Po mnohých rokoch tvrdej práce sa mu konečne podarilo získať pozornosť umeleckého sveta. Jeho diela sa stali veľmi populárnymi a mnohí ľudia si ich obľúbili. Bol nadšený a cítil, že konečne dosiahol to, o čo sa snažil.Keď si však uvedomil, ako dlho trvalo, kým sa dostal tam, kde je, bol trochu smutný. Vedel, že mohol byť oveľa ďalej, keby sa mu to podarilo skôr. Smutný bol aj z toho, že sa musel vzdať mnohých vecí vo svojom živote, aby sa stal úspešným umelcom.Nakoniec si uvedomil, že jeho cesta k úspechu bola plná prekážok a že aj keď dosiahol svoje ciele, to, čo cestou stratil, nebolo málo. Bol to smutný príbeh umelca, ktorý sa snažil o niečo veľké a nakoniec sa mu to podarilo, ale stálo ho to veľa obetí a úsilia.
Dnes trochu kratší príbeh ale nemala som moc času. Ak by ste mali nejaké návrhy o čom
by mohol byť ďalší smutný príbeh pokojne mi to napíšte do komentárov.
YOU ARE READING
Zbierka smutných príbehov.
Short StoryKaždý deň ak sa bude dať sem pridám jeden smutný príbeh. Príbehy sú vymyslené. Niektoré budú ale inšpirované skutočnými udalosťami. Dúfam, že si tu každý nájde jeden ktorý sa mu bude páčiť